想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 286


1#
發表於 11-5-21 01:20 |只看該作者
有無人睇過許敬侗(惠珍)中醫呀? 同何樹勛邊個好d?


洋房

積分: 47


4#
發表於 11-8-18 13:24 |只看該作者
許醫生真係好好架,每次都好細心診斷和問症......
******
提供多少少關於許醫師的應診資料,以便有需要的朋友參考 :

新生堂 (中藥專門店) 許敬侗 (惠珍) 女中醫師

- 地址 : 香港金鐘德立街海富中心商場第一座2樓34,66及69號鋪 (近港鐵金鐘站)
- 電話 : 2528 9339
- 傳真 : 2528 9009

- 應診時間 :

星期一至五 : 0930 - 1930
星期六 : 0900 - 1400
星期日及公眾假期 : 休息

資料引自 : http://clinic24.mysinablog.com/i ... p;articleId=2817394


複式洋房

積分: 286


3#
發表於 11-5-21 10:16 |只看該作者
我睇緊許中醫都好好,但何中醫好似好多食療配合...唔知轉唔轉


男爵府

積分: 6424


2#
發表於 11-5-21 03:34 |只看該作者
我睇完何樹x呵到我暈,第一次睇,食左2曰藥呵足2曰,食完d藥成個肚好多風咁,仲要一日呵7~8次,呵到冇野呵,第三曰藥我冇食就冇呵咁多,呵水,我唔咁在睇佢,講野又串,都唔會聽d病人講野,仲以爲佢咩咁叻
~~~=~=


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo