興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1535


1#
發表於 11-5-28 20:18 |只看該作者
我的熊仔鼠今日生了4隻可愛bb呀~~

我是係呢到領養左熊仔鼠架,估唔到甘快就為屋企再加新成員仲要係4位甘多,好開心呀~
希望佢地快高長大啦~~



洋房

積分: 107


7#
發表於 11-6-14 17:36 |只看該作者
等睇相


大宅

積分: 3926


6#
發表於 11-6-14 14:20 |只看該作者
回覆 毛毛B 的帖子

Will you consider selling/giving away one of your baby hamsters? (Preferably after it 's weaned). I kept one for nearly 2 years but she died in April. I would like to have another one. We will take good care of it. I don't mind either boy or girl.


大宅

積分: 1535


5#
發表於 11-6-6 02:25 |只看該作者
kapomama:唔識放上相呀~~

WINCEKWOK:反而熊仔鼠無小灰打交打得甘勁呀~(我2隻小灰打到飛天,跟手分開曬佢地)熊仔老鼠2隻好乖~生完呢次我會分開養~


aminafy :熊仔鼠真係得意d ,可愛d~~

而家d bb有9日大啦,開始有毛,我諗就黎開眼眼啦~好開心~~
我唔識post 相上黎呀~


侯爵府

積分: 20395

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 11-5-31 13:55 |只看該作者
Congratulations!!!! 熊仔鼠係我下一個目標!依家我養緊倉鼠,佢哋真係好得意!


男爵府

積分: 8273


3#
發表於 11-5-31 11:34 |只看該作者
小心鼠媽食左bb呀...
熊仔鼠一齊養好易打架...盡量分籠養好d
如果之後唔打算比佢再生/養唔到太多,都要分返開男/女黎養


翡翠宮

積分: 90117


2#
發表於 11-5-29 01:41 |只看該作者


記住唔好搞佢~~~~
會唔會post相上黎??
入境事務處24小時舉報熱線: 2824 1551
舉 報 無 牌 經 營 電 話 : 2881 7498<font color=&quot;DarkOrchid&quot;>

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo