心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 479


1#
發表於 11-6-21 19:31 |只看該作者
我剛剛結左婚,我有兩個亞哥,但佢地居然人情又冇做,禮物亦都冇!!

我同我亞媽講,佢話,人情佢地本身係唔洗做,因為佢地未結婚
至於禮物,就係有心先要送,唔送都冇問題

老實講,我唔係話因為佢d 錢或禮而開飯,不過哩d禮節既野,唔明點解最親既人居然唔做!!

最激氣既係,我亞媽用埋d唔知咩歪理去維護住佢兩個仔.有時真係唔係好明.
我自問做女,應做既已經做晒,佢兩個仔,咩父親節呀母親節呀從來唔洗旨意會主動出聲話去食一餐飯
哩d野我做到足,家用亦都從來有多冇少,得閒去下旅行洗費亦係我自動自覺做
出街飲茶食飯,好多時我都好樂意比,因為兩個老人家

但換來既,係亞媽好似永遠都覺得佢個仔永遠係最好????
我兩個亞哥一個三十三,一個三十八歲,兩個都未成家立室,咩都冇
有dd 錢時唔洗旨意佢益屋企一個仙,但冇錢時就經常問屋企人拎
我父母冇收入,你話d錢邊度來? 咪就係我份家用囉

到我有左.亞媽好似好好話黎我度煮飯比我食,老實講我已經冇同佢地住,但家用都照比以前果份
但亞媽黎煮飯比我,居然同我講,叫我加佢二千蚊家用?? 點解同我計得咁足??? 佢d 仔呢??????

點解咁唔公平?????? 點解????????????


大宅

積分: 3078


12#
發表於 11-6-23 11:16 |只看該作者
我屋企都係好重男輕女


男爵府

積分: 7706


11#
發表於 11-6-23 10:44 |只看該作者
回覆 iluvpug 的帖子

因為你現在要靠佢照顧你。


禁止訪問

積分: 8894

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-6-22 12:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19437


9#
發表於 11-6-22 11:20 |只看該作者
要加$2000家用, 你叫佢唔洗嚟啦, 你自己落街買都唔洗$2000. 計得咁足, 真係...唉!


大宅

積分: 4159


8#
發表於 11-6-22 07:15 |只看該作者
你冇問題,你係乖乖女,5好5開心啦,重男輕女好難會改變。忍一忍,
第日你D仔女都會好似你咁孝順你!


伯爵府

積分: 17134


7#
發表於 11-6-22 00:42 |只看該作者

回覆:好激氣!!

我諗寧可唔好叫你媽黎煮野比你食




複式洋房

積分: 479


6#
發表於 11-6-21 23:56 |只看該作者
到底係咪我既問題?????

有時真係唔明,我地一家五口,父,母,大哥,二哥,我

我覺得同佢地溝通好有問題,其實究竟係咪我既問題?


別墅

積分: 806


5#
發表於 11-6-21 22:41 |只看該作者

回覆:好激氣!!

完全明白




大宅

積分: 2978


4#
發表於 11-6-21 21:54 |只看該作者
重男輕女...:;pppp:


瑪瑙宮

積分: 139681


3#
發表於 11-6-21 21:51 |只看該作者
唔好應承佢加家用.


禁止訪問

積分: 14132

畀面勳章 大廚勳章


2#
發表於 11-6-21 20:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo