自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 11-6-23 09:01 |只看該作者
新移民拎六千蚊又鬧,唔夠床位又鬧,但只係識在Bk開Topic鬧,有冇人真係做D野比正苦知?我地都係忍左去算把啦………大家都好似一般打工仔心態,有咩事只係識在老闆背後數不是,邊個敢喺老闆面前講自己既不滿?我地既下一代會更甚………………無言
[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]

點評

SUSANNA  我認為有不滿吾緊要,但不要只係閙,請提出有建設性意見,理智一點.  發表於 11-6-23 10:01


寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


45#
發表於 11-6-23 13:14 |只看該作者
有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 11-6-23 13:13 |只看該作者
第二個唔咁講,
樓主係bk咁有地位,
邊個敢插妳

點評

Fion_Chan  係囉,係樓主你呻,至有咁多人回應.......還是客氣地回應.....!  發表於 11-6-23 13:21


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


43#
發表於 11-6-23 13:04 |只看該作者
sasa0208 發表於 11-6-23 09:28
我唔會插你
好認同呀.....一係就講鬼怪,一係就鬧

hk可唔可以少d怨氣啫

hk人靠返自己啦,唔好望政府幫到你
係...我地係有交稅,但係比起好多地方叫比例少啦,無得要求太多
講得好啱, 香港自港英時代傳落嚟, 無論生活, 買樓, 想要改善就依靠自己努力, 大家心態都係自力更生, 唔知打從幾時開始, 香港變咗做福利社會, 乜都問政府攞, 仲要係政棍帶頭同政府爭取. 長此落去, 隨着人口老化, 但攞福利的人口增加, 香港低稅制哩個優點, 都好快冇埋.


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


42#
發表於 11-6-23 13:01 |只看該作者
叫大巨去選議員...我地投票比巨...等巨幫我地發聲


珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


41#
發表於 11-6-23 12:56 |只看該作者
等7•1後應該會少d
依家我都係自動跳過派錢話題


大宅

積分: 3009


40#
發表於 11-6-23 12:49 |只看該作者
本帖最後由 Z_Z 於 11-6-23 12:52 編輯

其實我都好想bk開番個"政論"或者"民生"之類的討論區
咁可以唔駛一入來就睇到蝗蟲, 6千蚊, 無能政府的話題
因為我次次睇到呢啲字眼會不自覺咁火起
有時想睇番啲開心或者無無聊聊的話題

我覺得有個渠道講係好的, 唔駛谷住谷住
不過太多的時候, 分下類都唔錯
可以唔駛成日自我腦內過濾topic或者扮睇唔到
因為自由每一版都有三分一以上係呢啲內容
我要成日click下一頁...


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 11-6-23 11:59 |只看該作者
唉! 個個香港人都要搵食,邊有蝗蟲咁多時間做職業示威員呀!


大宅

積分: 2783

畀面勳章


38#
發表於 11-6-23 11:52 |只看該作者

回覆:忍唔住想你地唔好再講(預左比人插)

其實哩兩個星期嘅立法局會議,都有議員提過此等事項,都有好幾位議員為香港人講話,但~~~ 又俾啲死政棍搞搞陣!真係唔知點解... 香港永久居民投票選嘅議員,會唔幫港人而去幫新移民!




男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 11-6-23 11:48 |只看該作者
其實每個 topic 都會有人唔想睇,
不過會有其他人想睇架嘛,
如果冇人想睇就自然會沈,
遇到唔想睇嘅就skip 左去,
如果阻止討論某d topic,
呢度就唔叫自由討論區啦,
有時忍下讓下, 咪大家都嘻嘻哈哈囉


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 11-6-23 11:36 |只看該作者
黎女士 發表於 11-6-23 10:58
其實我都想講好耐,我每次入BK最吾想見到...新移民、大6人、皇蟲等這類post,真係好煩,甚至有d媽咪鬧到過 ...


呢D TOPIC, 已經自動被我個腦SKIP左... 唔入去睇


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


35#
發表於 11-6-23 11:02 |只看該作者
大家發洩下啫.....
如果唔想睇, skip左個topic唔好入囉..

點評

kapomama  讚  發表於 11-6-23 13:31
又呃一個POST, "叮" 兩分入袋


禁止訪問

積分: 4051


34#
發表於 11-6-23 10:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 54909

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 11-6-23 10:24 |只看該作者
回覆 Bing.Jing 的帖子

哈哈!仲有句好hit就是。網上世界你認真就會輸。



伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


32#
發表於 11-6-23 10:22 |只看該作者
心態同你一樣, 忍唔住囉
淡淡的來, 好好的去 ....


子爵府

積分: 13181

2025勳章蛇年勳章


31#
發表於 11-6-23 10:20 |只看該作者
其實唔係我地香港人唔做野, 我地就算7.1有百九幾萬人遊行完個政府都唔會理
香港係我地上一代辛苦建立的, 應該係班蝗虫滾, 而唔係我地去讓步

點評

moonychan  同埋, 咁多人遊行會否只係幫左D 政棍做SHOW?  發表於 11-6-23 10:40


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


30#
發表於 11-6-23 10:12 |只看該作者
其實講明自由講場, 已經好明顯啦, 唔通要開個

"乜都鬧" 討論區? 咁就唔洗其他人覺得睇親都係呢D??

另外再整多個 "出事家嘛" 來討論鬼怪野 ^^


水晶宮

積分: 58506


29#
發表於 11-6-23 10:11 |只看該作者
大家發洩下, 就算持相反意見都可以好 ok 呀. 唔好人身攻擊咪得 lo...好嘈咩
Bye


伯爵府

積分: 19306

好媽媽勳章


28#
發表於 11-6-23 10:07 |只看該作者
其實都只係一種發洩


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


27#
發表於 11-6-23 10:07 |只看該作者
言論自由下, 咪講下囉, 講左又唔洗真係做野, 大家又可以發洩左個負面情緒, BK 開呢個平台可能都預埋呢一點. 講真, 點會下下都可以做到 "心呼吸, 同自己講, 嘩呢個世界幾美好, 嘩呢個世界真係好美好"......

另外, 官字已經2個口, 我地小市民講極都唔夠佢地咁有殺傷力.

不會插樓主, 只係大家都想表達自己.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo