想生BB

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   1


男爵府

積分: 6869


1#
發表於 11-7-5 15:23 |只看該作者
IUI係唔係通常maximum做3次架咋? 即係話3次IUI都唔得既話呢個方法對妳就唔係好work? 要做IVF?

2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6718


174#
發表於 11-9-16 00:21 |只看該作者
你好!我系新來報到!我下星期會去見龍炳樑醫生,查詢IUI的資料!

本人十分緊張及擔心。想網友可解答一下問題, 因我同先生終於鼓起勇氣行出呢一步! 請問大家知否這醫生好嗎? 我系新哥, 好多東西都戰戰兢兢!打針方面:

1) 輸卵管有無塞,c6d丁丁報告, 這份報告做婚前檢查果些、算嗎?
2)要打針總共幾多天呢? 同是否打落肚皮度嗎?在打針期間, 是否當正常日常生活就可以呢?
3)如果當進行了手術, 要注要什麼事項呢? 會否因為照顧不好而無成果定天決定,有就有無就無呢?
4) 可以最多試幾多次iui呢?

希望網友能解答我的疑問, 感謝!
patpatbb






禁止訪問

積分: 5607


173#
發表於 11-8-4 14:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9634


172#
發表於 11-8-4 14:24 |只看該作者
taztaz0101 發表於 11-8-4 13:55
如果bingo左就唔使排, 你覺得蕭醫生唔好??轉睇仁安陳醫生??

仁安我係book周醫生,係睇蕭醫生前已經排定架啦,後尾搵左蕭醫生睇左先,陳醫生係另一個但岩岩打去book要2012年7月,我覺得蕭醫生都ok但佢好似好趕,可能太多人睇,同埋d護士又好忙想問多句都好難,我都唔知點呀,你覺得呢


禁止訪問

積分: 5607


171#
發表於 11-8-4 13:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9634


170#
發表於 11-8-4 11:53 |只看該作者
Kit_ming 發表於 11-8-4 11:48
回覆 lovekenken 的帖子

排仁安咩價錢?要得緊耐先做得iui?

價錢應該差多不,我揀左周醫生都要排半年,10月先有得第1次見佢,但我見佢d評價都係一般,我想book陳志慧,但好似要排好耐


男爵府

積分: 9408


169#
發表於 11-8-4 11:48 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

排仁安咩價錢?要得緊耐先做得iui?
耐心地等待成功


男爵府

積分: 9634


168#
發表於 11-8-4 11:22 |只看該作者
taztaz0101 發表於 11-8-4 11:02
回覆 lovekenken 的帖子

我唔塞藥, "驚驚", 醫生改左食藥丸, 我真無用~~

塞藥唔辛苦又冇難度bor


男爵府

積分: 9634


167#
發表於 11-8-4 11:22 |只看該作者
Kit_ming 發表於 11-8-4 11:07
回覆 lovekenken 的帖子

做完先話丁丁唔得,我個醫生睇完洗精報告合格先會幫我地做,你c6數目合格嗎? ...

我都唔知點解,都唔知係咪做完先睇我份report,0個日好多人,等左好耐,d護士忙到我想問多句都冇機會,我10月排左仁安,到時試下轉醫生
醫生話數目合格,但形態得3


男爵府

積分: 9408


166#
發表於 11-8-4 11:09 |只看該作者
回覆 taztaz0101 的帖子

塞藥可以比子宮吸收得快d
耐心地等待成功


男爵府

積分: 9408


165#
發表於 11-8-4 11:07 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

做完先話丁丁唔得,我個醫生睇完洗精報告合格先會幫我地做,你c6數目合格嗎?洗精後有幾多?
耐心地等待成功


禁止訪問

積分: 5607


164#
發表於 11-8-4 11:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9634


163#
發表於 11-8-4 11:01 |只看該作者
我夜晚同埋第2朝都有少少血呀


男爵府

積分: 9634


162#
發表於 11-8-4 11:00 |只看該作者
Kit_ming 發表於 11-8-4 10:49
回覆 lovekenken 的帖子

點解會好迷呀!!!我又冇咩感覺喎,只係有小小痛!係呢!你之後回家有冇血呀?

我做之前等左成粒鐘,上到床又等左粒幾鐘,做完又訓左9個字床
點知最後見醫生話c6丁丁唔合格,即刻down晒,咩都唔記得啦


男爵府

積分: 9634


161#
發表於 11-8-4 10:59 |只看該作者
taztaz0101 發表於 11-8-4 10:49
佢又無叫我食咩wor, 可能人人唔同, 不過自己就食多d有營養食物, 希望有d幫助, 垃圾食物唔好食住, 如麥記, ...

我不嬲都唔飲汽水,麥記同薯片都係間唔中食下~

你開始塞葯未,我唔夠厚一日要塞4粒呀


禁止訪問

積分: 5607


160#
發表於 11-8-4 10:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9408


159#
發表於 11-8-4 10:49 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

點解會好迷呀!!!我又冇咩感覺喎,只係有小小痛!係呢!你之後回家有冇血呀?
耐心地等待成功


禁止訪問

積分: 5607


158#
發表於 11-8-4 10:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9634


157#
發表於 11-8-4 10:46 |只看該作者
Kit_ming 發表於 11-8-4 10:44
回覆 lovekenken 的帖子

我昨日都做完iui,點解戒芝士我仲日日食添

我都唔知呀,果日冇機會問到醫生,d護士又好忙,我做完iui個人好迷,咩都唔記得問


男爵府

積分: 9408


156#
發表於 11-8-4 10:44 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

我昨日都做完iui,點解戒芝士我仲日日食添
耐心地等待成功

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo