想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1951


1#
發表於 11-8-2 11:00 |只看該作者
今早忍唔住再偷步驗咗,濕咗支棒后叫自己唔好心急,好與壞都要冷靜接受,睇咗一陣報紙后再睇返結果:一條好清楚,另有一 條隠隠約約!心隨即涌起欣喜,未幾眼都濕埋,但願係真的中咗!還有4日先到抽血驗的日子,呢四日睇來好漫長!


大宅

積分: 1951


72#
發表於 11-8-8 15:39 |只看該作者
wendyll 發表於 11-8-7 23:08
DHEA 係"呃人錢" 有,但唔係間間shop有,我係 CWB買過

Thanks a lot~


大宅

積分: 1951


71#
發表於 11-8-8 15:38 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-7 12:18
咁都好!起碼可以試吓呢隻藥,再加針灸同中藥調理一下!我覺得針灸真係唔錯,我係仁安做針灸嘅,以前我成日 ...

我呢星期開始會每周去針一次!一齊加油,LUCKY with you


大宅

積分: 3230


70#
發表於 11-8-7 23:08 |只看該作者
DHEA 係"呃人錢" 有,但唔係間間shop有,我係 CWB買過


大宅

積分: 4432


69#
發表於 11-8-7 12:18 |只看該作者

引用:Quote:Babybaby2011+發表於+11-8-6+21:04+

原帖由 macy2002 於 11-08-06 發表
都算係咁啦,沒咩壓力。真係想生要分秘必爭!我係年紀大同埋唔係好夠運啦!真係唔明點解我咁鬼笨。2007年 ...
咁都好!起碼可以試吓呢隻藥,再加針灸同中藥調理一下!我覺得針灸真係唔錯,我係仁安做針灸嘅,以前我成日手凍腳凍,針咗後無咗呢個問題,血氣好咗,心跳多咗啲,因我以前心跳好少~~~祝你好運及早日成功懷孕




大宅

積分: 1892


68#
發表於 11-8-7 00:22 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

DHEA係咩嚟咖?




大宅

積分: 1951


67#
發表於 11-8-6 23:21 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-6 21:04
加油呀!我哋一齊努力呀!咁係十月前盡量放鬆自己,又或者同老公去吓旅行relax一下啦!dr Tung 有冇同你dis ...

都算係咁啦,沒咩壓力。真係想生要分秘必爭!我係年紀大同埋唔係好夠運啦!真係唔明點解我咁鬼笨。2007年開始想生,又唔識上網搵資料同埋了解,又沒有諗到應該睇多一兩個醫生,就咁聽信個無良醫生話,結果係佢度浪費咗兩年時間,同埋成十萬,最後仲要留返個夾夾在子宫里,又告佢唔入!投訴到醫管局又沒有人理。現在明白年紀大係沒解!繼續俾心機同努力保持住健康!
阿董都話我機能比同齡人好,卵泡不算少質量亦不差,係年紀大咗荷爾蒙激素退化的問題,佢仲叫我算啦,話我己有個囡,但我堅持話我想要多個,唔好問我點解!我相信我都係有機會!記得第一次見阿董,佢都話我仲有五年時間添!佢話佢試過得咗最大年紀嗰位jm47歲咁上下!因為我生活習慣都唔差,又運動量足夠,所以最后的辨法就係試吓吃DHEA, 希望可以有幫助。
但係昨天同今天搵咗好多間都搵唔到呢隻dhea!
我已book咗下星期去睇中醫同針炙!希望呢兩個月吃dhea同埋睇中醫加針炙,為下次做好準傋。
一齊加油!


大宅

積分: 4432


66#
發表於 11-8-6 21:04 |只看該作者

引用:Hi,+all+jms,+多謝你哋不停咁給力支持!雖

原帖由 macy2002 於 11-08-06 發表
Hi, all jms, 多謝你哋不停咁給力支持!雖然今次都係唔得,但係唔會放棄,會繼續努力,十月份再重來!一起 ...
加油呀!我哋一齊努力呀!咁係十月前盡量放鬆自己,又或者同老公去吓旅行relax一下啦!dr Tung 有冇同你discuss過下次點?或有冇summarize 之前嘅問題所在?等你係呢幾個月可以點做好啲個preparation~~~

Anyway, keep it up! Add Oil




複式洋房

積分: 417


65#
發表於 11-8-6 20:24 |只看該作者
macy2002 發表於 11-8-6 18:25
Hi, all jms, 多謝你哋不停咁給力支持!雖然今次都係唔得,但係唔會放棄,會繼續努力,十月份再重來!一起 ...


放心,有我陪你呀,加油呀~我都係唔得多架啦,可能會等M來就做多次,
下次都係唔好咁早驗,要忍忍忍忍忍,因為安胎針係會影響驗孕結果架~


大宅

積分: 1951


64#
發表於 11-8-6 18:25 |只看該作者
Hi, all jms, 多謝你哋不停咁給力支持!雖然今次都係唔得,但係唔會放棄,會繼續努力,十月份再重來!一起加油,也祝你哋早孕!


大宅

積分: 1951


63#
發表於 11-8-6 18:20 |只看該作者
sapple 發表於 11-8-4 23:41
回覆 macy2002 的帖子

你應該明天知結果嗎?早的睡呀,記住上來報喜~

昨日去抽血,都係唔得吖~


大宅

積分: 4432


62#
發表於 11-8-5 09:58 |只看該作者

引用:Quote:Babybaby2011+發表於+11-8-3+23:03+

原帖由 macy2002 於 11-08-04 發表
昨晚瞓瞓下,感覺個胸谷得好勁,唔同平時咁款。起身后感覺好似m come前一兩日的感覺,而個心就好強烈感覺 ...
咁又唔好唔開心住,雖然我都明白每次面對失望時的感受係好難過,只有係呢到jm先明~~~咁你同dr tung傾吓你個case問題所在,然後再對証下藥~~~祝早孕!




大宅

積分: 2377


61#
發表於 11-8-5 00:03 |只看該作者
DAY12太早喇會一日一日深架比D信心啦


複式洋房

積分: 417


60#
發表於 11-8-4 23:45 |只看該作者
回覆 macy2002 的帖子

唔好無晒信心先,無論點明天就知道結果~
你係咪用晨尿驗呀?用晨尿會準的WOR
我都係有日心急,用下午尿驗,結果就係白雪雪,
攪到成日都唔開心~


複式洋房

積分: 417


59#
發表於 11-8-4 23:41 |只看該作者
回覆 macy2002 的帖子

你應該明天知結果嗎?早的睡呀,記住上來報喜~
我已經打定輸數啦,因為我甚麼懷孕特徵都無,
現在等M到後,再做多次~
大家努力~


大宅

積分: 1951


58#
發表於 11-8-4 23:39 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-3 23:03
咁又唔好咁快打定輸數,明早驗多次先啦!但你上次做放雪胎係未做自然cycle呀?因為食藍藥丸係artificial cy ...

昨晚瞓瞓下,感覺個胸谷得好勁,唔同平時咁款。起身后感覺好似m come前一兩日的感覺,而個心就好強烈感覺呢次係沒機會了,跟住再驗,之前好蒙嗰條線唔見 埋,得一條咋哎~雖然係預咗咁,都係好失望。不過葯照吃,等天日抽咗血才安心


大宅

積分: 1951


57#
發表於 11-8-4 23:29 |只看該作者
sapple 發表於 11-8-4 19:24
回覆 macy2002 的帖子

唔好咁擔心,你好大機會架~

等待的日子最難捱吖,成日會幻想得咗會點點點點~~~~, 我都覺 得有少少變態。吃藍色葯丸係醫生睇個案叫吃,個個人唔同。我第一次做咩都沒做啦,無吃葯、沒打針、沒塞葯……努力啊!


複式洋房

積分: 417


56#
發表於 11-8-4 19:24 |只看該作者
回覆 macy2002 的帖子

唔好咁擔心,你好大機會架~
點解你地要食藍色藥既?
我就唔洗食,但要打安胎針,
明知安胎針會影響驗孕結果,
我都走去驗,
係要睇到條線先安心,
開始等到有點變態..哈哈


大宅

積分: 4432


55#
發表於 11-8-3 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rcbaby+於+11-08-03+發表estr

原帖由 macy2002 於 11-08-03 發表
咪嚇我吖,係咁我睇來都係空歡喜一場啦
咁又唔好咁快打定輸數,明早驗多次先啦!但你上次做放雪胎係未做自然cycle呀?因為食藍藥丸係artificial cycle呀~~~明天等你好消息啦!




大宅

積分: 1951


54#
發表於 11-8-3 22:56 |只看該作者

引用:Yee....呢幾日會有幾個jm開彩囉!祝個個bin

原帖由 Babybaby2011 於 11-08-03 發表
Yee....呢幾日會有幾個jm開彩囉!祝個個bingo ^_^. 記住update我哋呀!加油



...
有咁賣力的啦啦隊幫我哋打氣,大家俾心機,努力,唔好氣餒啊!babybaby好抵

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo