想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 2176


1#
發表於 11-8-4 11:48 |只看該作者
我想問下各位jm,等緊bingo飲茶會唔會唔係咁好架~? 我差唔多日日都會飲,今日先醒起呢個問題.....


大宅

積分: 2939


60#
發表於 11-8-8 14:25 |只看該作者
我大肚時其實冇乜點戒口架!!!只要每樣嘢都唔好喪食我覺得ok架!!!媽咪開開心心bb一定會健康咁出世嘅><


大宅

積分: 2176


59#
發表於 11-8-8 10:57 |只看該作者
各位jm,以下資料係一個媽媽既blog到找到架

榖類飲食

性平:大米、玉米、青稞、米皮糠(米糠)、番薯(山芋、紅薯)、芝麻、黃豆、飯豇豆(白豆)、豌豆、扁豆、蠶豆、赤小豆(紅豆)、黑大豆、燕麥。

性溫:糯米、黑米、西谷米(西米)、高粱。

性涼:粟米(小米)、小麥、大麥、蕎麥、薏苡仁、綠豆。

 
肉類飲食

性平:豬肉、豬心、豬腎、豬肝、雞蛋、鵝肉、驢肉、野豬肉、刺蝟肉、鴿肉、鵪鴉、鳥鴉肉、蛇肉、蝗蟲(螞蚱)、阿膠(驢皮膠)、牛奶(微涼)、酸牛奶、人奶、甲魚(微涼)、龜肉(微溫)、干貝、泥鰍、鰻魚、鯽魚、青魚、黃魚、烏賊魚、魚翅、鱸魚、銀魚、鰣魚、鯉魚、鯧魚、鮭魚、鯊魚、橡皮魚、海參。

性溫:黃牛肉、牛肚、牛髓、狗肉、貓肉、羊肉、羊肚、羊骨、羊髓、雞肉(微溫)、鳥骨雞、麻雀、野雞肉、鹿肉、熊掌、蛤蚧(大壁虎)、獐肉(河鹿肉)、蠶蛹、羊奶、海馬、海龍、蝦、蚶子(毛蚶)、淡菜(水菜)、鰱魚、帶魚、鯿魚、鯰魚、刀魚、混子魚、鰷魚(白條魚)、鱒魚、鱔魚(黃鱔)、大頭魚。

性涼:水牛肉、鴨肉、兔肉、馬奶、蛙肉(田雞)、鮰魚、鮑魚。

性寒:鴨蛋(性微寒)、馬肉、水獺肉、螃蟹、海螃蟹、蛤蜊(沙蛤、海蛤、文蛤)、牡蠣肉、蝸牛、蚯蚓、田螺(大寒)、螺螄、蚌肉、蜆肉(河蜆)、烏魚、章魚。

果類飲食

性平:李子、花紅(沙果)、菠蘿(鳳梨)、葡萄、橄欖、葵花子、香榧子、南瓜子、芡實(雞頭果)、蓮子、椰子汁、柏子仁、花生、白果、榛子、山楂、板栗。

性溫:桃子、杏子、大棗、荔枝、桂圓肉、佛手柑、檸檬(性微溫)、金橘、楊梅、石榴、木瓜、檳榔、松子仁、核桃仁、櫻桃。

性涼:蘋果(微涼)、梨、蘆柑、橙子、草莓(性微涼)、芒果、枇杷、羅漢果、菱、蓮子芯、百合。

性寒:柿子、柿餅、柚子、香蕉、桑葚、洋桃(楊桃)、無花果、獼猴桃(奇異果)、甘蔗、西瓜、甜瓜(香瓜)。

菜類飲食

性平:山藥、蘿蔔(微涼)、胡蘿蔔、包菜、茼蒿(微涼)、大頭菜、青菜、母雞頭、豆豉、豇豆、土豆(馬鈴薯)、芋頭、洋生薑、海蜇、黑木耳(微涼)、香菇、平菇、猴頭菇、葫蘆。

性溫:蔥、大蒜、韭菜、芫荽(香菜)、雪裡蕻、洋蔥、香椿頭、南瓜。

性熱:辣椒。

性涼:西紅柿(蕃茄,微涼)、旱芹、水芹菜、茄子、油菜、苤藍、茭白、莧菜、馬蘭頭、菊花腦、菠菜、金針菜(黃花菜)、萵苣(萵筍)、花菜、枸杞頭、蘆蒿、豆腐(豆腐皮、豆腐乾、豆腐乳)、麵筋、藕、冬瓜、地瓜、絲瓜、黃瓜、海芹萊(裙帶萊)、蘑菇、金針菇。

性寒:慈姑(微寒)、馬齒莧、蕹菜(空心菜)、木耳菜(西洋菜)、蓴菜、髮菜(龍鬚菜)、蕺菜、竹筍(微寒)、瓠子、菜瓜、海帶、紫菜、海藻、地耳、草菇、苦瓜、荸薺。

其他飲食

性平:白糖、冰糖(微涼)、豆漿、枸杞子(微溫)、靈芝、銀耳(微涼)、燕窩、玉米鬚、黃精、天麻、黨參、茯苓、甘草、雞內金、酸棗仁、菜油、麻油、花生油、豆油、飴糖(麥芽糖、糖稀)。

性溫:生薑、砂仁、花椒、紫蘇、小茴香、八角、茴香、山柰、酒,酪、紅茶、石鹼、咖啡、紅糖、桂花、松花粉、冬蟲夏草、紫河車(胎盤)、川芎、黃芪(性微溫)、太子參(微溫)、人參、當歸、肉蓯蓉、杜仲、白术、何首烏(微溫)。

性熱:胡椒、肉桂。

性涼:綠茶、蜂蜜、蜂王漿、啤酒、槐花(槐米)、菊花、薄荷、胖大海、白芍、沙參、西洋參、決明子。

性寒:醬油、麵醬、鹽、金銀花、苦瓜茶、苦丁茶、茅草根、蘆根、白礬。
 

注:

性平的食物一年四季都可食用。

性溫的食物除夏季適當少食用外,其他季節都可食用。

性涼的食物夏季可經常食用,其他季節如要食用須配合性溫的食物一起吃。

性寒的食物盡量少吃,如要食用必須加辣椒、花椒、生薑等性溫熱的食物一起吃。


別墅

積分: 615


58#
發表於 11-8-5 17:08 |只看該作者
Fanfsy 發表於 11-8-5 13:52
回覆 k.chan_hk 的帖子

多謝關心,我好努力戒口中~

HI Fanfsy, 可否分享一下有d咩係唔食得架??



別墅

積分: 615


57#
發表於 11-8-5 16:57 |只看該作者
wendyll 發表於 11-8-4 22:35
以我所知 香蕉 苦瓜 木瓜 一定唔可以吃, 醫院張紙有寫明。
燒鵝唔食得 咁 '老'水鵝食得啩????

Oh no..我一日食當個火龍果架..SHIT!!

怪不知仲未BINGO ….>_<



大宅

積分: 4432


56#
發表於 11-8-5 16:51 |只看該作者

引用:未BINGO前都唔可以飲COFFEE..死啦...我仲一

原帖由 wsc2011 於 11-08-05 發表
未BINGO前都唔可以飲COFFEE..死啦...我仲一日一杯
最好要介啦!其實而家香港地樣樣嘢都有問題,就嚟乜都無得食!大陸食物有問題,魚又話有水銀,台灣又越來越有問題,sigh ....




別墅

積分: 615


55#
發表於 11-8-5 16:45 |只看該作者
未BINGO前都唔可以飲COFFEE..死啦...我仲一日一杯:dizzy:


大宅

積分: 2176


54#
發表於 11-8-5 15:42 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

希望無啦....而家等緊又唔敢去針住,所以等下次m小姐完先去喇~~~


大宅

積分: 2176


53#
發表於 11-8-5 15:41 |只看該作者
回覆 Fanfsy 的帖子

係呀...仲要係估唔到唔食得架喎~~~


大宅

積分: 2236


52#
發表於 11-8-5 14:57 |只看該作者
我想問下大家, 咁等緊bingo既時候, 可唔可以去按摩ga??


大宅

積分: 2513


51#
發表於 11-8-5 13:52 |只看該作者
回覆 k.chan_hk 的帖子

多謝關心,我好努力戒口中~

不過成日上網睇,就發現愈來愈多野唔食得.....


大宅

積分: 2236


50#
發表於 11-8-5 12:12 |只看該作者
回覆 k.chan_hk 的帖子

中醫開既應該無問題掛...有d擔心tim....


大宅

積分: 4346

畀面勳章


49#
發表於 11-8-5 11:33 |只看該作者
苦瓜 木瓜我都唔敢在等bingo or大緊肚時吃,太涼了...反而香蕉ok ar,我朋友都話醫生叫佢有左5個月開始要吃下,無咁易便秘又對bb有益,果時我都係5個月開始吃的,當然唔好吃得太多啦 (但都係要睇下自己咩體質)
p.s;唔講真係唔知唔吃得火龍果..我好喜歡吃的


珍珠宮

積分: 30303


48#
發表於 11-8-5 11:15 |只看該作者

回覆:等bingo可否飲茶~?

我ec話粉葛、綠豆、薏米一定唔得有都變無




大宅

積分: 2176


47#
發表於 11-8-5 10:59 |只看該作者
回覆 Fanfsy 的帖子

我見你已經bingo左喇,真係要忍忍口呀~~~


大宅

積分: 2176


46#
發表於 11-8-5 10:57 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

尋日睇報紙話有個牌子既藥粉有塑化劑..........


大宅

積分: 3230


45#
發表於 11-8-4 22:35 |只看該作者
以我所知 香蕉 苦瓜 木瓜 一定唔可以吃, 醫院張紙有寫明。
燒鵝唔食得 咁 '老'水鵝食得啩????


鴨是性寒的。

火龍果 味甘,性涼。具生津解渴功效。宜:適宜高血壓、糖尿病、痛風症、消化不良者食用。 忌:寒底者宜少吃。

木瓜 味甘,性平微寒。


大宅

積分: 2513


44#
發表於 11-8-4 19:42 |只看該作者

回覆:等bingo可否飲茶~?

依家我出街食飯都係飲水咋,茶真係唔敢飲。




大宅

積分: 2236


43#
發表於 11-8-4 19:24 |只看該作者

回覆:k.chan_hk 的帖子

我食藥粉嫁!大多數人話煲好啲,但邊有時間煲吖!有時連藥粉都唔記得食。




大宅

積分: 2176


42#
發表於 11-8-4 18:53 |只看該作者
CiLok 發表於 11-8-4 18:43
回覆 k.chan_hk 的帖子

係woo...佢都無講我飲咩好, 佢話水就叫我一啖分3次飲落去, 因為我成日都好容易想嘔 ...

我之前都有睇中醫做針炙,因為之後感冒要食西藥,去旅行同黎m,而家停左一個月....你係食藥粉定煲藥架~? 我係藥粉架,其實知唔知係咪功效無咁好架~?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo