想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 11-8-8 11:57 |只看該作者
其實我而家有樣野好苦惱
我DAY1係1/6,9/6完, 之後15/6開始有血絲OR粉紅色分泌, 睇左一西E, 一婦科, 一中E, 佢地都係話我因為之食過避孕藥, 只係內分泌失調
D粉紅色分泌到到11/7正式乾淨哂, 跟住我買左紅D, check到:
25/7有30-40%
26同27號有40%深, 所以25同27號有dodo,,,
28/7紅d得返淺線
29/7紅d白雪雪
30/7開始紅d一路都keep住有10-20%線...
6/8用棒棒check左冇bingo
7/8晚紅d突然70%深..
8/8今朝用綠d都係白雪雪
各位jm有冇人有類似情況??我而家究竟等bingo好..定係再去睇多次婦科好?


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-8-8 16:05 |只看該作者
stupidtaz 發表於 11-8-8 16:01
放鬆d la. 緊張會影響m or bingo ga.

多謝你, 我同c6商量左, 佢叫我今晚再check下紅d有冇加深先, 如果有就今晚照dodo先(因為等bingo, c6唔敢同我dodo住), 如果冇就等星期6用clearblue check下有冇bingo, 真係冇就去睇婦科


大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-8-8 16:01 |只看該作者

回覆:pls help..!

放鬆d la. 緊張會影響m or bingo ga.




男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-8-8 15:15 |只看該作者
我就係唔知自己cycle幾多...因為之前食過避孕藥..所以好亂...


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-8-8 15:11 |只看該作者

回覆:pls help..!

Cycle 幾多日?或者過多一兩日睇下有冇bingo.




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo