自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-8-16 09:29 |只看該作者
尋晚第一次去試堂
跳一粒鐘
對於我呢d 平時係 0 運動既人
簡直辛苦到暈
開頭跳左10分鐘左右已經大汗dum細汗
後期有d動作都已經無力去做索性瞓係度
今日周身痛
而家仲考慮緊 join 唔 join course


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 11-8-16 12:44 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-16 12:39
我嗰間男男女女都著好少布的

咁爽呀??? hahahaha....


男爵府

積分: 8360


53#
發表於 11-8-16 12:41 |只看該作者
有一次我太耐無跳(一個月內要跳晒) 佢要我係2日跳晒3堂
我無想浪費 為有一口氣跳3個鐘真係死得人ga

我跳開nike


男爵府

積分: 9041


52#
發表於 11-8-16 12:39 |只看該作者
biancaho7 發表於 11-8-16 12:36
我尋晚果個係 女導師
我一見佢一身既裝束已經加5度
長髮唔扎, 長棉褲 (厚果隻), 加埋果對好似冬天鞋 ...

我嗰間男男女女都著好少布的


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 11-8-16 12:36 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-16 12:32
我跳嗰間d男導師就開足夠冷氣,但某d女導師就開少少囉

我尋晚果個係 女導師
我一見佢一身既裝束已經加5度
長髮唔扎, 長棉褲 (厚果隻), 加埋果對好似冬天鞋
我睇住佢跳完佢條褲都濕到一撻撻


男爵府

積分: 9041


50#
發表於 11-8-16 12:36 |只看該作者
本帖最後由 csk家長jj 於 11-8-16 12:36 編輯

yukisomiss 我join 果間係跳1.5個鐘啊..會跳1個15分鐘 funky dance, 加最後15mins 既拉筋加舒展 發表於 1 分鐘前

yukisomiss~~我跳嗰間都係咁
樓主,拉筋係有幫助的,導師唔教拉,你自已都要拉呀


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 11-8-16 12:33 |只看該作者
嘩.. 個半鐘呀??
以我而家既資質... 1個鐘好夠足喇
我地係頭15分鐘 拉筋熱身
跟住就 45 分鐘跳舞


男爵府

積分: 9041


48#
發表於 11-8-16 12:32 |只看該作者
biancaho7 發表於 11-8-16 12:24
唔係, 佢有兩部天花冷氣
開頭開左既
點知跳到一半有個人話吹到頭都痛埋

我跳嗰間d男導師就開足夠冷氣,但某d女導師就開少少囉


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 11-8-16 12:32 |只看該作者
不過當妳見到鏡中既自己跳到甩甩漏漏
9 唔搭8 時
就好想大笑囉


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 11-8-16 12:28 |只看該作者
maisy-lee 發表於 11-8-16 12:22
你試堂果陣, d同學"仔"多數咩年紀? 我都有興趣, 見人地跳得好鬼型咁, 但驚學極都跟唔倒拍子, 會比人覺得我 ...

我眼見 2x 至 4x 都有
大把人都跟唔上啦
唔會阻人進度架
因為個 miss 唔會停低就妳既

點評

maisy-lee  咁都好d, 唔會成為焦點, hehe.  發表於 11-8-16 12:30


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 11-8-16 12:26 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-16 12:22
拉筋係好重要嘅一part,唔好漏做啊

有拉筋, 係跳之前拉囉
跳完之後無喇

點評

yukisomiss  我join 果間係跳1.5個鐘啊..會跳1個15分鐘 funky dance, 加最後15mins 既拉筋加舒展  發表於 11-8-16 12:30


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 11-8-16 12:24 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-16 12:17
OFF冷氣,有無開窗
三十幾度做咁劇烈運動如果唔開窗好易焗暈
...

唔係, 佢有兩部天花冷氣
開頭開左既
點知跳到一半有個人話吹到頭都痛埋
要求off
跟住得番一部囉.
但我都覺唔夠冷氣
所以我就係想知其他地方係唔係咁架??


伯爵府

積分: 15877


43#
發表於 11-8-16 12:22 |只看該作者
你試堂果陣, d同學"仔"多數咩年紀? 我都有興趣, 見人地跳得好鬼型咁, 但驚學極都跟唔倒拍子, 會比人覺得我呢個大嬋阻住地球轉呀!


男爵府

積分: 9041


42#
發表於 11-8-16 12:22 |只看該作者
拉筋係好重要嘅一part,唔好漏做啊mouth:


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 11-8-16 12:18 |只看該作者
yukisomiss,

無呀, 一夠鐘我就即刻彈出去涼冷氣 & 回氣喇

點評

yukisomiss  咁緊係啦...唔開冷氣....加埋做埋d運動....實出汗...兼焗暈呂  發表於 11-8-16 12:23


男爵府

積分: 9041


40#
發表於 11-8-16 12:17 |只看該作者
本帖最後由 csk家長jj 於 11-8-16 12:17 編輯
biancaho7 發表於 11-8-16 12:07
係呀, 我見佢平平地咪試堂先囉
我未決定 join 架
不過我未跳過人地果d既 funky dance

OFF冷氣,有無開窗
三十幾度做咁劇烈運動如果唔開窗好易焗暈

點評

yukisomiss  家長又講得岩啊.....  發表於 11-8-16 12:20


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 11-8-16 12:08 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-16 12:05
BJ大師姐跳開一粒半鐘1堂,佢仲跳連續2堂添


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 11-8-16 12:07 |只看該作者
yukisomiss 發表於 11-8-16 11:58
樓主....你join lai 個 funky dance 既 course 都幾平啊......

係呀, 我見佢平平地咪試堂先囉
我未決定 join 架
不過我未跳過人地果d既 funky dance
我唔知究竟係唔係專登唔開大冷氣好等我地出多d汗
定還是佢慳皮唔開大d冷氣喇
不過跳跳下途中
有學員要求 off 左個 冷氣囉
話凍喎


男爵府

積分: 9041


37#
發表於 11-8-16 12:05 |只看該作者
biancaho7 發表於 11-8-16 11:55
應該係喇
一粒鐘妳厭唔夠呀?
我一路跳一路望住個鐘想快d完呀
BJ大師姐跳開一粒半鐘1堂,佢仲跳連續2堂添

點評

yukisomiss  好犀利呀....下次我都要試下先....呵呵....係呢..  發表於 11-8-16 12:13


大宅

積分: 2715


36#
發表於 11-8-16 11:58 |只看該作者
樓主....你join lai 個 funky dance 既 course 都幾平啊......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo