自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 11-8-23 14:14 |只看該作者
如果有睇我上次個post, 都知我6299埋門一腳唔湊我仔, 我同c6要返工, 好彩我家姐&佢99幫我湊.

上星期, 本來佢兩老話想今星期湊個孫, 我c6應承咗, ok, 昨晚打黎, 話報咗團上大6玩, 今日唔湊得, 當時係晚上10:00 +, 唉, 我都費事出聲, 鬧得邊個 ?? 唔通向我c6開拖 ?? 都於事無補, 佢都比佢地嚇親. 無奈收線, 不過見佢塊面好谷, 紅晒咁, 我仲要安慰佢.

又係要我家姐幫手, 我家姐本身都要返工, 上次佢湊, 係佢放大假, 今次屎啦, 我諗佢都無計, 想開口叫佢99幫, 不過我撥咗tel先記得我家姐個仔, 幼稚園已經開咗學, 無奶油, 人地麻麻唔洗湊孫, 可以嘆吓, 我又無na na 整個仔去比佢湊架, 又唔係佢孫. 我都唔敢開口, 我家姐拿拿林已叫我等陣, 我聽倒佢真係問佢99可唔可以幫佢妹我睇仔幾日, 點知, 原來麻麻呢幾日都安排咗d醫院覆診做, 我聽倒佢仲話不如帶埋我仔去醫院, 唔怕啦. 不過我家姐同我都唔想佢咁辛苦, (衷心多謝人地麻麻都咁幫手 , really thanks)

無辦法下, 我諗住我今日要扮病, 但扮得一日, 扮唔倒幾日, 見步行步.

夜d成點鐘, 我家姐打比我, 話帶埋佢返工, 佢office有個細房, 有小小電視機 & sofa, 可以入面做功課/睇吓tv都得. 我可以帶佢食lunch(我office同家姐office好近, 不過我office唔方便帶細路), 我放工去接佢. 頭先家姐同我&仔去食lunch, 仲爭住比埋錢, 又買咗一大咋餅乾零食比我仔. 我仔出奇地好乖, 佢頭先同我講, 做生意地方我無嘈....

又麻煩倒我家姐......多謝

以及多謝各位jm收看, 呷完.

點評

miffymiffy  你家姐 + 家姐99真好  發表於 11-8-23 17:59
paklok  你家姐真係人好又抵得諗!!  發表於 11-8-23 17:03
kangaroomama  你姐姐真係超好!!  發表於 11-8-23 15:29
alicemic  好彩你有個好家姐!  發表於 11-8-23 15:28
snownik  你6299又真係離譜左d, 應成左又自己走左去旅行, 下次佢地話幫手都唔好理佢  發表於 11-8-23 15:20
sl222  好家姐; 好家姐99; 乖囝!!  發表於 11-8-23 15:19
Suissesse  好感動ge姊妹情!!!! your sis is the best !!!  發表於 11-8-23 15:04
是因  你家姐好好呀~~  發表於 11-8-23 15:04
涼屍屍  你C6有啲咁嘅父母?! 我鄧佢可憐!  發表於 11-8-23 14:56
Zen0  你有個咁好既家姐好好呀  發表於 11-8-23 14:50
Prudencelamlam  you have such a good sister,   發表於 11-8-23 14:50
lypoon  你家姐好好  發表於 11-8-23 14:39
la_source  幸好有個好好既家姐幫手!  發表於 11-8-23 14:27
123BB  當年我6299見我生左個女, 就話血壓高唔幫我湊,一直都係我家姐幫我手。  發表於 11-8-23 14:22


珍珠宮

積分: 45606

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


94#
發表於 11-8-23 19:19 |只看該作者
姊妹情深
我的生命由我主宰.


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


93#
發表於 11-8-23 18:24 |只看該作者

引用:如果有睇我上次個post,+都知我6299埋門一腳

原帖由 kc_01k 於 11-08-23 發表
如果有睇我上次個post, 都知我6299埋門一腳唔湊我仔, 我同c6要返工, 好彩我家姐&佢99幫我湊.

上星期, 本來 ...
你家姐同佢奶奶真系好好人!



重新起步,為未來努力


子爵府

積分: 10329


92#
發表於 11-8-23 18:18 |只看該作者

回覆:繼上次我9962埋門一腳唔湊我仔,今日我又中計.

你家姐真係好好





珍珠宮

積分: 31933

醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


91#
發表於 11-8-23 18:14 |只看該作者
你家姐真係超好呀


子爵府

積分: 10483

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


90#
發表於 11-8-23 18:05 |只看該作者
家姐


珍珠宮

積分: 31122

開心吸收勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


89#
發表於 11-8-23 17:55 |只看該作者
樓主你好幸福呀有個錫你又肯幫你嘅家姐, 當然你囝囝都好乖啦
好彩樓主知道以後真係唔好靠6299...


水晶宮

積分: 53366

畀面勳章


88#
發表於 11-8-23 17:52 |只看該作者
你家姐同佢奶奶都好好人


大宅

積分: 4970


87#
發表於 11-8-23 17:12 |只看該作者
你好彩有個好家姐.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


86#
發表於 11-8-23 17:11 |只看該作者
有個好家姐真好,我係人地家姐都做唔到咁好!

點評

kc_01k  量力而為, 真心付出, 唔洗太計教比倒幾多人.   發表於 11-8-23 17:15
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


85#
發表於 11-8-23 17:08 |只看該作者
yiyiyi 發表於 11-8-23 17:03
好家姐, 完全唔計較, 佢 99 都好好

(我家姐都係咁架, 成日幫我湊仔女架 ), ...

你家姐都好好.



仲有, 我頭先另外一個家姐都打比我, 話佢99都可以幫我睇仔, 以前我仔細個時, 都去過佢99度玩, 佢99都好鐘意我仔, 無介意係別人所出.

多謝晒兩位sis & 佢地屋企人

(不過而家諗起, 喺我初初生我仔時, 我99曾經講過, 你d家姐好叻好巴閉嘅, 我goo聲吞咗佢, 因為我到而家都唔知佢up咩, 而且我家姐佢地一向同我99佢地都無咩來往)


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


84#
發表於 11-8-23 17:05 |只看該作者

回覆:繼上次我9962埋門一腳唔湊我仔,今日我又中計.

羨慕你有咁好家姐




侯爵府

積分: 20489

好媽媽勳章


83#
發表於 11-8-23 17:03 |只看該作者
好家姐, 完全唔計較, 佢 99 都好好

(我家姐都係咁架, 成日幫我湊仔女架 ),


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


82#
發表於 11-8-23 17:01 |只看該作者
htpong 發表於 11-8-23 16:59
你家姐同佢99真係好

我都有對喜歡放飛機既6299

唔講真係唔知咁多6299鐘意放飛機.

不過放我飛機唔奇, 奇在係放個孫飛機, 搵個小朋友教飛, 我真係做唔出.


大宅

積分: 2770


81#
發表於 11-8-23 16:59 |只看該作者
你家姐同佢99真係好

我都有對喜歡放飛機既6299


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


80#
發表於 11-8-23 16:58 |只看該作者
仲有, 我仔兩歲時, 我地一家返咗美國1年, 佢地真係一個電話都無打過黎, 當然唔會影響倒我, 不過我c6就真係好掛住佢地, 成日買定電話卡打比佢地, 有時我c6打, 佢地都唔會叫我或想聽吓個孫把聲, 好似係c6一相情願咁, 所以我係同情c6, 佢比我慘.


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


79#
發表於 11-8-23 16:55 |只看該作者
usausagi 發表於 11-8-23 16:08
真係好好彩呀!真係要好好多謝你家姐呀!!咁平時邊個同你湊仔仔呀?

我媽, 不過佢暑假去咗加拿大, so無人睇.

平時我9962都無黎睇吓粒孫, 我搬咗幾年, 上黎一次, 都係要黎攞嘢, 唔係上黎睇粒孫.

唉, 不過算啦, 其實我唔係同佢地住, so佢地點我都唔算太介意, 因為佢地唔喺我生活圈子當中. 有時係都會嬲, 不過我好快又無嘢, 之後又會諗, 算啦算啦, 費事老公難做, 因為我諗我都算同佢地係小接觸架喇.


伯爵府

積分: 18582

好媽媽勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


78#
發表於 11-8-23 16:28 |只看該作者
kc_01k 發表於 11-8-23 16:07
我返去同佢講先.
等你好消息~
別人笑我太瘋癲,我笑你們更低b~~


珍珠宮

積分: 30065

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


77#
發表於 11-8-23 16:20 |只看該作者
kc_01k 發表於 11-8-23 16:03
吓 ?? 可能唔係嘅, 唔好咁諗.
初時細個唔明, 仲以為自己係阿媽執番尼 !mouth:


大宅

積分: 1740


76#
發表於 11-8-23 16:15 |只看該作者
感同身受。建議樓主借呢個機會,同2位老人家講,佢地咁忙,唔好辛苦佢地,唔駛佢地睇b,佢地又可以去旅行.....另一邊,樓主找過其他人睇仔。總好過比佢地玩殘,都無理過你一家3口的情況和感受。忽然間玩野,就算家姐同佢奶奶幫到你一次,都未必次次都得,始終都會煩到佢地。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo