想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2214


1#
發表於 11-9-2 11:11 |只看該作者
大家好,我8月7日day 1,21/22排卵,由day23-day27(today)都有用紅d check住,有一曰比一曰深,今天有80% tim,但係今朝用綠d就無反應喎請問我係咪都係早驗?!




大宅

積分: 3747


25#
發表於 11-9-23 17:25 |只看該作者
請問樓主你係咪bingo左?


別墅

積分: 686


24#
發表於 11-9-3 12:50 |只看該作者

引用:我唔敢呀,+諗住輕輕鬆鬆過埋哩個weekend先

原帖由 貝;) 於 11-09-03 發表
我唔敢呀, 諗住輕輕鬆鬆過埋哩個weekend先喇~遲過7號小紅小姐都未黎搵我先check啦

妳都要加油呀, ...
有d jm 話m 前5日左右可以check到, 我唔清楚呀,上個cycle買左,但仲未有機會用




大宅

積分: 2214


23#
發表於 11-9-3 12:25 |只看該作者
我唔敢呀, 諗住輕輕鬆鬆過埋哩個weekend先喇~遲過7號小紅小姐都未黎搵我先check啦

妳都要加油呀,等妳好消息呀

我想問下clearblue可以早幾多驗, 我宜+應該係m前4日,如果冇係咪都好肯定冇架喇


別墅

積分: 686


22#
發表於 11-9-3 12:16 |只看該作者

引用:頭先用綠d仲係白雪雪放心,你一定可以違成你

原帖由 貝;) 於 11-09-03 發表
頭先用綠d仲係白雪雪
放心,你一定可以違成你既中秋願望架
我都承妳貴言先 會唔會試下買支clearblue digital check 下,又準D, 又可以早d check. 一日未m come都唔可以放棄




大宅

積分: 2214


21#
發表於 11-9-3 11:32 |只看該作者
頭先用綠d仲係白雪雪
放心,你一定可以違成你既中秋願望架


別墅

積分: 686


20#
發表於 11-9-3 11:23 |只看該作者

引用:原來係咁,thx+u呀katrinamamajackie,我第1

原帖由 貝;) 於 11-09-03 發表
原來係咁,thx u呀katrinamama

jackie,我第1個cycle咋希望承你貴言一擊即中,一齊bingo啦:wi ...
妳就好啦day 28, 我仲有排等mouth:




別墅

積分: 686


19#
發表於 11-9-3 11:22 |只看該作者

引用:原來係咁,thx+u呀katrinamamajackie,我第1

原帖由 貝;) 於 11-09-03 發表
原來係咁,thx u呀katrinamama

jackie,我第1個cycle咋希望承你貴言一擊即中,一齊bingo啦:wi ...
今日先day 17, 希望中秋day 26 人月兩團圓之日,上天會送我呢份禮物啦




大宅

積分: 2214


18#
發表於 11-9-3 11:12 |只看該作者
原來係咁,thx u呀katrinamama

jackie,我第1個cycle咋希望承你貴言一擊即中,一齊bingo啦btw, 你今日day幾呀?幾時派彩呀~我今日day28喇


別墅

積分: 686


17#
發表於 11-9-3 08:27 |只看該作者

引用:我20號-21號排呀,28號開始紅d一日比一日深

原帖由 貝;) 於 11-09-02 發表
我20號-21號排呀,28號開始紅d一日比一日深你可能仲早姐, 我一直都有留意你既post呀因為我 ...
估唔到marie公仔吸引到你,哈哈
希望大家今個cycle 一齊bingo啦!
我第二個cycle 喇,妳呢?




侯爵府

積分: 24474


16#
發表於 11-9-3 08:08 |只看該作者
我上cycle M前幾日紅d有30%, 以為bingo, 但之後兩日又淺色了...到M來那天早上紅d有70%, 又以為bingo,但下午M已到....俾紅d玩死, 又以為bingo, 又要失望.....最好用綠d試, 最準, 一定冇錯, 唔好用紅d驗bingo


大宅

積分: 2214


15#
發表於 11-9-2 23:27 |只看該作者
我20號-21號排呀,28號開始紅d一日比一日深你可能仲早姐, 我一直都有留意你既post呀因為我好中意marie架希望我地齊齊bingo, 可以同bb去睇marie玩具啦


別墅

積分: 686


14#
發表於 11-9-2 23:15 |只看該作者

回覆:cycle28-31,幾時可用綠d?!

你排卵後几多日紅d有線呀?
我今日第5日,紅d白雪雪




大宅

積分: 2214


13#
發表於 11-9-2 22:58 |只看該作者
thx u ar pandawife唯等等多2,夠14day先再check啦不過我想問下有冇jm試過紅d深粗後黎m bingo左紅d一定會深粗嗎?


大宅

積分: 3125


12#
發表於 11-9-2 22:38 |只看該作者

cycle28-31,幾時可用綠d?!

我排卵後14日綠d 才有控。你過兩日再check 啦,你紅d 咁深色都好大機會bingo 啊!




大宅

積分: 2214


11#
發表於 11-9-2 22:05 |只看該作者
綠d都係白雪雪呀,有冇jms會m前都係咁深色架>< 謝謝解答


大宅

積分: 2214


10#
發表於 11-9-2 21:29 |只看該作者

cycle28-31,幾時可用綠d?!

岩岩check紅d又深色左喇
temp_photo.jpg




大宅

積分: 2214


9#
發表於 11-9-2 13:08 |只看該作者

cycle28-31,幾時可用綠d?!

哈哈我支温度計好流,所以我無理佢,btw thank youbingo左一定拖實你同其他jms過版但係我想問其實紅d深粗係咪即係有機?




男爵府

積分: 7720


8#
發表於 11-9-2 12:38 |只看該作者
貝;) 發表於 11-9-2 12:10
我係晨尿呀!21/22號..會唔會早得滯驗唔到呀?!定係m前紅d會深粗架

排卵後第11日喇喎,咁都差唔多可以驗綠D喇喎,不過綠D反應慢D麻..你要唔要買支Clearblue驗下呀,M應該到前4,5日都可以驗到....你紅D咁深,如果等唔到過幾日先驗綠D咪買支棒棒確認下囉
BTW,你有無量體溫呀?
祝你帶旺番我地呀!!!


大宅

積分: 2214


7#
發表於 11-9-2 12:30 |只看該作者

cycle28-31,幾時可用綠d?!

係呀,宜家仲深




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo