想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 377


1#
發表於 11-9-7 15:34 |只看該作者
我係28/8 Day 1 ,M 小姐走後日日食天喜丸及黑朱古力準備,按cycle應該9/9至11/9排卵。各位28/8 Day 1 的 JM,大家準備好未~~~


複式洋房

積分: 377


90#
發表於 11-9-29 11:45 |只看該作者
me too 呀
老公擒晚笑maymay咁講"有咖~有咖~有個BB喺裡面咖~~"
今朝又升番 36.71 呀~~不過綠D白雪雪
老公笑maymay咁講"媽咪話最初可能驗唔到咖, 真係有個BB喺裡面咖~"
希望大家齊BINGO啦~~哈哈


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


89#
發表於 11-9-28 21:06 |只看該作者
LisaChanws 發表於 11-9-28 14:18
回覆 qqlun 的帖子

me too~~今朝體溫跌了

我尋日朝跌溫,今朝又升番,

不過我呢幾晚都訓得唔好,可能影響左d體溫,

唔知有無機呢?


複式洋房

積分: 377


88#
發表於 11-9-28 16:30 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

我之前睇過西醫, 我排卵正常, 輸卵管正常, 不過未CHECK子宮功能老公D丁丁形態唔合格, 但數量勁多, 佢沖涼用好熱既水咖,
我99話"叫佢唔好沖咁熱, 顧住我D孫孫呀!"
所以諗住中醫可以調理下身體~~


大宅

積分: 2403


87#
發表於 11-9-28 16:14 |只看該作者
回覆 LisaChanws 的帖子

我會睇DR先...中醫調理始終慢D....西醫早D搵到不育原因AR...


複式洋房

積分: 377


86#
發表於 11-9-28 14:24 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

下個cycle一齊再努力老公問我係唔係睇DR做IUI,因為已試咗3年, 我今年37啦~~
我話想睇中醫先, 因為如果我身體唔好,
做IUI都HOLD唔到啦~~
你哋會點呢?


複式洋房

積分: 377


85#
發表於 11-9-28 14:18 |只看該作者
回覆 qqlun 的帖子

me too~~今朝體溫跌了


大宅

積分: 2403


84#
發表於 11-9-27 20:39 |只看該作者
我係29/8 Day 1, My cycle is 28-30; today is day 30. 我用咗CB Digital check jor -ve 下個cycle 再努力


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


83#
發表於 11-9-27 19:15 |只看該作者

引用:老公見我開BK就叫我要放鬆D~~但其實佢都好

原帖由 LisaChanws 於 11-09-27 發表
老公見我開BK就叫我要放鬆D~~
但其實佢都好鐘意BB想有BB咖~~
佢擒晚摸住我個肚講"BB你係唔係 ...
我老公都試過甘講呀但我今朝體溫跌了。無望




複式洋房

積分: 377


82#
發表於 11-9-27 19:07 |只看該作者
老公見我開BK就叫我要放鬆D~~
但其實佢都好鐘意BB想有BB咖~~
佢擒晚摸住我個肚講"BB你係唔係喺裡面呀~~"咁
好可愛


大宅

積分: 3256


81#
發表於 11-9-27 18:26 |只看該作者
me too....waiting


複式洋房

積分: 377


80#
發表於 11-9-27 14:09 |只看該作者
我D15排卵,但19-21/9(D26-28)連續3 日深紅線而且小腹兩邊扯住扯住,但之後到昨晚都係得個淺烘,小腹少咗扯住,呢兩日開估......等......
早大家早孕


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


79#
發表於 11-9-26 10:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqlun+於+11-09-25+發表我c6+

原帖由 Yan2008yan 於 11-09-25 發表
可以試下用tissue 同 Lactacyd 濕紙巾抹乾淨先…等一陣就沖涼。
平時要飲多水,同唔好忍尿,咁可以減少尿道 ...
Thanks。我會試下。希望吾好再返發




大宅

積分: 2278


78#
發表於 11-9-26 07:22 |只看該作者

回覆:28/8 Day 1 的 JM準備啦~~~

我cycle29, 今日Day30, 今朝紅d有兩條線,但體温跌咗,唔知仲有無機呢?
myphoto.jpg




大宅

積分: 3603


77#
發表於 11-9-25 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lpc812+於+11-09-22+發表我都

原帖由 qqlun 於 11-09-25 發表
我c6 do前do後都有冲涼。我估我dodo後要去小便先得。我以前有去的。但為左吾想丁丁流出黎。我呢排無去就中 ...
可以試下用tissue 同 Lactacyd 濕紙巾抹乾淨先…等一陣就沖涼。
平時要飲多水,同唔好忍尿,咁可以減少尿道炎,因小咗細菌積存係身體。




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


76#
發表於 11-9-25 22:28 |只看該作者

引用:你哋有好消息未呀? +

原帖由 dedeedward 於 11-09-25 發表
你哋有好消息未呀?
我今日排卵後第七日。未夠日子check




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


75#
發表於 11-9-25 22:27 |只看該作者

引用:我都試過尿道炎,真係好辛苦,我之前睇過一

原帖由 lpc812 於 11-09-22 發表
我都試過尿道炎,真係好辛苦,我之前睇過一個e生佢話有機會係男既有細菌而傳到去女到而引致尿道炎,你們dod ...
我c6 do前do後都有冲涼。我估我dodo後要去小便先得。我以前有去的。但為左吾想丁丁流出黎。我呢排無去就中招




大宅

積分: 2278


74#
發表於 11-9-25 22:16 |只看該作者

回覆:28/8 Day 1 的 JM準備啦~~~

你哋有好消息未呀?




別墅

積分: 907


73#
發表於 11-9-22 23:50 |只看該作者
回覆 lpc812 的帖子

我都聽過, C6就算唔沖涼, DoDo前都一定會清洗jj, 除左尿道炎, C6話佢果度D野唔乾淨, 我會增加患字宮頸Cancer 既機會. 所以 dodo前要洗乾淨呀!!!


別墅

積分: 907


72#
發表於 11-9-22 23:40 |只看該作者
回覆 LisaChanws 的帖子

Lisa, It's ok, 我做野都好忙, 唔係成日上到BK
你講得好詳盡 唔該晒 , 我會留意下呢D變化

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo