想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1299


1#
發表於 11-9-7 16:41 |只看該作者
今個CYCLE好奇怪, DAY 9 就驗到有哈哈笑, 但係體温一直冇升

今日去睇中醫, 佢話我仲未排卵, 之前驗到係因為我的PH升左ONLY. 叫我繼續CHECK

有冇人好似我咁呀... 連CLEARBLUE 都唔可以做準, 點算呀


大宅

積分: 2008


33#
發表於 11-9-20 17:11 |只看該作者
個e 生冇解釋... 佢只係話當我10/9排,照幫我打針開藥....


男爵府

積分: 7674


32#
發表於 11-9-20 17:03 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-20 14:50
咁係咪體溫有升就=有排卵

我聽中e講係lor


珍珠宮

積分: 30303


31#
發表於 11-9-20 14:50 |只看該作者

回覆:原來有哈哈笑都未必係排卵

咁係咪體溫有升就=有排卵





伯爵府

積分: 17307


30#
發表於 11-9-20 07:51 |只看該作者

回覆:原來有哈哈笑都未必係排卵

昨晚有哈哈笑,開左工先算 , 今朝聽唔到電話響彈左起身,大動作,所以無量體溫mouth:



   每日都咁開心!!!


禁止訪問

積分: 7068


29#
發表於 11-9-19 23:14 |只看該作者

引用:回覆+sweetyasmin+的帖子 個e生叫我7/9che

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2008


28#
發表於 11-9-19 22:37 |只看該作者
回覆 sweetyasmin 的帖子

個e生叫我7/9check bingo 我果陣諗住用紅d一路check然後check 棒棒....點知棒棒無料到... 咪試下哈哈笑囉.... 9/9有哈哈笑.... 而家要等到27/9 check bingo


禁止訪問

積分: 7068


27#
發表於 11-9-19 18:34 |只看該作者

引用:Quote:sweetyasmin+發表於+11-9-18+17:53+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4108

畀面勳章


26#
發表於 11-9-19 18:15 |只看該作者
sweetyasmin 發表於 11-9-18 17:53
我今個cycle都係好怪!16-17號紅d有色及有哈哈笑,但體溫冇跌,都唔知點好,唯有17號do左先,今日18號紅d冇 ...
紅D深粗+有哈哈笑唔代表你排左卵..
係代表48小時內會排卵..
睇你講你個CASE應該係DAY18排卵..


禁止訪問

積分: 7068


25#
發表於 11-9-19 15:31 |只看該作者

引用:我仲奇.....我已食了排卵藥+睇e生mon住....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2008


24#
發表於 11-9-19 14:35 |只看該作者
我仲奇.....我已食了排卵藥+睇e生mon住.....個e生叫我check bingo 果日之後幾日先深粗加哈哈笑....o咀到.....最奇係打電話比個e生...佢叫我過幾日去睇....我比張哈哈笑相佢....佢幫我打針+比藥我塞....本來7/9而家要等到27/9....都唔知信咩....


大宅

積分: 1299


23#
發表於 11-9-19 09:35 |只看該作者
我覺得量體温係好D. 我用紅D最深都係40%-50%.


子爵府

積分: 11748


22#
發表於 11-9-19 01:45 |只看該作者
紅d同clear blue係預測排卵,唔係深粗\哈哈笑時立即排卵, 係一兩曰後先排,所以positive時bbt無跌而過一兩日先跌好正常,排卵後體溫先升的....


男爵府

積分: 6137


21#
發表於 11-9-18 23:35 |只看該作者
都唔知信紅d/體溫好????


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


20#
發表於 11-9-18 18:59 |只看該作者

引用:我今個cycle都係好怪!16-17號紅d有色及有

原帖由 sweetyasmin 於 11-09-18 發表
我今個cycle都係好怪!16-17號紅d有色及有哈哈笑,但體溫冇跌,都唔知點好,唯有17號do左先,今日18號紅d冇 ...
我都系16號晚有哈哈笑。17號紅d愈黎愈淺。18號早上跌溫。希望明早升溫




禁止訪問

積分: 7068


19#
發表於 11-9-18 17:53 |只看該作者

回覆:原來有哈哈笑都未必係排卵

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


18#
發表於 11-9-18 17:37 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 我今日體温係跌

原帖由 fifikong 於 11-09-08 發表
回覆 siutreasure 的帖子

我今日體温係跌左, 希望今次係真啦. 不過紅D得好淺線. ...
我同你一樣。體溫今日跌。紅d變淺~你幾時dodo黎呀?




男爵府

積分: 6108


17#
發表於 11-9-18 17:18 |只看該作者

回覆:Awong1214 的帖子

我都係有哈哈笑果日開工
唔通又被騙了 >.




別墅

積分: 546


16#
發表於 11-9-18 16:04 |只看該作者
我都係一日有哈哈笑咪做野,
但第二日體溫跌,
而且又無咗哈哈笑
都唔知點
我老公就話,有哈哈笑咪即係有排囉
???


大宅

積分: 1299


15#
發表於 11-9-8 17:48 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我今日體温係跌左, 希望今次係真啦. 不過紅D得好淺線.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo