想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9408


1#
發表於 11-9-10 11:21 |只看該作者
大家有冇留意到自己過咗排卵後4/5日左右,差不多瞓醒時感覺到子宮收縮咗幾吓?我留意咗幾個月都有咁嘅反應,有冇人知點解呀?mouth:
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


74#
發表於 11-9-15 21:41 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 我今日紅d又係得

原帖由 Kit_ming 於 11-09-15 發表
回覆 siutreasure 的帖子

我今日紅d又係得1%,我今日day27,排卵後第10日,仲有起碼7日先黎m你見唔 ...
係啦,佢地咁快就驗到我地再等下添啦



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


73#
發表於 11-9-15 21:29 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我今日紅d又係得1%,我今日day27,排卵後第10日,仲有起碼7日先黎m你見唔見今日有個jm bingo,佢排卵後day11就驗到bingo
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


72#
發表於 11-9-15 21:16 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 唔通..

原帖由 Kit_ming 於 11-09-15 發表
回覆 siutreasure 的帖子

唔通..
今日day 32喇,day 20先紅d深粗,cycle 30, 今日綠d仲白雪雪、紅d得個哄,等多幾日睇下點,呢幾日過得特別慢咁




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


71#
發表於 11-9-15 21:11 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

唔通..
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


70#
發表於 11-9-15 21:03 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 我依兩日d分泌勁

原帖由 Kit_ming 於 11-09-15 發表
回覆 siutreasure 的帖子

我依兩日d分泌勁多呀!仲多過排卵期果陣,仲黃黃地色
我成日都濕濕地、又急急地,好似急v, 又好似有野流出黎咁



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


69#
發表於 11-9-15 21:01 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我依兩日d分泌勁多呀!仲多過排卵期果陣,仲黃黃地色
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


68#
發表於 11-9-15 20:53 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 你今日好d未呀?

原帖由 Kit_ming 於 11-09-15 發表
回覆 siutreasure 的帖子

你今日好d未呀?
今日冇咩癢,係脹咋仲有勁眼訓,日日訓到十點幾都要訓晏覺



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


67#
發表於 11-9-15 20:34 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

你今日好d未呀?
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


66#
發表於 11-9-14 13:39 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+Kit_ming+於+11-9-14+13:

原帖由 Kit_ming 於 11-09-14 發表
本帖最後由 Kit_ming 於 11-9-14 13:29 編輯

回覆 siutreasure 的帖子
杰,黃色架喔,唔係奶白色架,我怕乳線發炎多d響的的入面,撐開睇得清楚d, but red d and green d no response ar!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


65#
發表於 11-9-14 13:27 |只看該作者
本帖最後由 Kit_ming 於 11-9-14 13:29 編輯

回覆 siutreasure 的帖子

有奶水出,會唔會bingo咗呀?你d分泌係點丫
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


64#
發表於 11-9-14 13:17 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-14 13:18 編輯
Kit_ming 發表於 11-9-14 13:12
回覆 siutreasure 的帖子

個胸好癢係唔係的的癢??睇多幾日先啦,放鬆d!!!我c6昨晚強迫我dodo:happ ...

係呀,的的癢,我驚發炎,所以我用滴露沖涼,因為見到的的有d分泌物(黃黃地色),仲有d奶味,睬
仲有呢兩日條腰硬埋

點評

Kit_ming  滴露沖涼??好傷皮膚啊  發表於 11-9-14 13:28
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


63#
發表於 11-9-14 13:12 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

個胸好癢係唔係的的癢??睇多幾日先啦,放鬆d!!!我c6昨晚強迫我dodo
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


62#
發表於 11-9-14 12:45 |只看該作者
Kit_ming 發表於 11-9-14 12:38
回覆 siutreasure 的帖子

下墜咗幾多日呀?我似前試過坐嘅時候子宮都好似好重,又有d痛!你幾時可以驗bingo呀 ...
我琴晚同今朝訓教發現架
佢又唔係痛
不過有f肚谷谷咁
唔通谷m
仲有個胸好癢
我今日day31
但係day 20先見紅d深粗
所以稔住下星期未黎先用棒棒驗
今日紅、綠d都係白過白紙
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


61#
發表於 11-9-14 12:38 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

下墜咗幾多日呀?我似前試過坐嘅時候子宮都好似好重,又有d痛!你幾時可以驗bingo呀?
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


60#
發表於 11-9-14 12:06 |只看該作者
Kit_ming 發表於 11-9-14 12:04
回覆 siutreasure 的帖子

你似前bingo有冇依種feel
好似冇喔又
只係唔可以仰臥訓
要側身
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


59#
發表於 11-9-14 12:04 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

你似前bingo有冇依種feel
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


58#
發表於 11-9-14 12:00 |只看該作者
Kit_ming 發表於 11-9-14 11:58
回覆 siutreasure 的帖子

我冇收縮喇!我平時過咗排卵都有d痛痛地,!但今其又冇點痛喎!!!!你感覺到下 ...
係訓響度先感覺到
個子宮好似響好低咁
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


57#
發表於 11-9-14 11:58 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我冇收縮喇!我平時過咗排卵都有d痛痛地,!但今其又冇點痛喎!!!!你感覺到下墜,係唔係好似好重咁呀?
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


56#
發表於 11-9-14 11:34 |只看該作者
Kit_ming 發表於 11-9-14 11:29
回覆 siutreasure 的帖子

睇到眼花花....THX
其實好簡單架咋
我咁唔鐘意睇字同蠢都識咯
你仲有冇子宮收縮
愛就冇喇
但唔知點解訓覺時覺得子宮下墜


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo