想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2522


1#
發表於 11-9-14 08:20 |只看該作者

myphoto.jpg




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


57#
發表於 11-9-18 16:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-18+發

原帖由 meow_wow 於 11-09-18 發表
我去第二間睇攞左信啦
我上次都係,唔冼再驗,睇診所果支棒同CB支digital就寫証明信比我



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2522


56#
發表於 11-9-18 16:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow_wow+於+11-09-16+發表係

原帖由 siutreasure 於 11-09-18 發表
最好笑我問佢,如果冇孕係點佢答:咪白色囉,我:咁家下係粉紅色喔



...
我去第二間睇攞左信啦




大宅

積分: 1837


55#
發表於 11-9-18 11:08 |只看該作者
回覆 meow_wow 的帖子

恭喜!恭喜!又多一位JM成功!


複式洋房

積分: 116


54#
發表於 11-9-18 10:53 |只看該作者

回覆:各位jm可唔可以幫幫手睇睇呀,我好緊張呀

恭喜晒龍媽媽!

請問等bingo 期間,你體溫係咪都係維持around 37'c? 有無試過有微燒?




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


53#
發表於 11-9-18 10:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-16+發

原帖由 meow_wow 於 11-09-16 發表
係囉佢唔寫比我,其實係有色,不過係淺,又要我哂錢去第二間睇過
最好笑我問佢,如果冇孕係點佢答:咪白色囉,我:咁家下係粉紅色喔



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2522


52#
發表於 11-9-16 17:39 |只看該作者

引用:請問等bingo期間會有分泌嗎? +

原帖由 wongkiki 於 11-09-16 發表
請問等bingo期間會有分泌嗎?
都有架




大宅

積分: 2522


51#
發表於 11-9-16 17:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow_wow+於+11-09-16+發表唔

原帖由 siutreasure 於 11-09-16 發表
我上次去診所驗係下午四點,都係好淺架,但醫生話如果negative 係只會白雪雪,唔會有任何色。



...
係囉佢唔寫比我,其實係有色,不過係淺,又要我哂錢去第二間睇過




複式洋房

積分: 182


50#
發表於 11-9-16 16:25 |只看該作者

回覆:各位jm可唔可以幫幫手睇睇呀,我好緊張呀

請問等bingo期間會有分泌嗎?




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


49#
發表於 11-9-16 16:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-16+發

原帖由 meow_wow 於 11-09-16 發表
唔係呀clearblue果支棒係我今朝自己check多次擺上黎架,我想double confirm綠d嘅result, 尋晚醫生果個我無 ...
我上次去診所驗係下午四點,都係好淺架,但醫生話如果negative 係只會白雪雪,唔會有任何色。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2522


48#
發表於 11-9-16 16:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow_wow+於+11-09-16+發表不

原帖由 siutreasure 於 11-09-16 發表
同對照線一樣色都叫淺上次普通科醫生都話我淺,唔肯寫紙比我,因為我流緊啡,一定要confirm, 後尾 ...
唔係呀clearblue果支棒係我今朝自己check多次擺上黎架,我想double confirm綠d嘅result, 尋晚醫生果個我無影呀,不過係好淺色,可能我夜晚放工去尿尿濃度淡哂




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


47#
發表於 11-9-16 12:49 |只看該作者

引用:不過我尋晚去家庭醫生度check話太淺色唔比

原帖由 meow_wow 於 11-09-16 發表
不過我尋晚去家庭醫生度check話太淺色唔比信我,叫我過多幾日再去




...
同對照線一樣色都叫淺上次普通科醫生都話我淺,唔肯寫紙比我,因為我流緊啡,一定要confirm, 後尾c6帶我去婦產度,佢一睇到就話有,即刻寫比我,仲開安胎藥比我!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 506


46#
發表於 11-9-16 12:45 |只看該作者

回覆:各位jm可唔可以幫幫手睇睇呀,我好緊張呀






複式洋房

積分: 455


45#
發表於 11-9-16 12:44 |只看該作者

回覆:各位jm可唔可以幫幫手睇睇呀,我好緊張呀






大宅

積分: 1519


44#
發表於 11-9-16 12:30 |只看該作者
恭喜晒呀!!!   


大宅

積分: 2522


43#
發表於 11-9-16 09:05 |只看該作者

引用:恭喜!我仲以為排卵後要一直有線才會bingo

原帖由 MW148 於 11-09-16 發表
恭喜!
我仲以為排卵後要一直有線才會bingo,原來係會先淺後深!…
您有無量體溫呢? ...
我有量呀,不過無記錄係簿,我係用耳探果隻機架,所以每次可以睇反上一次記錄,我好平均,每朝都係36.9-37,試過37.1




大宅

積分: 2522


42#
發表於 11-9-16 09:02 |只看該作者

回覆:meow_wow 的帖子

不過我尋晚去家庭醫生度check話太淺色唔比信我,叫我過多幾日再去
myphoto.jpg




大宅

積分: 2522


41#
發表於 11-9-16 08:58 |只看該作者

引用:Day20~Day24係咪有控架?因為而家用緊埃瘋

原帖由 桃桃 於 11-09-16 發表
Day20~Day24係咪有控架?因為而家用緊埃瘋睇唔清楚!
D20-24白雪雪架,D25開始逐日加深

我呢幾日有keep住check 綠d,今朝check埋clearblue
myphoto.jpg




大宅

積分: 2277


40#
發表於 11-9-16 08:50 |只看該作者

回覆:各位jm可唔可以幫幫手睇睇呀,我好緊張呀

Day20~Day24係咪有控架?因為而家用緊埃瘋睇唔清楚!




大宅

積分: 2277


39#
發表於 11-9-16 08:46 |只看該作者

回覆:各位jm可唔可以幫幫手睇睇呀,我好緊張呀

恭喜你呀!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo