想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 15695


1#
發表於 11-9-17 10:59 |只看該作者
6/9 高溫16TH日, 當日體溫37.03
由於當日又見DR LO(問下佢我地應該要做IUI/IVF), 所以循例個用紅D, 綠D check
點知......紅D深粗, 綠D有線,
再過萬0棒棒再CHECK, 都有線喎
返到公司, 再買clearblue digital......2-3W
呢個測試結果, 連我自己都唔相信, 未接受到現實
因為C6丁丁形態唔合格, 只得2
一心諗住要做人工

呢十幾日以黎, 日日就好似發夢咁
日日都好留意自己有乜變化
日日都上黎BK, 發帖問問題
因為我覺得我O既BINGO好唔實在
點解人地會作嘔作悶, 會好易累, 但我無
幸好有BK JM安慰, 話初期BINGO會無FEEL, 個心定左好多
但問心一直都好擔心20/9CHECK 閃閃

點知.....惡夢來臨了
15/9晚, 去99度食飯, 臨走去VV, 見到好輕微好輕微流啡
同自己講, 唔好自己嚇自己, 無事O既
第二朝早起身, 去VV, 都仲左啡, 仲多左, 心知不妙
立即塞藥.....之后返工, 等到9點, 立即打比IDY
IDY佢好好人, 即刻比我ZIP位見DR LO
點知.....一照超陰......DR LO 話一係個胎無長, 一個宫外
我問佢有無第三個可能呀, 可唔可以睇清楚D呀
DR LO好絶咁話: 無!
DR LO我抽血驗HGC
我當時只係識喊, 乜都諗唔到

我接受唔到呢個係事實, 下午再去睇靚仙E生
下午O係等靚仙E生時, MICHELLE打黎, 話出左驗血報告, HGC只有101, 好低
幸好唔係宫外, 係個胎無生長, 會自然流出

就係咁.....我呢個發左十幾日O既甜夢終於係惡夢終結, 扎醒左
點解個天比左我又要收番我呀, 我做錯左乜?!?!

16/9晚DAY 1 again......

各位JM, 唔好意思, 原本來想同大家分享我BINGO, 但打到一半, 未POST上黎, 但現在已被除取消資格了


點評

wy_yen  加油呀~個天會將最好的帶給你,別灰心!  發表於 11-9-19 10:56


複式洋房

積分: 475


75#
發表於 11-9-26 16:10 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

中西醫都係話等三個月


伯爵府

積分: 15695


74#
發表於 11-9-24 09:34 |只看該作者
回覆 chutin 的帖子

請問m完之后你有無睇e生呀
佢有無話可以立即再試呀
定係要隔一個cycle會好d呢?


複式洋房

積分: 475


73#
發表於 11-9-23 17:02 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

我八月都係有咗又照唔到胎,跟住都係自然流咗.可能係個BB本身已經唔健康,先生長唔到,
終之,知道問題所在,繼續努力喇!


大宅

積分: 2403


72#
發表於 11-9-23 15:48 |只看該作者
加油啊..唔好灰心!


大宅

積分: 3913


71#
發表於 11-9-23 15:41 |只看該作者
唔好灰心~我地一齊加油丫~


大宅

積分: 1357


70#
發表於 11-9-23 15:38 |只看該作者

係架, 諗返轉頭由知道的第一日到過左最唔開心嘅時間, 真係好似發左場夢咁....
唔洗刻意揾辦法忘記嘅, 人生總係有d經歷, 係好定係壞解咁啫

open d, 同d 知心友傾下, 會快d 度過難關~

最重要係調理好身體, 仲有機會架嘛


別墅

積分: 644


69#
發表於 11-9-23 15:25 |只看該作者
樓主勇敢堅強啊, 多謝你分享你的經歷, 希望各位jm放鬆心情迎接bb!!


別墅

積分: 757


68#
發表於 11-9-19 16:16 |只看該作者
不要灰心!

點評

Mochamiu  大家一齊努力呀!!!!  發表於 11-9-19 18:43


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


67#
發表於 11-9-19 14:50 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-9-19 14:48
回覆 MACY姐姐 的帖子

e生叫我唔好當小產, 當佢係m

THX你,大家繼續努力!


伯爵府

積分: 15695


66#
發表於 11-9-19 14:49 |只看該作者
回覆 MACY姐姐 的帖子

我立即去睇左中醫, 同埋99煲左花膠湯比我囉


伯爵府

積分: 15695


65#
發表於 11-9-19 14:48 |只看該作者
回覆 MACY姐姐 的帖子

e生叫我唔好當小產, 當佢係m
所以可以快d再試


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


64#
發表於 11-9-19 14:43 |只看該作者
樓主,莫灰心,希望在明天```````
請莫介意我想問多句,咁樣小產幾耐之後可以再dodo,洗唔洗進補呀?


大宅

積分: 1266


63#
發表於 11-9-19 14:29 |只看該作者
e道好多JM支持你, 你今日開始要重新振作, 我們要positive thinking, 包括我亦己亦一樣, 向目標進發

點評

Mochamiu  大家一齊向目標進發!!!  發表於 11-9-19 14:50


伯爵府

積分: 15695


62#
發表於 11-9-19 14:07 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

真係多謝你呀
有好消息第一時間話你知

點評

mapp2009    發表於 11-9-19 14:41


子爵府

積分: 13784


61#
發表於 11-9-19 13:36 |只看該作者
繼續行善積德, 更好"幸好"會找你, 請相信我!!


伯爵府

積分: 15695


60#
發表於 11-9-19 12:22 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

多謝!
希望我可以再一次都"'幸好"BB會生存下去


子爵府

積分: 13784


59#
發表於 11-9-19 10:52 |只看該作者
Good girl!!! Add oil!!!

幸好唔係宮外孕, 幸好不用刮宫, 幸好有c6.......

All the best!!!


伯爵府

積分: 15695


58#
發表於 11-9-19 10:35 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

rosaki 再一次多謝你地呀, 原來我真係唔係最慘果個, 起碼我有咁多人錫

BB, 媽咪會黎接番你架, 你要等我呀!!!!!!!!


伯爵府

積分: 15695


57#
發表於 11-9-19 10:32 |只看該作者
回覆 cutiebee 的帖子

cutiebee, 多謝你呀

我同自己講左, 今日(19/9)要重新振作, 等新生命再次來臨!!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo