想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2357

陪月勳章


1#
發表於 11-9-17 15:05 |只看該作者
LAST M 8月6號,
用了兩次urine preg test 都應該是+ve, 照計現在應該6星期也不到嗎..但小腹這十多天都一直扯到痛, 是正常嗎?
謝謝解答呢...


男爵府

積分: 5346


24#
發表於 11-9-20 09:56 |只看該作者
如果今個星期仲未來,或者叫醫生同我照吓, 同意嗎? 因為睇中醫都係估估吓.


男爵府

積分: 5346


23#
發表於 11-9-20 09:55 |只看該作者
今日個肚好唔舒服, 好似想來經的感覺.


複式洋房

積分: 275


22#
發表於 11-9-19 15:25 |只看該作者

回覆:kaihang 的帖子

Keep 住開心真係容易啲中㗎!我就係放咗兩個月無薪假照顧老人家,無mug工作壓力下,就bingo咗!不過打算砣定咗至話俾人聽。。。





大宅

積分: 3879


21#
發表於 11-9-19 14:35 |只看該作者
回覆 Ling_P 的帖子

老公都係咁同我講,佢話可能搬屋多野忙攪亂左經期,但佢都好想有BB嫁,因為星期六我睇中醫後老公即問醫生有無同我打到"喜脈",我笑死左~


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


20#
發表於 11-9-19 12:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3879


19#
發表於 11-9-19 12:27 |只看該作者
回覆 Ling_P 的帖子

可能我好想要BB喇,所以我會好緊張自己既經期,舊年試過有一次遲左一日我就去驗就發現有兩條線,去左睇醫生CONFIRM有左,但好不幸幾日後M小姐就黎左,所以就應該係化學懷孕,照理我既經期係個個月都好準,如有左都好快可以驗到,但今次係遲得太多日喇~今次我無好努力呀,因為要搬屋,所以我都無用紅D CHECK,偏偏今個月佢就無黎,但我又無BINGO前既唔舒服,你話我係咪好心煩,希望M小姐快D黎,等我再努力過喇~


別墅

積分: 741


18#
發表於 11-9-19 12:14 |只看該作者
Congratulations janice_hahahehe


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


17#
發表於 11-9-19 11:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3879


16#
發表於 11-9-19 11:35 |只看該作者
回覆 Ling_P 的帖子

我到今日已經係DAY 41啦~都仲未見M小姐的影呀~真係想點呀?反而前日同C6 DODO果時有血以為會黎M喇,但過左兩日又無見有喎,究竟想點呀?


男爵府

積分: 5526


15#
發表於 11-9-18 15:41 |只看該作者
係呀, wy_yen, 陰超就最穩陣會照到, 照肚面有時真係未必在7w+照到閃閃的呢.

當然, 照肚面方面很多, 照陰照e生手勢唔好會搞到唔舒服!


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


14#
發表於 11-9-18 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1359


13#
發表於 11-9-18 11:37 |只看該作者
請問你係Last do do 後幾多日check 到 bingo ga? thanks


男爵府

積分: 5526


12#
發表於 11-9-18 10:51 |只看該作者
本帖最後由 idykawaii 於 11-9-18 10:54 編輯

回覆 Ling_P 的帖子

同意Ling_P, 4w+真係未見到住, 有幸或者可以見到胎long, 但見唔到都唔奇, 因為仲早呢.

我都覺得去到7w+ or 8w+先去睇婦科, 到時照陰超就會見到閃閃, 叻的話, 可能會聽到心跳呢.

但好多時門診婦科專科都好full, 建議6w左右好book定做產檢, 好多時book都要等一星期左右呢.

但知道bingo後都要盡快去普通門診等醫生寫張紙俾你去健康院, 越快登記越好呢!

點評

wy_yen  點解8WK仲要照陰超??正常照肚皮應該都照到喇~  發表於 11-9-18 12:32


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


11#
發表於 11-9-18 02:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


10#
發表於 11-9-18 02:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 526


9#
發表於 11-9-17 23:51 |只看該作者

引用:Quote:janice_hahahehe+發表於+11-9-17+15:

原帖由 Ling_P 於 11-09-17 發表
如果就咁扯住痛, 但係冇流啡/流血/特別分泌物就冇問題嫁啦~
有扯住既感覺係因為你個bb長大緊, 令你個子宮撐 ...
我都有呢種感覺!前日同今日check 都bingo!肚痛左4-5日喇!18/8 last M day 1, 唔知幾week lei?




男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-9-17 23:09 |只看該作者
回覆 janice_hahahehe 的帖子

恭喜晒你呀


大宅

積分: 3879


7#
發表於 11-9-17 22:07 |只看該作者

回覆:janice_hahahehe 的帖子

我last m係10/8,到依家都未黎,check 又唔係bingo~唉,都唔知點~




別墅

積分: 775


6#
發表於 11-9-17 22:03 |只看該作者

引用:LAST+M+8月6號,+用了兩次urine+preg+test+

原帖由 janice_hahahehe 於 11-09-17 發表
LAST M 8月6號,
用了兩次urine preg test 都應該是+ve, 照計現在應該6星期也不到嗎..但小腹這十多天都一直 ...
我都係呀!有時扯到訓著都痛醒,呢排就好啲,不過成日肚痛想便便




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo