想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2458


1#
發表於 11-9-19 07:03 |只看該作者
其實一直都有提自己bingo係好難,但到今早放榜的一刻,仍然都係忍唔住喊咗出嚟,心好酸,加埋頭痛,真係好辛苦!
換衫番工,忍唔住都係一路行一路喊,其實我有心理準備的,只係無諗過原來確定失敗係咁痛心!
唉,正式宣佈第一次iui失敗!




大宅

積分: 2458


45#
發表於 11-9-21 10:25 |只看該作者
回覆 HKgirl 的帖子

你好勇敢呀!!! 利害!!
老公都話, 你第一次失敗就喊成咁, 遲D可能仲要面對好多次失敗, 咁點算呀?
我都知道失敗乃成功之母, 不過當時真係好HURT~

係呢條不孕路上, 得到咁多人支持同鼓勵, 我會勇敢走下去~
謝謝你啊!!!


大宅

積分: 2458


44#
發表於 11-9-21 10:21 |只看該作者
回覆 Yvaine_mom 的帖子

我都唔知呀... 不過減肥真係好難, 一來我喜歡食, 二來我天生肥... 唉~
姑娘話失敗左要停一個CYCLE, 老公就叫我呢個CYCLE做下運動, 試下減, 咁我唯有努力下啦~


大宅

積分: 2458


43#
發表於 11-9-21 10:19 |只看該作者
回覆 fd0604 的帖子

係呀... 因為早上用棒棒check唔到, 心已經好傷... 晚上一見紅, 心變成痛... 打擊真係好大~
因為一日M小姐未到, 一日仲可以期待下... 佢一到, 就真係咩希望都無~

大家都要加油呀!!!
希望好快可以聽到你好消息~

點評

fd0604  多謝你既加油呀~我地一齊努力丫~祝你好"孕"到!!!  發表於 11-9-21 23:23


複式洋房

積分: 110


42#
發表於 11-9-21 08:55 |只看該作者

引用:Quote:幸福肥太+發表於+11-9-19+14:59+我15

原帖由 抱抱娃娃 於 11-09-19 發表
肥可能都有少少影響, 但唔一定失敗, 我有個朋友170磅, 試第1個cycle就成功.

而我得110磅左右, 試左5-6年自 ...
唔好放棄!雖然過重會有影響,但我有個朋友有第一個時over 180 lbs. 仲要係自然有,冇靠任何藥物,維他命。而且又冇戒凍飲. 所以平常心可能會好d, 唔好比自己太大壓力!我地大家加油!




別墅

積分: 536


41#
發表於 11-9-20 23:55 |只看該作者
我雖然未做過iui..但都係未有bb...但都知道m小姐黎既個種痛...我都打算下年準備做iui....所以我地大家要加油呀....


大宅

積分: 3319


40#
發表於 11-9-20 23:52 |只看該作者

回覆:還是哭了

我係過來人,亦係170磅肥妺一名,總共做咗2次IUI加3次IVF加一次雪胎。再之前試過1次宮外孕,2次人工流產,1次小產。可謂身經百戰乜都試過,我入黎係想比d正能量大家千其唔好灰心,緣份到自然會有。失敗再趴返起身向前望,每次失敗我最少要隔三個月至半年後才可再做,呢段時間盡情吃喝玩樂,"忘記背後,走向面前"!祝早孕!




複式洋房

積分: 243


39#
發表於 11-9-20 23:16 |只看該作者
回覆 幸福肥太 的帖子

下個月再嚟過囉, 唔好唔開心啦~ 加油!!!

點評

幸福肥太  我會努力喇, 謝謝你~  發表於 11-9-21 10:22


男爵府

積分: 7674


38#
發表於 11-9-20 13:59 |只看該作者
大家加油

點評

幸福肥太  好呀, 希望大家都好快bingo~  發表於 11-9-20 14:06


別墅

積分: 985

畀面勳章


37#
發表於 11-9-19 20:08 |只看該作者
加油啊

點評

幸福肥太  謝謝你呀!! ^3^  發表於 11-9-21 10:22


大宅

積分: 2458


36#
發表於 11-9-19 19:33 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

好!一齊努力,一齊做媽媽!




大宅

積分: 2458


35#
發表於 11-9-19 19:32 |只看該作者

回覆:lovebabyking 的帖子

哦!明白!




伯爵府

積分: 15695


34#
發表於 11-9-19 18:50 |只看該作者
我地O既努力, 個天一定睇到架
我都同自己講, 今日開始重新振作!!

大家一齊加油呀!!!


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


33#
發表於 11-9-19 18:33 |只看該作者

引用:回覆+STWHO+的帖子 但姑娘叫我停一個cycle

原帖由 幸福肥太 於 11-09-19 發表
回覆 STWHO 的帖子

但姑娘叫我停一個cycle休息下喎... 係咪唔算連續
多數會停一個月先會再泥過...因為要清晒之前打針d藥ge...




大宅

積分: 2458


32#
發表於 11-9-19 17:10 |只看該作者
回覆 STWHO 的帖子

但姑娘叫我停一個cycle休息下喎... 係咪唔算連續


大宅

積分: 1778


31#
發表於 11-9-19 17:07 |只看該作者
回覆 幸福肥太 的帖子

醫生話連續做個效果會好d既..


子爵府

積分: 13784


30#
發表於 11-9-19 17:05 |只看該作者
to 抱抱娃娃:

謝謝你的鼓勵, 只有樂觀+堅強先可以解決因難!!

你身体ok嗎? 周中轉凉, 好似得24度, 出街帶件外套, 以免着涼


大宅

積分: 3879


29#
發表於 11-9-19 16:02 |只看該作者
加油呀~

點評

幸福肥太  係!!!  發表於 11-9-19 16:40


子爵府

積分: 13784


28#
發表於 11-9-19 15:18 |只看該作者
加油!!!我7月試咗1st natural IUI, 失敗了, c6仲入咗廠, 冇人陪我, 我喊到失控, 不過第2日就好好多, 12月會迎戰第1次IUI, 加油!!

只有堅强+樂觀先可以戰勝一切困難!!!

點評

rcbaby  加油  發表於 11-9-20 13:55
抱抱娃娃  mapp2009, 加油呀!  通常2nd iui or 3rd iui成功機會好大!  發表於 11-9-19 16:48
幸福肥太  你都加油呀, 等你好消息~  發表於 11-9-19 15:28


男爵府

積分: 6869


27#
發表於 11-9-19 15:12 |只看該作者
幸福肥太 發表於 11-9-19 14:59
我150cm, 61kg, 醫生有叫我減肥,不過我由細到大都肥,要減有難度,今次失敗咗,或者停一停,減下肥先再努 ...
肥可能都有少少影響, 但唔一定失敗, 我有個朋友170磅, 試第1個cycle就成功.

而我得110磅左右, 試左5-6年自然都唔成功, 我之前仲瘦d ga.


結果第一次做iui成功! 我支持妳, 做第二次iui, 因為好多人都要做2-3次iui先bingo ga~




點評

幸福肥太  減肥... 唉, 我都想架, 我都唔想肥架... 不過... 真係有d難度~  發表於 11-9-19 16:38
2nd baby, Dec. 2014

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo