想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5156


1#
發表於 11-9-20 09:41 |只看該作者
請問有用過萬0牌驗孕紙, 係咪一定要過左M要黎當日先可以CHECK 到有冇BINGO?可唔可以提早一兩日CHECK? 會準嗎? 我8月21日DAY1, 31﹣32日一個CYCLE, 我今朝用萬0驗孕紙CHECK, 係﹣VE, 咁係咪已CONFIRM FAIL? THANKSTHANKS

點評

wy_yen  我發現佢有幾款,你用邊款?佢有種係兩支裝,有25ML  HCG就可以check到  發表於 11-9-20 14:45


別墅

積分: 656

畀面勳章


30#
發表於 11-9-22 17:34 |只看該作者

引用:我Day25check到綠d有淺線;+Day28再check深

原帖由 smile_w99 於 11-09-22 發表
我Day25check到綠d有淺線; Day28再check深線! Day29(琴曰)用萬0棒棒check都有線!
Day 24 已經check到啦~ 恭喜呀~!
咁你有無用紅d呀?係咪check 到深粗先check紅 D 呀?



寶寶是我們最珍貴的禮物~~


男爵府

積分: 5156


29#
發表於 11-9-22 16:56 |只看該作者
我8月21日DAY1, 31﹣32日一個CYCLE,When i can check is the most accurate? thanks!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 11-9-22 16:36 |只看該作者
我day27先check綠d好淺,隔多日買左clearblue都未用,當晚就響樓下clinic醫生就check倒bingo~


大宅

積分: 2708


27#
發表於 11-9-22 16:22 |只看該作者
beanbean7511 發表於 11-9-22 16:07
等我都試下check 。。。 早D知得唔得。。。 其實我係第一個cycle, 都唔係抱太大希望。 ...
可以先用紅d check咗先! Good luck!


大宅

積分: 2403


26#
發表於 11-9-22 16:07 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-22 16:02
我Day25check到綠d有淺線; Day28再check深線! Day29(琴曰)用萬0棒棒check都有線!

等我都試下check 。。。 早D知得唔得。。。 其實我係第一個cycle, 都唔係抱太大希望。


大宅

積分: 2708


25#
發表於 11-9-22 16:02 |只看該作者
我Day25check到綠d有淺線; Day28再check深線! Day29(琴曰)用萬0棒棒check都有線!


大宅

積分: 2403


24#
發表於 11-9-22 16:00 |只看該作者
iloveqoo 發表於 11-9-21 08:52
我都好緊張,日日數住日子過,勁上bk睇post, today day 27,cycle29

我都好緊張, 同妳好近。。。today day 25.. cycle 28-30 。。。 wish all of us good luck!!!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


23#
發表於 11-9-22 15:55 |只看該作者
yes! 我ok左la~~~~~


男爵府

積分: 5156


22#
發表於 11-9-22 13:59 |只看該作者
anybody bingo here? i'm still waiting....


男爵府

積分: 6108


21#
發表於 11-9-21 09:43 |只看該作者
原來我今日先day 18....好漫長


禁止訪問

積分: 2483


20#
發表於 11-9-21 08:52 |只看該作者

回覆:請問今個星期會CHECK BINGO GEI MAMI,。。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 182


19#
發表於 11-9-21 07:20 |只看該作者

回覆:請問今個星期會CHECK BINGO GEI MAMI,。。。

我啱啱M come,唉!又失敗




大宅

積分: 2008


18#
發表於 11-9-21 04:43 |只看該作者
回覆 CMSmile 的帖子

我都係9/9排....心思思又未敢check, 怕失望....好緊張


複式洋房

積分: 182


17#
發表於 11-9-20 16:29 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

未驗呀!諗住聽日開始check紅d!希望bingo啦!




大宅

積分: 1683

畀面勳章


16#
發表於 11-9-20 15:05 |只看該作者
我都係今個星期check, 諗緊星期四或五........


男爵府

積分: 6108


15#
發表於 11-9-20 15:04 |只看該作者
回覆 wongkiki 的帖子

都個幾月喇wo
驗左?


複式洋房

積分: 182


14#
發表於 11-9-20 15:01 |只看該作者

回覆:請問今個星期會CHECK BINGO GEI MAMI,。。。

我都好心急!我係8/19 day 1(cycle 35~40) 好緊張!希望今次可以成功!祝大家好孕!




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 11-9-20 14:54 |只看該作者

回覆:請問今個星期會CHECK BINGO GEI MAMI,。。。

揮個手先,我都好心急




男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-9-20 14:46 |只看該作者
我要下星期先check

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo