想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4672


1#
發表於 11-9-20 12:53 |只看該作者
如題...

如果係自己哥哥bb既滿月酒又可吾可以去呀??


男爵府

積分: 6108


10#
發表於 11-9-20 14:45 |只看該作者
回覆 wy_yen 的帖子

我都覺得反而問番人地介唔介意
因為之前都聽過婚禮最好唔好有大肚,相沖


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-9-20 14:25 |只看該作者
我剛剛才去完我舅父個仔O既滿月,應該問題不大的!但婚宴就年尾同下年年頭會有,到時問下朋友介唔介意先,OK先去,如果唔係遲D請佢食飯算了~


男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-9-20 14:12 |只看該作者
回覆 sibylyau 的帖子

嘩....咁驚@.@
真係未聽過


男爵府

積分: 6108


7#
發表於 11-9-20 14:11 |只看該作者
回覆 sibylyau 的帖子

嘩,咁多喜事ge!


大宅

積分: 4672


6#
發表於 11-9-20 14:05 |只看該作者
本帖最後由 sibylyau 於 11-9-20 14:06 編輯

可能我迷信啦...我有睇過d書講...有左bb未夠3個月最好除左吾好四圍去因為bb未侘穩...佢話bb未夠3個月, 個胎神比較weak...佢話d廟同婚宴同白事都吾可以去架...

d書話結婚雖然係喜事...結婚既新人有新娘神跟住...有左bb個d要小心...因為胎神吾夠新娘神大...驚喜沖喜....多數係沖個bb...所以最好吾好去婚宴


大宅

積分: 4672


5#
發表於 11-9-20 14:00 |只看該作者
petitega 發表於 11-9-20 13:36
我睇法,頭三個月未侘穩,唔好走來走去了,又挨夜,你哥哥剛生baby,會明白既,touchwood有咩事傷心係自己呀 ...
其實來緊呢個sunday我老公個堂妹結婚...我都打算吾去...送禮(利是)去就算...
下個月中係我哥bb滿月.....
下個月尾30號係我叔仔結婚...
再下個下個月12月3日又係我姑仔結婚....


男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-9-20 13:56 |只看該作者
唔好行咁多就ok la我覺得


別墅

積分: 922


3#
發表於 11-9-20 13:55 |只看該作者
我老公的表弟11月結婚,如果我bingo左的話睇下到時我身體點啦~無咩事我都會去ge~


大宅

積分: 2444


2#
發表於 11-9-20 13:36 |只看該作者
我睇法,頭三個月未侘穩,唔好走來走去了,又挨夜,你哥哥剛生baby,會明白既,touchwood有咩事傷心係自己呀,封大封利是補數。

我曾經行左半日街即晚作小產見紅了,真係好驚。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo