想生BB

跳至

首頁
12345...19

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


1#
發表於 11-9-20 17:43 |只看該作者
如題..我係咪有d變態


珍珠宮

積分: 30303


376#
發表於 11-9-24 00:52 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 16:08
回覆 qqj 的帖子

3百幾算抵

我食6日, 休息1日...


男爵府

積分: 6108


375#
發表於 11-9-23 18:01 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

係呀....同埋我唔識自己煲 >.<


男爵府

積分: 5940


374#
發表於 11-9-23 17:58 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 haha,諗住叫99幫我煲,

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

haha,諗住叫99幫我煲,咁番到去就飲得
煲一次葯都好花時間





男爵府

積分: 6108


373#
發表於 11-9-23 17:56 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

haha,諗住叫99幫我煲,咁番到去就飲得


男爵府

積分: 5940


372#
發表於 11-9-23 17:48 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 我今晚仲要出街今晚我

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

我今晚仲要出街
要自己煲?




男爵府

積分: 6108


371#
發表於 11-9-23 17:43 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我今晚仲要出街
今晚我都要飲藥...


男爵府

積分: 5940


370#
發表於 11-9-23 17:37 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 我驚係...

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

我驚係...
我仲未好,又唔敢食葯




男爵府

積分: 6108


369#
發表於 11-9-23 17:30 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我驚係...


男爵府

積分: 5940


368#
發表於 11-9-23 17:21 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 我平時唔開會訓唔到果

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

我平時唔開會訓唔到果d黎
係咪作病?




男爵府

積分: 6108


367#
發表於 11-9-23 16:35 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我平時唔開會訓唔到果d黎
不過見呢幾日涼左,所以先唔開..反而唔開仲衰
宜家我隻手仲係冰架....


男爵府

積分: 5940


366#
發表於 11-9-23 16:23 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 尋晚無開冷氣訓..唔知

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

尋晚無開冷氣訓..唔知係咪太熱,我就會副被,咁就冷親,今朝己經好多狂打..
我幾晚無開啦,你都小心身體




男爵府

積分: 6108


365#
發表於 11-9-23 16:17 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

尋晚無開冷氣訓..唔知係咪太熱,我就會副被,咁就冷親,今朝己經好多狂打..


男爵府

積分: 5940


364#
發表於 11-9-23 16:15 |只看該作者

引用:死火...好似到我有d傷風我係咁打咳痴

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
死火...好似到我有d傷風
我係咁打咳痴
真係咁有緣,又一樣喎




男爵府

積分: 6108


363#
發表於 11-9-23 16:09 |只看該作者
死火...好似到我有d傷風
我係咁打咳痴


男爵府

積分: 6108


362#
發表於 11-9-23 16:08 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

3百幾算抵
你係計每日都食,即7日藥3百幾?


男爵府

積分: 6108


361#
發表於 11-9-23 16:07 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

嘩............堅貴


珍珠宮

積分: 30303


360#
發表於 11-9-23 16:01 |只看該作者

回覆:day 17.唔舒服既感覺好似少左d.第一次想自己 唔舒服囉

我睇大概三百幾一星期




男爵府

積分: 5940


359#
發表於 11-9-23 15:58 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 都真係貴,7日藥我估要

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

都真係貴,7日藥我估要1千....
佢話要千四左右




男爵府

積分: 6108


358#
發表於 11-9-23 15:56 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

都真係貴,7日藥我估要1千....

首頁
12345...19

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo