想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2447


1#
發表於 11-9-20 22:41 |只看該作者
因為在尖沙咀要比現金 or EPS, 想知如果係沙田做抽卵時可唔可以用Visa


大宅

積分: 1074


12#
發表於 11-9-21 22:51 |只看該作者
冇錯.. 我今日係尖咀仁安都係碌卡..


大宅

積分: 2458


11#
發表於 11-9-21 19:30 |只看該作者

回覆:想問仁安做IVF抽卵及放胎可以綠卡嗎?

我係尖沙咀同大圍都睇過,兩邊都係俾visa




大宅

積分: 2447


10#
發表於 11-9-21 18:12 |只看該作者

回覆:kit2011312 的帖子

等我明天見醫生問清楚先! Thanks all





子爵府

積分: 12788


9#
發表於 11-9-21 11:06 |只看該作者
ice_kiola 發表於 11-9-21 09:45
係?唔通平時睇醫生就唔可以簽卡,做手術先得...

無理由架,你試O下打電話去問清楚,我係大圍次次睇都比,尖沙咀我淨係去放過精


男爵府

積分: 9986

畀面勳章


8#
發表於 11-9-21 10:58 |只看該作者

回覆:想問仁安做IVF抽卵及放胎可以綠卡嗎?

我係大圍每次睇e生都比card,抽卵放胎都係




別墅

積分: 757


7#
發表於 11-9-21 10:43 |只看該作者
我在仁安醫院睇架. 次次都比visa


大宅

積分: 3762


6#
發表於 11-9-21 10:41 |只看該作者

引用:係?唔通平時睇醫生就唔可以簽卡,做手術先

原帖由 ice_kiola 於 11-09-21 發表
係?唔通平時睇醫生就唔可以簽卡,做手術先得...
你打去大圍問下咪知囉。




大宅

積分: 2447


5#
發表於 11-9-21 09:45 |只看該作者

回覆:kit2011312 的帖子

係?唔通平時睇醫生就唔可以簽卡,做手術先得...




子爵府

積分: 12788


4#
發表於 11-9-20 23:25 |只看該作者

引用:回覆+yaya_pig+的帖子 我睇不育科...由Day

原帖由 ice_kiola 於 11-09-20 發表
回覆 yaya_pig 的帖子

我睇不育科...由Day1開始尖沙咀就話唔收卡噃 淨收cash or EPS, 如果大圍 ...
唔係呀我上次iui放精去尖沙咀都係比咭:;pppp:




大宅

積分: 2447


3#
發表於 11-9-20 23:20 |只看該作者
回覆 yaya_pig 的帖子

我睇不育科...由Day1開始尖沙咀就話唔收卡噃 淨收cash or EPS, 如果大圍可以收卡咁我就要求去大圍抽卵啦


大宅

積分: 3762


2#
發表於 11-9-20 23:09 |只看該作者

引用:因為在尖沙咀要比現金+or+EPS,+想知如果係

原帖由 ice_kiola 於 11-09-20 發表
因為在尖沙咀要比現金 or EPS, 想知如果係沙田做抽卵時可唔可以用Visa
大圍也可以。尖沙咀我都用visa。為什麼要比現金or eps ,冇人要求過我禾。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo