想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 638


1#
發表於 11-9-21 00:03 |只看該作者
我26/8 day 1, 應該26/9 來M, 已經有一個女17個月大,這幾日體溫維持在37.1-37.4之間。好熱呀,好想知係咪 bingo,昨晚心急check 捧是negative , 自知太早。我好努力計時間希望係仔,但我上一胎唔覺熱。請問我算高溫嗎?




男爵府

積分: 7798


63#
發表於 11-10-4 00:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lw1123+於+11-10-03+發表唔得

原帖由 emily7676hk 於 11-10-04 發表
我今個cycle連do兩曰,我c6都話勁辛苦。第二日詐病休息。
有時我都不忍心因為c6工作已辛苦,重要連do 2天,倦死




大宅

積分: 2563


62#
發表於 11-10-4 00:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilovewife+於+11-10-03+發表

原帖由 lw1123 於 11-10-03 發表
唔得嘅話 2 日都殺!
我今個cycle連do兩曰,我c6都話勁辛苦。第二日詐病休息。




別墅

積分: 638


61#
發表於 11-10-3 21:09 |只看該作者

引用:Quote:lw1123+發表於+11-10-2+21:49+Check+

原帖由 ilovewife 於 11-10-03 發表
唉, 我C6唔知可唔可以連do3日呢....
唔得嘅話 2 日都殺!





大宅

積分: 1357


60#
發表於 11-10-3 19:31 |只看該作者
lw1123 發表於 11-10-2 21:49
Check 到哈哈笑就要開工,係有欠浪漫,所以我唔會抱住"今次一定要中呀"嘅心態。只要當成普通 dodo 就好。 ...

唉, 我C6唔知可唔可以連do3日呢....


大宅

積分: 2878


59#
發表於 11-10-2 22:51 |只看該作者
U are so lucky~ Congratulations!!!!!!! Thanks for your sharing too!


別墅

積分: 638


58#
發表於 11-10-2 21:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lw1123+於+11-10-02+發表我有

原帖由 emily7676hk 於 11-10-02 發表
係咪唔點佢都有小小痛?我最近係,但有jm話係乳頭痛,而我又唔係。所以怕自己想多咗。



...
我嘅胸痛好輕微,唔 touch 佢又唔多覺。但根據上胎經驗,胸痛好因人而已,所以比較難用呢樣嘢做指標。




別墅

積分: 638


57#
發表於 11-10-2 21:54 |只看該作者

引用:恭喜呀!咁快又有第二個BB!我之前試過DODO

原帖由 wf2b 於 11-10-02 發表
恭喜呀!咁快又有第二個BB!

我之前試過DODO完後唔去廁所,第二日就彤膀胱炎喇!仲要食藥,激死 ...
多謝你呀!你們唔係沖完涼先 dodo 架咩?點解醫生話有菌嘅?我do完唔去小便是因為臨do前已去清,而且do完唔郁放鬆心情去瞓覺有助丁丁 swim




別墅

積分: 638


56#
發表於 11-10-2 21:49 |只看該作者

引用:Quote:lw1123+發表於+11-9-27+14:28+你好呀

原帖由 ilovewife 於 11-10-02 發表
你好呀, 你可唔可以話俾我聽要點樣放鬆呀? 因為CHECK 到有哈哈笑就知耍做野, 我唔知點放鬆呀 ...
Check 到哈哈笑就要開工,係有欠浪漫,所以我唔會抱住"今次一定要中呀"嘅心態。只要當成普通 dodo 就好。




大宅

積分: 2206


55#
發表於 11-10-2 18:26 |只看該作者
恭喜呀!咁快又有第二個BB!

我之前試過DODO完後唔去廁所,第二日就彤膀胱炎喇!仲要食藥,激死!但醫生話最好DODO完去一次廁所,等D菌排返出黎,唉~所以都唔知點好~


大宅

積分: 3356


54#
發表於 11-10-2 18:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Strawberry_2011+於+11-10-01

原帖由 lw1123 於 11-10-01 發表
唔好失望,再接再勵!我有叫 c6幫手,90度"long"在牆上,再用pillow 墊高 pat pat, 20 mins 都有啲辛苦架 ...
thanks
下次叫c6提高我雙腳90度




大宅

積分: 1357


53#
發表於 11-10-2 17:30 |只看該作者
lw1123 發表於 11-9-27 14:28
你好呀!我嘅溫度在排卵後7日開始升,係慢慢升但有時都會跌小小,但冇跌穿過 37, 我唔敢講你有冇 bingo, 要 ...

你好呀, 你可唔可以話俾我聽要點樣放鬆呀? 因為CHECK 到有哈哈笑就知耍做野, 我唔知點放鬆呀mouth:


大宅

積分: 2563


52#
發表於 11-10-2 10:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emily7676hk+於+11-10-02+發

原帖由 lw1123 於 11-10-02 發表
我有少少胸痛,但唔覺有大咗,只係時痛時唔痛。
係咪唔點佢都有小小痛?我最近係,但有jm話係乳頭痛,而我又唔係。所以怕自己想多咗。




別墅

積分: 638


51#
發表於 11-10-2 10:14 |只看該作者

引用:我想問你有否胸痛?係托胸時痛?+點乳頭痛

原帖由 emily7676hk 於 11-10-02 發表
我想問你有否胸痛?係托胸時痛? 點乳頭痛?還是由於胸漲令胸圍變細而覺得痛?



...
我有少少胸痛,但唔覺有大咗,只係時痛時唔痛。




大宅

積分: 2563


50#
發表於 11-10-2 01:12 |只看該作者

回覆:lw1123 的帖子

我想問你有否胸痛?係托胸時痛? 點乳頭痛?還是由於胸漲令胸圍變細而覺得痛?




別墅

積分: 638


49#
發表於 11-10-1 23:55 |只看該作者

回覆:SwanL 的帖子

唔好客氣,我唔係專家,只係自己和身邊朋友都覺得好 work 所以 share 吓,祝大家成功!




大宅

積分: 3173


48#
發表於 11-10-1 23:41 |只看該作者

回覆:好熱呀!係咪 bingo??

Thanks for sharing




別墅

積分: 638


47#
發表於 11-10-1 23:15 |只看該作者

引用:回覆+lw1123+的帖子 恭喜晒!+[img]static/

原帖由 joe2828 於 11-10-01 發表
回覆 lw1123 的帖子

恭喜晒!
Thank you!! 可能算好彩,我冇乜特別戒口,但無論幾熱都一啖凍嘢都唔飲。dodo 前四至五日叫c6禁慾。之後就用之前提及的方法dodo ,希望你都成功!加油!




別墅

積分: 638


46#
發表於 11-10-1 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lw1123+於+11-09-26+發表多謝

原帖由 Strawberry_2011 於 11-10-01 發表
請問是否舉高雙腳成90度呀?如是,咁咪要c6幫手
唔好失望,再接再勵!我有叫 c6幫手,90度"long"在牆上,再用pillow 墊高 pat pat, 20 mins 都有啲辛苦架,但為 bingo 冇計啦!我兩次 bingo 都係用佢,你不防一試喎!p.s 我驗哈哈笑係 twice a day, 一次晨尿,一次 after dinner(around 7pm) , 因為我想好 sure exactly 幾時排卵,一發現哈哈笑就連dodo 三日。




禁止訪問

積分: 2770


45#
發表於 11-10-1 20:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo