想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 506


1#
發表於 11-9-21 19:08 |只看該作者
我想下呢有冇人係黃體銅唔夠好難著床...知唔知除左打針仲有冇其它辦法




子爵府

積分: 11748


18#
發表於 11-9-23 02:16 |只看該作者
bbklam 發表於 11-9-22 20:12
回覆 torotoro 的帖子

我想問點解食 b 雜要小心 d??因為之前我睇開o既 EC, 叫我除咗葉酸之外, 應該加埋 b ...

無記錯係要小心b3 niacin,過量有機會引致birth defects,b6有助增長luteal phase但過量亦有問題,而適量b12則有助防止小產....因為我未有打算食b雜住,詳細份量唔記得了,你search下/問醫生

其實你都可以參考下一d專俾大肚婆食的supplement如materna/pregnacara,照計佢地定的份量應該安全的


複式洋房

積分: 114


17#
發表於 11-9-23 00:50 |只看該作者

回覆:CMSmile 的帖子

我想問係全個月計12日高溫,or排卵前定後計?




男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


16#
發表於 11-9-22 21:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+charmg.kama+於+11-09-22+發

原帖由 Mw912 於 11-09-22 發表
咁你睇左幾耐中醫呀
由四月頭開始調理到宜家





大宅

積分: 2896


15#
發表於 11-9-22 20:16 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

其實你最好隔日 do, 連續 3次, 機會會大 d <-- 哩個係我醫 c 叫你排卵後 14日, 仲未見 m 小姐, 咁先去 check 就好d
太心急去 check, 就算有線, 可能你去到普通醫生到再 check, 如果得個 "哄" 都未必肯寫紙比你
到時又叫你過多 1 wk 再睇
so 唔洗太心急


大宅

積分: 2896


14#
發表於 11-9-22 20:12 |只看該作者
回覆 torotoro 的帖子

我想問點解食 b 雜要小心 d??因為之前我睇開o既 EC, 叫我除咗葉酸之外, 應該加埋 b 雜
不過o個時覺得未中, 淨係食 b 雜都夠葉酸, 所以淨食 b 雜
我由7月開始食b 雜, 食到衣家, 衣家就bingo 咗
因為b 雜未食完, 所以加多一粒 GNC o既400一齊食


伯爵府

積分: 15695


13#
發表於 11-9-22 19:03 |只看該作者
西醫會比藥你塞, 同埋有口服藥


別墅

積分: 669


12#
發表於 11-9-22 18:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mw912+於+11-09-22+發表我都

原帖由 charmg.kama 於 11-09-22 發表
我都係咁
咁你睇左幾耐中醫呀




男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


11#
發表於 11-9-22 18:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+anthea108+於+11-09-22+發表

原帖由 Mw912 於 11-09-22 發表
我都係咁高溫期短,中醫話個腎虛會係咁
我都係咁




別墅

積分: 669


10#
發表於 11-9-22 18:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CMSmile+於+11-09-22+發表回

原帖由 anthea108 於 11-09-22 發表
我就係咁,高溫期短
我都係咁高溫期短,中醫話個腎虛會係咁




大宅

積分: 2529


9#
發表於 11-9-22 17:23 |只看該作者
回覆 anthea108 的帖子

你可以試下睇中醫調理, 如果黃體不足, 會好難著床成孕 !


別墅

積分: 506


8#
發表於 11-9-22 16:04 |只看該作者

引用:回覆+bbnboot+的帖子 高溫期過短,+少於十

原帖由 CMSmile 於 11-09-22 發表
回覆 bbnboot 的帖子

高溫期過短, 少於十二日, 就係黃體素不足 !
我就係咁,高溫期短




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-9-22 14:17 |只看該作者
煲桑寄生荼飲啦~

桑寄生—功效袪風濕、益肝腎,強筋骨,安胎。本品苦甘牲平,歸肝、腎經。性平,不寒不熱,袪風濕中,尤長於補肝腎,強筋骨,亦能養血益陰。故對風濕痹痛日久,損及肝腎,筋骨不利,腰膝酸痛之症,用之最宜。以其入肝腎,以養血益精,固沖任而安胎,故亦是胎動不安之常用藥。因此,胎動、胎漏,由於肝腎虧,精血不足,以及妊娠腰痛亦常應用,多以阿膠、川斷配用。

據文獻提供,桑寄生含有槲皮素、萹蓄甘、黃酮類物質,有降壓、鎮靜、利尿作用。桑寄生能擴張冠狀動脈,明顯增加冠狀動脈血流量,並對抗垂體後葉素收縮冠狀動脈的作用,能降低血壓,擴張血管,抑制心臟收縮。具有明顯的中樞抑制作用和利尿作用。

此外還能抑制傷寒桿菌和葡萄球菌的生長,對脊髓灰質炎病毒和其他腸道病毒有明顯的抑制作用,故可治肝腎虛弱的風濕痹痛、高血壓、冠心病及婦女胎動不安等症。既能祛風濕、舒筋骨利關節又能補肝腎、強筋骨而加強抗病能力,還有養血安胎功能


大宅

積分: 4497


6#
發表於 11-9-22 12:03 |只看該作者
我尋晚剛用clearblue test 排卵有哈哈笑, 跟住同老公dodo....
如果我由今日起計, 要到幾時先可以confirm倒bingo??
其實點先叫高溫, 我冇check開溫度冇得compare tim.....
btw, 我發覺身體由尋日開始, 已經閃閃下咁興/熱.......

p.s 今晚可能同老公補多一次.... 希望chance 大d~!



大宅

積分: 2529


5#
發表於 11-9-22 11:58 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

高溫期過短, 少於十二日, 就係黃體素不足 !


大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-9-22 11:37 |只看該作者
其實點樣先知道自己係黃體不足~???


子爵府

積分: 11748


3#
發表於 11-9-21 21:00 |只看該作者
係某uk forum見過有d女人話食維他命b6可令到luteal phase增長, 不過要小心份量,尤其係食b雜的話


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-21 19:26 |只看該作者

回覆:黃體銅問題....

試下睇中醫!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo