想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16036


1#
發表於 11-9-22 13:07 |只看該作者
Pls refer to subject. Thanks!!


大宅

積分: 2761

畀面勳章


39#
發表於 11-9-23 15:52 |只看該作者
bankwest1 發表於 11-9-23 15:48
回覆 joystin 的帖子

唉想住靠佢睇下bingo架碼, 宜家要等miss左period先用!

其實遲左先驗都好既~準丫ma~又唔會因為太早驗唔到而心慌慌~
btw 放鬆d 易d 中呀~


大宅

積分: 3747


38#
發表於 11-9-23 15:48 |只看該作者
回覆 joystin 的帖子

唉想住靠佢睇下bingo架碼, 宜家要等miss左period先用!


大宅

積分: 2761

畀面勳章


37#
發表於 11-9-23 15:09 |只看該作者
bankwest1 發表於 11-9-23 15:00
回覆 joystin 的帖子

咁即係綠d吾準啦????? 你之後有冇再用

綠D要過多幾日先開始有色~我諗佢係慢D JE~M 遲左用佢先有色LOR~


大宅

積分: 3747


36#
發表於 11-9-23 15:00 |只看該作者
回覆 joystin 的帖子

咁即係綠d吾準啦????? 你之後有冇再用


別墅

積分: 714


35#
發表於 11-9-23 14:06 |只看該作者
1個cycle就中,勁!


大宅

積分: 2761

畀面勳章


34#
發表於 11-9-23 11:30 |只看該作者
jessying 發表於 11-9-23 11:17
回覆 joystin 的帖子

咁你咪用左好多笑囉, 想請問你一日用多少支哈哈笑, 通常係咩時候用? ...

我用紅d 架~紅d 我係返到公司先用~因為話唔好用晨尿...又話2個鐘內唔好飲好多水~所以我出門前飲水~返到公司抖一陣~10點幾先check~開始有分泌就早晚用lor~

之後見到突然轉深左先用哈哈笑~
我第一個cycle 唔識~幾日用一枝~~最終我total用左7枝~1st cycle 就中左喇~



大宅

積分: 2761

畀面勳章


33#
發表於 11-9-23 11:25 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-9-23 11:12
回覆 joystin 的帖子

多謝你呀~!!! 我而家都係唯有等result...... 10月8號派彩~!

我cycle 長嘛~唔日日check 真係會miss


大宅

積分: 3643


32#
發表於 11-9-23 11:17 |只看該作者
回覆 joystin 的帖子

咁你咪用左好多笑囉, 想請問你一日用多少支哈哈笑, 通常係咩時候用?


大宅

積分: 4497


31#
發表於 11-9-23 11:12 |只看該作者
回覆 joystin 的帖子

多謝你呀~!!! 我而家都係唯有等result...... 10月8號派彩~!

希望可以bingo啦~!!! 如唔得o既, 我會學你一樣, day 1x 開始日日check~! ^.<


大宅

積分: 2761

畀面勳章


30#
發表於 11-9-23 11:09 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-9-23 10:53
回覆 joystin 的帖子

但而家最擔心o既就係我在21號check倒哈哈笑後, 都冇咩分泌..... 好唔開心...

咪咁大壓力啦~我o個陣試~連自己有冇排卵都唔知~由day1x check到day 30先有深粗~
之前日日都係淺控~最後都bingo~~~放鬆d啦


大宅

積分: 4497


29#
發表於 11-9-23 10:53 |只看該作者
回覆 joystin 的帖子

但而家最擔心o既就係我在21號check倒哈哈笑後, 都冇咩分泌..... 好唔開心...


大宅

積分: 2761

畀面勳章


28#
發表於 11-9-23 10:18 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-9-23 10:15
回覆 joystin 的帖子

咁我想請教下.....
個個人唔同掛~~我本身CYCLE 長呢~成DAY 30先排WO~
同埋你20都冇CHECK~有D人朝早CHECK左~但其實夜晚先開始出現高峰值~如果KEEP住都係朝早先CHECK, 都已經MISS左好多個鐘啦~LAST 幾耐唔係問題~如果你有分泌又有量體溫(有變化)~都唔需要太擔心既~


大宅

積分: 4497


27#
發表於 11-9-23 10:15 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-9-23 10:15 編輯

回覆 joystin 的帖子

咁我想請教下.....

我19號check - 冇哈哈笑 v.v
20號冇check
21號check - 有哈哈笑 ^.^
22號check - 冇左........

只係得1日(21號)有哈哈笑....
係咪即係d hormone sit 唔倒好耐已經冇左..... 即係排唔倒卵..... 好擔心.....


大宅

積分: 2761

畀面勳章


26#
發表於 11-9-23 10:12 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-9-23 10:08
回覆 joystin 的帖子

哈哈笑可以keep住有???
有哈哈笑係等如72定48小時內排丫MA~
我當時係足48小時有哈哈笑~可能剛剛出現俾我CHECK到, 所以可以KEEP 住CHECK到2日掛..


大宅

積分: 4497


25#
發表於 11-9-23 10:08 |只看該作者
回覆 joystin 的帖子

哈哈笑可以keep住有???

我的哈哈笑只係在21號見倒.... 跟住22號再check都冇左lu.... 係咪即係衰左~???


大宅

積分: 2761

畀面勳章


24#
發表於 11-9-23 09:53 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-9-23 00:13
回覆 joystin 的帖子

好勵害呀!
其實咁講可能清楚D~
6/7--紅D深粗, 當晚有哈哈笑(DODO)
7/7--紅D深粗(冇DODO)
8/7--紅D深粗, 當晚有哈哈笑(DODO)
9/7--朝早體溫DROP, 紅D 已經冇色
..
16/7--CLEARBLUE NOT PREGNANT

17/7--朝早CHECK準易快有淡控..CLEARBLUE1-2WEEK, 綠D 冇色~



大宅

積分: 2761

畀面勳章


23#
發表於 11-9-23 09:47 |只看該作者
jessying 發表於 11-9-22 23:23
回覆 joystin 的帖子

你好勵害吖, 請問你係咪day 14排egg架??
DAY30我CYCLE 40幾日架~~~因為長~所以有量體溫同埋紅D 仲有哈哈笑CHECK 排卵, 所以都好SURE 自己邊日排


大宅

積分: 1564


22#
發表於 11-9-23 08:43 |只看該作者

回覆 回覆:bbnboot的帖子

多謝bbnboot和vaeyim的祝福呀!我都希望一切順順利利!




複式洋房

積分: 385


21#
發表於 11-9-23 00:42 |只看該作者

回覆:Dodo 之後, 最快可以幾時check到Bingo而唔需要等到M期時段.

恭喜你呀




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo