想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 11-9-22 15:58 |只看該作者
我bingo左la~ 不過無唔舒服, 又無嘔 (我女女同上年個b都嘔到我死死下架!) , 又無高溫
只係有d胸痛 + 下腹少少扯扯地既感覺

好擔心呀!!!!! 係唔係真係bingo左....點解咁唔實在既????


大宅

積分: 2896


40#
發表於 11-9-23 21:04 |只看該作者
eggshell ,
唔知點樣可以回覆個點評, 唯有o係到覆你

政府產檢要拎 1. 醫生信, 2. 住址証明, 3. 老公 I.D. Copy 4.結婚証明 (如果唔係香港人先要)

我估間間 bk o既程序都好唔同, 廣華, 威院好似一 bk 就有埋 oscar & 產檢個期
但 QE 第一次 bk 只係得助產士見 o既期, 至於 oscar, 結構哩 d 就要見咗第一次助產士先會比期 (未必個個有)


大宅

積分: 4672


39#
發表於 11-9-23 11:56 |只看該作者
我嫂嫂同我講...可以既話都吾好比佢地做陰照喎...佢話有支入室入陰道雖然吾會touch到個胎...係都太接近....佢話都吾係咁好, 一來個胎未穩, 佢話係肚皮照吾到就等下次喎....因為個胎再大少少就一定照到


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


38#
發表於 11-9-23 11:55 |只看該作者
回覆 sibylyau 的帖子

我有聽過呀~~~不過好似話12week之前多數都係做陰超架!


大宅

積分: 4672


37#
發表於 11-9-23 11:54 |只看該作者
scytsin 發表於 11-9-23 11:48
回覆 jocat102 的帖子

寶礦力可以補充體力, 應該無ok! 不過唔好凍飲wor!你book左私家做產檢未呀?我book左 ...
有無聽過d 人話最好吾好做陰照呀???


大宅

積分: 4874


36#
發表於 11-9-23 11:48 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

寶礦力可以補充體力, 應該無ok! 不過唔好凍飲wor!你book左私家做產檢未呀?我book左下個星期四, 到時先5wk幾, 唔知會唔太早呢?

點評

jocat102  我book左10月7日先睇~ d人話6week後先睇會好d...有可能睇到閃閃  發表於 11-9-23 11:57


大宅

積分: 4874


35#
發表於 11-9-23 11:44 |只看該作者
回覆 sibylyau 的帖子

我未check bingo前都成日肚餓架!反而check bingo後可能太興奮,食少左!


大宅

積分: 4672


34#
發表於 11-9-23 11:30 |只看該作者
我都打算明日check, 買clearblue 棒棒驗....好緊張呀...之前我嫂嫂係大陸買左d驗孕紙...次次都吾中...我今次m中未到, 上次m係18/8....今次我用clearblue 棒棒驗....

我呢2日好快就肚餓...半夜4點又係餓醒訓吾到, 再吃飽左至訓到...我已11點幾食左宵夜至訓...

點評

jocat102  我都成日好肚餓,.....尋晚8點半食飯...11點半又覺得有d餓  發表於 11-9-23 11:57


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


33#
發表於 11-9-23 11:28 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

公司今日勁唔夠人呀....唔可以休息.....如果飲d寶礦力....會唔會好d???


大宅

積分: 4874


32#
發表於 11-9-23 11:07 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

去看醫生,拿病假紙休息下啦!我這幾天都請假休息!
尋晚突然個肚有m痛感覺!要捲埋一舊訓!今朝check green d見到深色左!即系hcg高左!甘都放心d!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


31#
發表於 11-9-23 10:23 |只看該作者
我今早開始又偏頭痛發作啦~~~~~~~~~~~~天呀!!!!!!


大宅

積分: 2896


30#
發表於 11-9-23 04:01 |只看該作者
回覆 yipsylvia 的帖子

其實何謂正常色??因為我有時係黃黃地, 有時係白白地
不過之前未 bingo 前 d 分泌物都係哩2隻色輪流


大宅

積分: 4874


29#
發表於 11-9-23 00:10 |只看該作者

回覆:ritachan222 的帖子

好耐無見妳阿Rita我昨天開左個post啊!昨天早上day 32 check到bingo!day 14/16/17/19 dodo!吾知邊日中呢?
加油啊!我地一起過版吖!




大宅

積分: 1837


28#
發表於 11-9-23 00:01 |只看該作者
scytsin 發表於 11-9-22 23:52
其實第一次產檢應該幾時做啊?
我都想知呀! Thanks!


大宅

積分: 1400


27#
發表於 11-9-22 23:57 |只看該作者

回覆:scytsin 的帖子

Wow, scytsin 你終於成功左啦!我仲未掂呀,你邊几日dodo ok左呀?




大宅

積分: 4874


26#
發表於 11-9-22 23:52 |只看該作者

回覆:bbklam 的帖子

其實第一次產檢應該幾時做啊?




大宅

積分: 2896


25#
發表於 11-9-22 20:42 |只看該作者
哎呀, 要塞藥 or 藥膏, 咁算啦
我都唔係經常發生
係間中出現o者
不過多謝你提醒
我會留意自己狀況


別墅

積分: 794


24#
發表於 11-9-22 20:37 |只看該作者
bbklam 發表於 11-9-22 20:34
回覆 yipsylvia 的帖子

其實我係間中臭同間中會痕我擔心梗會唔會係尿道炎
臭同痕就未必係尿道炎,反而係念珠菌同較嚴重的陰道炎多,睇過隔離版都好多媽媽試過,E生會開塞藥/ 藥膏,冇事既。飲多D水,勤換護墊。


大宅

積分: 4672


23#
發表於 11-9-22 20:37 |只看該作者
bbklam 發表於 11-9-22 20:34
回覆 yipsylvia 的帖子

其實我係間中臭同間中會痕我擔心梗會唔會係尿道炎
我又係間中會臭, 不過吾痕


大宅

積分: 2896


22#
發表於 11-9-22 20:34 |只看該作者
回覆 yipsylvia 的帖子

其實我係間中臭同間中會痕我擔心梗會唔會係尿道炎

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo