想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 920


1#
發表於 11-9-22 23:26 |只看該作者
本帖最後由 babycream2010 於 13-2-28 11:31 編輯

deleted


已刪除用户

積分: 14613


60#
發表於 11-10-1 11:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2458


59#
發表於 11-9-30 19:40 |只看該作者

回覆:FET後等BINGO (Confirmed)

恭喜晒大家呀!
希望好快輪到我?




別墅

積分: 920


58#
發表於 11-9-30 19:11 |只看該作者
本帖最後由 babycream2010 於 13-2-28 11:38 編輯




別墅

積分: 741


57#
發表於 11-9-30 17:38 |只看該作者
真係好旺WOR, 沾下你地D孕氣先


大宅

積分: 1514


56#
發表於 11-9-30 17:03 |只看該作者
回覆 babycream2010 的帖子

真係好旺呀,恭喜哂各位, 你地要好好休息呀!!

希望等緊bingo既我地, 都有好消息啦!!!!


大宅

積分: 1074


55#
發表於 11-9-30 12:53 |只看該作者

回覆:kikilala2010 的帖子

Kikilala.. Really congratulation to u ar! Seem 真係呢 期好旺呀!
我今曰係放胎後D10. 開始好擔心呀!希望得到你地的祝福呀!
Kilkila.. 你自己有冇偷驗呀?可否share your info? No of eggs? Grading?Any signal these days?




別墅

積分: 920


54#
發表於 11-9-30 11:37 |只看該作者

回覆:kikilala2010 的帖子

係呀,依度真係好旺龍媽媽呀!聽到你既好消息。




別墅

積分: 757


53#
發表於 11-9-30 08:25 |只看該作者
babycream & denise, 我都confirm 了~

但hcg得426, 冇babycream 咁多, 醫生冇解釋個數, 我會唔會少左d呢.

我12/10返去覆診, 請問而家有什麼要做/ 登記

再一次恭喜大家, 我地3個jm同日放胎, 同時bingo, 太好啦

一齊繼續努力呀~


別墅

積分: 920


52#
發表於 11-9-29 21:19 |只看該作者
本帖最後由 babycream2010 於 13-2-28 11:37 編輯



男爵府

積分: 8779


51#
發表於 11-9-29 20:32 |只看該作者
回覆 baby=.= 的帖子

有d jm 話,d藥冇曬,係因為吸收晒.
你唔好諗咁多啦,放鬆d,做返自己,只要唔好做粗重野,唔好依涼野,保持身體溫暖,特別係隻腳呀


別墅

積分: 912


50#
發表於 11-9-29 17:23 |只看該作者
babycream,

我呢兩日冇左水水喇, 係咪即係唔成功喇, 係一d分泌流出黎都冇呀, 之前d藥會流好多出黎,但係呢兩日d藥就冇咩流返出黎,連窒藥都feel到比早兩日乾呀, 點解會咁呀???


別墅

積分: 920


49#
發表於 11-9-28 20:37 |只看該作者
本帖最後由 babycream2010 於 11-9-28 20:43 編輯
好想好想 發表於 11-9-27 12:38
babycream, 恭喜哂你呀, 要多d休息呀!!

我都係10月4日驗呀, 今日係day9啦,而且我由放胎到今日為止都無水既 ...

我係企响到塞藥既, 已經習慣一日三次依個動作

一日未check一日都有機會嫁, BINGO咗身體會慢慢改變少少嫁, 唔好太急, 最緊要有足夠休息
真係要去到CHECK果日先知, 俾D耐性, 加油你都得呀.


男爵府

積分: 8779


48#
發表於 11-9-28 20:32 |只看該作者
回覆 august2000 的帖子

我今次係第二次放雪胎的.好好彩
我放嘅胎係grade 2,不過我唔知分裂咗幾多個cell. 因為唔想比自己咁大壓力,所以都冇追查.(我有問,姑娘唔記得講)
我今次放胎真係好放鬆,我因為有多囊,所以要打針食藥,第一次ivf,每次食藥都唔敢有幾多分鐘時差...而今次,時間上成日都唔準,不過,都唔會唔記得食. 而放完胎,又係好放鬆,冇咩特別,涼野就一定唔食,放胎後就每晚用暖水袋暖肚, 浸腳做過幾次啦,日頭著襪(我返工著拖鞋的),放咗胎後返工就著波鞋,換拖鞋時都有襪保暖. 一定唔好凍親,公司有冷氣,唔係好熱時都著上外套.
花膠湯果d,都係飲咗幾次. 總括一句,放鬆. 祝大家


大宅

積分: 1074


47#
發表於 11-9-28 18:35 |只看該作者

回覆:babycream2010 的帖子

Babycream and Denise.., congratulation to u 2 so much!!
Denise.. Any sharing from u? How many eggs and grade u put? Any signal of your body.. Today is my D8 after put eggs.. Seems no symptom at all... So grey...




別墅

積分: 920


46#
發表於 11-9-28 18:21 |只看該作者
denise333 發表於 11-9-26 10:20
回覆 dingsmama 的帖子

我有d肚痛,尋晚好似有d黎m 感覺,我胸有大,不過今朝起身又咩都冇,我星期三先check呀 ...

恭喜Denise333, 又多一位JM


別墅

積分: 559


45#
發表於 11-9-27 19:39 |只看該作者
恭喜


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


44#
發表於 11-9-27 18:50 |只看該作者
恭喜


複式洋房

積分: 176


43#
發表於 11-9-27 13:27 |只看該作者

回覆:babycream2010 的帖子

我仲有4粒雪胚胎,第一次ivf失敗,現在最開心見到有jm bingo,希望下次自己都能成功,能分享下成功的經驗嗎?




大宅

積分: 1514


42#
發表於 11-9-27 12:38 |只看該作者
babycream, 恭喜哂你呀, 要多d休息呀!!

我都係10月4日驗呀, 今日係day9啦,而且我由放胎到今日為止都無水既分泌呀, 一直都好乾, 好似唔係咁好.....

塞藥時都好乾呀, 而且塞朝早個粒時就會流番夜晚d藥出黎, 根住朝早起身時又流番好多呀, 係唔係我唔吸收呢? 話事話你地係唔係訓係度塞藥架?

同埋連續2晚5點幾急尿,起身屙完後就眼光光訓唔著啦, 可能我真係好緊急呀, 點算好呀????


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo