想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 315


1#
發表於 11-9-23 00:40 |只看該作者
想生BB,可唔可以去日本? 怕唔怕輻射影響將來既胎兒?


公爵府

積分: 26605


6#
發表於 11-9-23 18:38 |只看該作者

回覆:想生BB,可唔可以去日本?

Yen 又貴,又怕lee 又怕lor 不如去其他地方玩la, 好多地方好玩,玩得安心d好過!佢d resort 浪漫d造人仲好la




珍珠宮

積分: 30303


5#
發表於 11-9-23 15:54 |只看該作者

回覆:想生BB,可唔可以去日本?

無話可唔可以,係會唔會搏...我自己去過日本好幾次,暫時覺得無急切需要冒險去




大宅

積分: 1357


4#
發表於 11-9-23 15:48 |只看該作者
我11月會去大板, 特登唔去東京的

我唔會食生野海產, 不過如果你真係好驚就唔好去了

不過日本都有大肚婆架la


子爵府

積分: 13784


3#
發表於 11-9-23 14:36 |只看該作者
我不敢


大宅

積分: 2377


2#
發表於 11-9-23 00:48 |只看該作者

回覆:想生BB,可唔可以去日本?

我本來想去冲蠅,但都改左去其他地方,小心為上呢!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo