想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 176


1#
發表於 11-9-23 11:10 |只看該作者
9月8日做咗第一次做ivf,21號驗-vt,失望但知道要繼續努力,很想同呢度的jm分享下心情,因為就算係c6都未必明個種失落感,想請教binggo的jm,有何成功的經驗分享,有什麼地方需加倍留意,增加成功機會!多謝!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo