想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 657


1#
發表於 11-9-23 21:27 |只看該作者
剛剛驗地bingo,但係流啡...之後去左睇急症,等左三個鐘...只係同我證實我係bingo同睇下我有冇宮外孕..佢話我得4週乜都做唔到..只係俾左醫生紙我星期一返去抽血睇下懷孕子數同照下見唔見到個胎long




大宅

積分: 3762


46#
發表於 11-9-28 14:50 |只看該作者
回覆 bebe0925 的帖子

pm咗你.


大宅

積分: 4336

畀面勳章


45#
發表於 11-9-28 14:10 |只看該作者

回覆:yaya_pig 的帖子

可以pm你個中醫比我嗎?
我又係肚痛+流血,剛出院!
醫生話一係太早照唔到,一係宮外孕!




大宅

積分: 3685


44#
發表於 11-9-24 23:42 |只看該作者
yaya_pig 發表於 11-9-24 20:52
嘩....我菜!! 吐口水講過啦. 你同老公去調理下身體咋?
pm你~

收到,謝謝!


別墅

積分: 657


43#
發表於 11-9-24 23:16 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

Kary-係呀

咁希望星期一可以睇到個胎long啦

我已經有食緊安胎藥,但係有時都抹到有啡




大宅

積分: 1428


42#
發表於 11-9-24 22:44 |只看該作者
如果棒Show 2至3周,要加2周,即4至5周,放鬆D先!


別墅

積分: 657


41#
發表於 11-9-24 21:22 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

死啦,我今日用棒佢話得2-3週...可信嗎?

咁就算我星期一去到QE睇婦科都只係幫我抽血,咁就算有得照都見long都照唔到啦




大宅

積分: 1965


40#
發表於 11-9-24 20:58 |只看該作者

回覆 回覆:yaya_pig的帖子

係會擔心些,不過原來都好多人試過依種情況,大家多些休息啦!




大宅

積分: 3762


39#
發表於 11-9-24 20:55 |只看該作者
manman_1030 發表於 11-9-24 15:53
放鬆d, 比信心BB, 我都係由驗到有B果日開始 (5w1)一直流啡, 日日流, 流到我自己都麻目晒, 我上網睇, 如果係 ...

係姐.....好驚架嘛.....我又唔知個胎唔好定我子宮唔好. 都係盡量休息多d啦. 祝大家順利生個肥b~~


大宅

積分: 3762


38#
發表於 11-9-24 20:52 |只看該作者
Shirley321 發表於 11-9-24 18:28
yaya_pig,
可否都pm呢個中醫資料俾我呀,我想袋定喺袋預備不時之需呀,謝謝妳!

嘩....我菜!! 吐口水講過啦. 你同老公去調理下身體咋?
pm你~


大宅

積分: 3762


37#
發表於 11-9-24 20:50 |只看該作者
wingyan2011 發表於 11-9-24 14:16
係唔係六週先見到個long嫁?

5week中都應該照到long...6week中...如果好彩可以見到心跳. 7-8week到就正常要見到心跳囉.


大宅

積分: 4725


36#
發表於 11-9-24 19:21 |只看該作者
回覆 wingyan2011 的帖子

無, 一次中醫都無睇過, 係第1日流啡+見血, 我即刻睇急証, 住o左一晚醫院, 由於呀B太細, 咩都照唔到, 第2日醫生就話個個人流啡o既原因都唔同, 只要你唔係太大量及肚痛, 就唔使理, 因為都理唔到.

一出院就無再見血, 只不過流啡未停過, 我見有好多JM流下停下, 我都唔明點解自己可以日日流, 停一日都好呀?! 流到麻目o左, 都費是請o甘多假, 平常心

好在, 9W後就未流過, 你都要平常心, 加油


大宅

積分: 3685


35#
發表於 11-9-24 18:28 |只看該作者
yaya_pig 發表於 11-9-24 08:56

後來有好心jm介紹咗個中醫,個人都幾老實,佢話唔流啡唔好食藥,之後開咗藥,我老公上網check過,大約係膠艾湯嘅成份,幾千年中國女人都飲呢條方,佢再根據我體質調教下

yaya_pig,
可否都pm呢個中醫資料俾我呀,我想袋定喺袋預備不時之需呀,謝謝妳!



大宅

積分: 1965


34#
發表於 11-9-24 16:25 |只看該作者

回覆 回覆:manman_1030的帖子

你真的很幸運,最開心係聽到bb健健康康!咁你知唔知點解會流得咁勁既?係唔係返工太辛苦?你無睇過中醫嗎?




大宅

積分: 4725


33#
發表於 11-9-24 15:53 |只看該作者
放鬆d, 比信心BB, 我都係由驗到有B果日開始 (5w1)一直流啡, 日日流, 流到我自己都麻目晒, 我上網睇, 如果係胎唔好瞓床都無用, 所以我無請過一日假休息, 照日日返工

5w1流到9w (日日流未停過), 9w後就停o左啦, 而家我13w, BB照到好健康添

所以一定要放鬆D, 加油, BB 一定痴實你


大宅

積分: 1965


32#
發表於 11-9-24 14:19 |只看該作者

回覆 回覆:Kittymimi223的帖子

唔好意思呀,不過我想問下你上次小左時情況係點呀?會有咩感覺?會唔會跌溫或綠d淺色左呀?




大宅

積分: 1965


31#
發表於 11-9-24 14:16 |只看該作者

回覆 回覆:yaya_pig的帖子

係唔係六週先見到個long嫁?




大宅

積分: 3762


30#
發表於 11-9-24 13:48 |只看該作者

引用:yaya-我冇咁多,我係抹個時見到啡囉..因為我

原帖由 Kittymimi223 於 11-09-24 發表
yaya-我冇咁多,我係抹個時見到啡囉..因為我上次小x都有咁嘅情況(流啡),所以今次一見到有啡就突別繄張同驚.. ...
有啡就算得少少都擔心啦,你都休息多d,祝你快d見到胎long,bb平平安安啦!




別墅

積分: 657


29#
發表於 11-9-24 10:46 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

yaya-我冇咁多,我係抹個時見到啡囉..因為我上次小x都有咁嘅情況(流啡),所以今次一見到有啡就突別繄張同驚....

Wing-你快d去摟下睇中醫,你同佢講你嘅情況佢會識開藥俾你嫁啦




瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 11-9-24 09:32 |只看該作者
多D 卧床休息. 祝安康~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo