想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 657


1#
發表於 11-9-26 11:15 |只看該作者
本月21號驗到淺線,22號再驗條線淺左都心知不妙(晚上流啡)23 號睇急症

今日約左返黎照陰超同抽血...佢話按時間計差不多五週應該會照到胎long..但係乜都照唔到呀(佢話唔排除係宮外孕...

而家抽左血,護士話 有問題會立即打俾我..冇問題唔會打,後曰再返黎抽( 希望唔好有電話$

各位Jm我有乜野可以做到呀




別墅

積分: 657


27#
發表於 11-9-26 15:06 |只看該作者

回覆:好驚呀,照唔到有胎long呀

希望自己冇事啦...




大宅

積分: 4497


26#
發表於 11-9-26 15:04 |只看該作者
點都好, 樓主take care, 希望大小都冇事, 平平安安~


別墅

積分: 657


25#
發表於 11-9-26 14:55 |只看該作者

引用:我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕

原帖由 Kittymimi223 於 11-09-26 發表
我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕最初發現多數係流啡!因為去到好肚痛,流m咁就已經好嚴重!我果 ...
後曰再返去驗血....希望有好消息啦....

醫生開左三曰假紙俾我...係唔係唔好返工係屋企呢?因為上個星期三四已經冇返,星期五返左半日,下午去左睇急症...
:今日又話要請多三曰假





子爵府

積分: 13040

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 11-9-26 14:51 |只看該作者
本帖最後由 mwongl 於 11-9-26 14:52 編輯
Kittymimi223 發表於 11-9-26 14:36
我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕最初發現多數係流啡!因為去到好肚痛,流m咁就已經好嚴重!我果 ...

有d人唔会, 我有朋友唔知道自己有左,m迟左14日左右后突然个肚好痛, 原来输卵管爆左, 立刻要做手术

我自己都试过, 一check到之后就开始流啡, 一路照u/s都见唔到bb,到最后7w左右痛到呀妈唔认得见到原来系输卵管度, 立刻即晚做手术~


~~~O猪 ma要生个健健康康既白白猪 :P~~~
~~go go go~~


水晶宮

積分: 64904


23#
發表於 11-9-26 14:45 |只看該作者

引用:我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕

原帖由 Kittymimi223 於 11-09-26 發表
我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕最初發現多數係流啡!因為去到好肚痛,流m咁就已經好嚴重!我果 ...
其實我都唔清楚,我果時醫生係咁講囉!不過你唔好擔心太多喇!期待下次驗血你有好結果啦



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


別墅

積分: 657


22#
發表於 11-9-26 14:36 |只看該作者

回覆:好驚呀,照唔到有胎long呀

我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕最初發現多數係流啡!因為去到好肚痛,流m咁就已經好嚴重!我果時就係咁!我係5week流啡發現,最後5week 3day流m兼超肚痛要即刻做手術!我唔知你朋友係點,但醫生話發現宮外孕既人一開始都係流啡,而一下子去到超肚痛係因為黏附係輸卵管既胎爆了。

係唔係宮外孕大部份人都會流啡呀?




侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


21#
發表於 11-9-26 14:21 |只看該作者
relax~休息多d,唔好太擔心呀
祝一切順利^^


水晶宮

積分: 64904


20#
發表於 11-9-26 14:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+11-09-26+發表宮外

原帖由 Carmen8866 於 11-09-26 發表
我個fd 4 weeks多就係咁喎,咁都叫後期?
我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕最初發現多數係流啡!因為去到好肚痛,流m咁就已經好嚴重!我果時就係咁!我係5week流啡發現,最後5week 3day流m兼超肚痛要即刻做手術!我唔知你朋友係點,但醫生話發現宮外孕既人一開始都係流啡,而一下子去到超肚痛係因為黏附係輸卵管既胎爆了。



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


別墅

積分: 657


19#
發表於 11-9-26 14:17 |只看該作者

回覆:好驚呀,照唔到有胎long呀

Tks各位Jm支持

如果流啡同肚痛...我會立即去急正室

BB你要冇事, 努力成長...爸爸媽媽好期待與你見面呀...加油




大宅

積分: 2918


18#
發表於 11-9-26 14:14 |只看該作者
Hi~ 你珼在情況如何 ?
本人6月初懷孕6週,但一直照不到胎及有出血現象, 但HCG指數 keep 住上升, 醫生說應該是子宮外孕,,,最後打了抗癌針來解決... 拆騰了大約兩個月....
所以你要 keep check 住 HCG,如果一旦發現宮外孕,情盡早就醫~~
祝你一切順利, 多多休息~~
The best is yet to come..i believe..


水晶宮

積分: 64904


17#
發表於 11-9-26 14:10 |只看該作者

引用:咁個醫生又冇話子宮附近有陰影...但係佢話

原帖由 Kittymimi223 於 11-09-26 發表
咁個醫生又冇話子宮附近有陰影...但係佢話唔排除係囉

但係唔知政府如果抽血抽到懷孕子數底會唔會 ...
如果冇起碼可以放心少少!不要太擔心,relax!又冇肚痛又冇流啡已經很好了!但如果再流即刻去急症呀!!



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 1977


16#
發表於 11-9-26 14:03 |只看該作者
唔好担心, 一定會冇事, 休息多d就會好。


別墅

積分: 657


15#
發表於 11-9-26 13:59 |只看該作者

回覆:好驚呀,照唔到有胎long呀

咁個醫生又冇話子宮附近有陰影...但係佢話唔排除係囉

但係唔知政府如果抽血抽到懷孕子數底會唔會打電話黎呢?




禁止訪問

積分: 2771

畀面勳章


14#
發表於 11-9-26 13:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Carmen8866+於+11-09-26+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64904


13#
發表於 11-9-26 13:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Kittymimi223+於+11-09-26+發

原帖由 Carmen8866 於 11-09-26 發表
我朋友宮外孕係好痛好痛同埋好似m咁流血的
宮外孕最初發現唔會突然好痛或流m咁!咁樣已經係好後期的了!



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


12#
發表於 11-9-26 13:47 |只看該作者

引用:宮外孕咁係好早期已經發現or+會遲d先發現

原帖由 Kittymimi223 於 11-09-26 發表
宮外孕咁係好早期已經發現or 會遲d先發現

希望奇蹟會出現係我身上啦因為之前已經小x左一次啦. ...
宮外孕通常6週到會有跡象,如見紅或肚痛,不過如果你照陰超醫生應該會幫你睇下子宮附近有冇影,宮外孕通常都會照到輸卵管有黑影!但如果冇話見到有野可能唔係宮外孕呢!唔好太擔心,你太擔心,肚入面果件會feel到架!



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


禁止訪問

積分: 2771

畀面勳章


11#
發表於 11-9-26 13:44 |只看該作者

引用:宮外孕咁係好早期已經發現or+會遲d先發現

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 657


10#
發表於 11-9-26 13:40 |只看該作者

回覆:好驚呀,照唔到有胎long呀

宮外孕咁係好早期已經發現or 會遲d先發現

希望奇蹟會出現係我身上啦因為之前已經小x左一次啦...如果再係咁我都知點面對好呀




伯爵府

積分: 16036


9#
發表於 11-9-26 13:29 |只看該作者
Kittymimi223 發表於 11-9-26 13:04
咁請問宮外孕係唔係正常會好肚痛嫁?

係好痛唔知肚痛定腹痛, 痛到有時行唔到路. 痛既過程好難形容....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo