想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1778


1#
發表於 11-9-26 19:40 |只看該作者
本帖最後由 STWHO 於 16-4-28 17:34 編輯

如题




大宅

積分: 1778


5#
發表於 11-9-27 14:24 |只看該作者
回覆 candydoraemon 的帖子

約10k左右..視乎你針藥份量
day2返去打針..
應該要check幾次


大宅

積分: 2708


4#
發表於 11-9-26 23:37 |只看該作者
請問幾錢? 難唔難約? DAY 幾去CHECK? 係米要CHECK2次, 排卵前后? THX。


大宅

積分: 1778


3#
發表於 11-9-26 22:58 |只看該作者

回覆:ipoipo 的帖子

我找中環蔡柏霖醫生





大宅

積分: 2632


2#
發表於 11-9-26 22:49 |只看該作者
回覆 STWHO 的帖子

可以告知你係邊間診所照排卵啊, 我都想去照亞, THANKS

點評

mapp2009  只有驗血先可confirm有冇排卵,cycle30日,可於day 3 & 21抽血驗hormones+排卵  發表於 11-9-27 16:43

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo