想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7798


1#
發表於 11-9-27 08:19 |只看該作者
今日day 14, clearblue 條 LH 線越來越淺, day 12 都深小小,而家越來淺,體溫又冇特別升高!係咪排左呢




男爵府

積分: 7798


3#
發表於 11-9-27 10:25 |只看該作者

引用:應該排左啦,+我都用左5個月先成功呀...我是

原帖由 clara-mama 於 11-09-27 發表
應該排左啦, 我都用左5個月先成功呀...我是用clearblue & 大偉牌兩隻牌子...是早午晚由m第10天開始用的,會 ...
咁你day 幾排?有冇可能day 10 就排左呢?




大宅

積分: 1089


2#
發表於 11-9-27 10:09 |只看該作者
應該排左啦, 我都用左5個月先成功呀...我是用clearblue & 大偉牌兩隻牌子...是早午晚由m第10天開始用的,會比較知那段時間開始會排卵
我有餘下1盒全新既在萬寧買$297妳有無興趣買呀
可轉售$250,如有興趣可pm我,謝謝!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo