想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-9-27 15:05 |只看該作者
等我仲日日飲紅棗玫瑰花沖水......喬寶寶話係偏方飲左2個月,佢老婆話咁樣就有左
不過又見bk話玫瑰花唔好...我都飲左成個星期喇..停定唔停好呢
36日咋...緊張緊張


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 11-9-28 17:13 |只看該作者
bbkiri 發表於 11-9-28 14:57
但係我成日問我個中醫飲咩, 佢係咁叫我剩係飲中國茶.... 牛奶, 荳奶, 西茶都唔好飲.... ...
係咪真架牛奶, 荳奶, 西茶都唔得
36日咋...緊張緊張


大宅

積分: 1720


23#
發表於 11-9-28 16:49 |只看該作者
係呀~我都問過ec,佢話可以飲rose架~~反而牛奶,豆奶唔好飲!!!


男爵府

積分: 9332

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 11-9-28 14:57 |只看該作者
但係我成日問我個中醫飲咩, 佢係咁叫我剩係飲中國茶.... 牛奶, 荳奶, 西茶都唔好飲....


珍珠宮

積分: 30303


21#
發表於 11-9-28 14:27 |只看該作者
其實茶類都係咖啡因, 最好唔好飲...我去飲茶都係飲熱水...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


20#
發表於 11-9-28 13:03 |只看該作者
littleT 發表於 11-9-28 12:56
咁桂花, 香片, 茉莉花茶及壽眉呢? 可以嗎?
因為我之前有買花茶飲架
我係睇過LEMON GRASS/ROSE唔得
jasmine ok

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


伯爵府

積分: 16036


19#
發表於 11-9-28 12:56 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-27 18:29
無錯,好多花茶都係孕婦不宜,玫瑰肯定係其中一味!


咁桂花, 香片, 茉莉花茶及壽眉呢? 可以嗎?


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


18#
發表於 11-9-28 11:17 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我BINGO左啦~岩岩6WEEK, 我只係M乾淨完飲7日....唔會成個月係咁飲..不過依家BINGO左就唔飲LU!


大宅

積分: 1720


17#
發表於 11-9-28 10:25 |只看該作者
下~~咩唔可以日日飲架咩我仲飲左成3個月啦~~~仲日日當水飲tim..........


伯爵府

積分: 15236


16#
發表於 11-9-28 00:05 |只看該作者

引用:Quote:jocat102+發表於+11-9-27+15:22+我有

原帖由 loulouchan 於 11-09-27 發表
恭喜妳呀...等我痴下妳的孕氣先~
我間唔中都有飲架, 仲溝埋普洱飲添, 不過唔係成日飲, 依家等排卵都 ...


珍珠宮

積分: 30303


15#
發表於 11-9-27 21:01 |只看該作者

回覆:玫瑰花是否不可飲用呢

其實我覺得未bingo都當自己bingo左咁事事小心就自然快d bingo啦




大宅

積分: 2896


14#
發表於 11-9-27 20:34 |只看該作者
我之前日日飲架, 舒緩經痛唔錯
但等 bingo 就真係唔好飲喇
我見 d 花茶包裝講明孕婦忌飲用

點評

jocat102  係呀...我個中醫都話佢係散瘀去瘀血架! 所以只可以M完飲7日清經,唔可以常飲  發表於 11-9-28 11:18


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-27 19:25 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-27 16:12
我睇過書孕婦唔好飲任何花茶,會増加流產風險
我未有呀..所以先擔心..準備前到底飲唔飲得囉
36日咋...緊張緊張


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-9-27 19:21 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-27 15:22
我有上網睇過..應該係m完之後連飲7日....係清經去瘀血架....唔可以連續不停咁飲架! 我都係有飲開...都係m完 ...
真係...等我試下先
36日咋...緊張緊張


複式洋房

積分: 372


11#
發表於 11-9-27 19:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-27+發表我睇過

原帖由 siutreasure 於 11-09-27 發表
無錯,好多花茶都係孕婦不宜,玫瑰肯定係其中一味!
好似茉莉花茶都係,不過我去飲茶一叫香片架~




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


10#
發表於 11-9-27 18:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hate3party+於+11-09-27+發表

原帖由 qqj 於 11-09-27 發表
我睇過書孕婦唔好飲任何花茶,會増加流產風險
無錯,好多花茶都係孕婦不宜,玫瑰肯定係其中一味!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2761

畀面勳章


9#
發表於 11-9-27 17:38 |只看該作者
玫瑰花會影響荷爾蒙~所以唔建議飲架


複式洋房

積分: 372


8#
發表於 11-9-27 16:50 |只看該作者

回覆:kikilala2010 的帖子

係呀,中醫都話唔好飲咁多,我之前有一排成日飲搞到period亂咗(早咗成個禮拜黎)



點評

hate3party  我都早左3日呀  發表於 11-9-27 19:26


別墅

積分: 757


7#
發表於 11-9-27 16:45 |只看該作者
玫瑰花茶涼架, 我以前都飲, 但等bingo時就唔敢飲


珍珠宮

積分: 30303


6#
發表於 11-9-27 16:12 |只看該作者

引用:等我仲日日飲紅棗玫瑰花沖水......喬寶寶話

原帖由 hate3party 於 11-09-27 發表
等我仲日日飲紅棗玫瑰花沖水......喬寶寶話係偏方飲左2個月,佢老婆話咁樣就有左
不過又見bk話玫瑰花唔好... ...
我睇過書孕婦唔好飲任何花茶,會増加流產風險



點評

jocat102  YES YES! BINGO左真係唔可以飲架! 因為佢係清經散瘀血架!  發表於 11-9-28 11:19

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo