在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 7023

畀面勳章


1#
發表於 11-9-30 12:12 |只看該作者
我而家坐緊月, 冇請BUN, 阿媽同99都唔會成日幫手, 而家請左陪月幫手坐月, 尚算OK, 但係陪月走左之後, 得我一個人湊B, 有冇人好似我咁, 又餵到人奶ga? 可唔可以分享吓一日個schedule呀?
要唔要請鐘點, 你地請鐘點做D咩?


男爵府

積分: 7023

畀面勳章


6#
發表於 11-10-1 12:39 |只看該作者
唔好意思, 遲左覆, 我要補奶粉, 洗樽ga, 我仲想問, 你地會唔會煮早午飯自己食 ga?


大宅

積分: 1653


5#
發表於 11-9-30 22:00 |只看該作者
我之前都系餵人奶,仔仔2歲就介左啦,你要努力啊
你既健康就系父母ge快樂


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 11-9-30 19:03 |只看該作者
有人幫手就叫佢煮飯同埋湯水. 我阿媽果陣陪左我3個月, 佢一返香港, 我就冇煮飯有煲湯水, d 奶量一落千丈, 頂到一個月, 跟住要補奶粉.

細b 仲係初生, 成日訓, 其實都算好湊, 時間方配方面冇乜難度.


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-9-30 18:01 |只看該作者
dabbiechung 發表於 11-9-30 16:00
我都一個人揍b全人奶,無問題嘅~人奶時間bb話事仲好啦(好自由又方便)~只要定沖涼時間就好~多同小朋友玩就 ...

係丫..我覺得人奶B時間好就D..雖然要餵奶密D..
但係又唔駛煲水..又唔駛洗奶樽...果度慳左唔少時間呢..
而且多數餵奶時我就好空閒..我會睇下書,織下野..打下機...順便RELAX下...


大宅

積分: 1055

wyeth冷知識勳章


2#
發表於 11-9-30 16:00 |只看該作者

回覆:ftm 人奶媽 schedule

我都一個人揍b全人奶,無問題嘅~人奶時間bb話事仲好啦(好自由又方便)~只要定沖涼時間就好~多同小朋友玩就好~b訓你又一齊訓啦~要多休息呀!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo