烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   7


男爵府

積分: 9290


1#
發表於 11-10-2 23:48 |只看該作者
今曰買左洛神花乾,煲左d黎飲都幾酸。唔知會唔會真係有效,我想降血壓架!

唔知有冇人都飲緊,可以加咩去煲令佢好飲d呢?




伯爵府

積分: 19987

2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章


22#
發表於 11-10-6 15:56 |只看該作者
我買過一枝洛神花蜜開水飲,我同老公飲完都頭暈,所以唔敢飲,


大宅

積分: 3769


21#
發表於 11-10-6 15:19 |只看該作者
回覆 mickeyeva 的帖子

Today I bought $30/ lbs in Kennedy town


瑪瑙宮

積分: 143994

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 11-10-6 14:51 |只看該作者
kaheiboy 發表於 11-10-4 19:38
我買$7磅,糖要自己試試味,口味因人而義

$7磅好平呀用你的價錢可買3磅了! 附近街市買$24磅!


珍珠宮

積分: 36134

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


19#
發表於 11-10-6 14:42 |只看該作者

回覆:PoPo140610 的帖子

TKO Fu hong fruit shop.





男爵府

積分: 9337


18#
發表於 11-10-6 01:29 |只看該作者
kaheiboy 發表於 11-10-4 19:38
我買$7磅,糖要自己試試味,口味因人而義
Where are you buy ??


大宅

積分: 1891


17#
發表於 11-10-6 00:13 |只看該作者
有朋友話[癌症]唔好食洛神花,是否真的?????


子爵府

積分: 12427


16#
發表於 11-10-5 01:08 |只看該作者

回覆:洛神花茶

用乾品十粒,一定要加個蘋果(無咁涼),蜜棗兩粒!可煲一公升水!




珍珠宮

積分: 36134

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


15#
發表於 11-10-4 19:38 |只看該作者

回覆:mickeyeva 的帖子

我買$7磅,糖要自己試試味,口味因人而義



點評

fitfish  咁抵?乜街市?  發表於 11-10-4 19:52


男爵府

積分: 9290


14#
發表於 11-10-4 18:52 |只看該作者

回覆:洛神花茶

乾定新鮮好d?




瑪瑙宮

積分: 143994

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-10-4 18:09 |只看該作者
我頭先終於在街市見到$24磅, 價錢OK嗎明天如果有得買, 就試吓煲嚟飲, 係咪1磅落晒 唔好意思, 唔記得份量!


大宅

積分: 1928


12#
發表於 11-10-4 17:12 |只看該作者
English name = Roselle

If boil in the rice cooker , need to put around 20-30 pcs. boil for 15 mins and add 冰糖 . Put is aside and when cold can put in refrigerator , like cold Ribena.


珊瑚宮

積分: 107227


11#
發表於 11-10-4 16:37 |只看該作者
九龍城好貴日本生果店隔離有新鮮洛神花賣!
玩具萬歲!


大宅

積分: 4769


10#
發表於 11-10-4 16:30 |只看該作者
where to buy?
dry or fresh?


伯爵府

積分: 18434

BK猜猜猜慶中秋


9#
發表於 11-10-4 15:55 |只看該作者
洛神花蘋果茶

洛神花可配些杞子及蘋果,炮製一味(洛神花果茶),好味又富營養。有生津、潤肺、除煩、開胃、醒酒的功效。常服此茶,更有抗衰老,潤膚美顏,降血脂,降胆固醇作用。所費無幾,就有這麼多效益,值得一試。

材料︰洛神花10朵,蘋果1個,杞子1湯匙,冰糖或赤砂糖適量
做法︰蘋果去皮,去核,切小粒;杞子、洛神花沖洗乾淨;將全部材料放入煲內,用3碗水煮約5分鐘,去掉洛神花,飲茶食湯料。


男爵府

積分: 9290


8#
發表於 11-10-4 11:40 |只看該作者

回覆:洛神花茶

我夜晚用明火煲左放入雪櫃,第二朝拎返公司飲。但我落左好少糖,d味酸左d.




禁止訪問

積分: 7105


7#
發表於 11-10-4 09:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36134

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


6#
發表於 11-10-3 14:38 |只看該作者

回覆:auntie_big 的帖子

我食左兩杯果凍就冇事,仔仔咪當係利賓x jelly
myphoto.jpg





珍珠宮

積分: 31135


5#
發表於 11-10-3 14:17 |只看該作者
Mani_Fai 發表於 11-10-2 23:48
今曰買左洛神花乾,煲左d黎飲都幾酸。唔知會唔會真係有效,我想降血壓架!

唔知有冇人都飲緊,可以加咩去 ...

要加冰糖架喎??真係唔會好酸,只要你調個味道調得合你口味的話,真係好好飲!


男爵府

積分: 9290


4#
發表於 11-10-3 14:15 |只看該作者

回覆:洛神花茶

我用五粒乾煲一升水,落左兩小匙黄糖。味都ok.

但未知有冇效用



點評

up88  5粒咁少份量?????  發表於 11-10-3 14:20

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo