想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2630


1#
發表於 11-10-11 17:51 |只看該作者
琴朝用晨尿check到,去睇家庭doctor就check到個淺控,因我12/9day1,琴日未到1個月,佢話可能太早驗唔敢肯定,叫我等多個幾禮拜!我而家好擔心呀!因我6月化學性懷孕好唔開心,我好驚今次又係呀!
myphoto.jpg



點評

wingcrown  加油  發表於 11-10-13 14:38


大宅

積分: 2630


45#
發表於 11-10-13 14:26 |只看該作者

引用:

原帖由 babyfatleg 於 11-10-13 發表





大宅

積分: 2630


44#
發表於 11-10-13 14:25 |只看該作者

引用:呢段時期要小心飲食,多點休息,加油呀!

原帖由 kekka 於 11-10-13 發表
呢段時期要小心飲食,多點休息,加油呀!
係嘅!其實上次之後都介零食、凍嘢架啦!仲有早瞓左!原來有d平時煲湯嘅藥材、瓜菜水果對懷孕婦女都唔適合食!所以仲要留意多d!




大宅

積分: 2630


43#
發表於 11-10-13 14:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+feiyuen+於+11-10-13+發表本

原帖由 happycat1118 於 11-10-13 發表
第一次呢?
上次就因為想生bb先去睇doctor,佢幫我照時原來bingo左自己都唔知,m就遲左2日,之後過多6日就





大宅

積分: 2699


42#
發表於 11-10-13 12:19 |只看該作者


翡翠宮

積分: 93998

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


41#
發表於 11-10-13 11:58 |只看該作者
呢段時期要小心飲食,多點休息,加油呀!
◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


40#
發表於 11-10-13 11:50 |只看該作者

引用:+本帖最後由+feiyuen+於+11-10-13+11:35+編

原帖由 feiyuen 於 11-10-13 發表
本帖最後由 feiyuen 於 11-10-13 11:35 編輯
第一次呢?




大宅

積分: 2630


39#
發表於 11-10-13 11:33 |只看該作者
本帖最後由 feiyuen 於 11-10-13 11:35 編輯
happycat1118 發表於 11-10-13 11:17
咁你第一次check 到係day幾?

你係問我上一次BINGO,定今次呀?
如果今次就DAY 29!排卵 DAY 15!CHECK到淺線!
即係第一張picture!


大宅

積分: 2630


38#
發表於 11-10-13 11:33 |只看該作者
happycat1118 發表於 11-10-13 11:17
咁你第一次check 到係day幾?
你係問我上一次BINGO,定今次BINGO呀?
如果今次就DAY 29!排卵 DAY 15 CHECK到淺線!即係第一張picture!


大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


37#
發表於 11-10-13 11:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+patpatbb+於+11-10-12+發表回

原帖由 feiyuen 於 11-10-12 發表
唔關食藥事,係真係check到bingo,但條線隔一段日子都係冇深色,一直都係條淺線,以我為例,第一日check bin ...
咁你第一次check 到係day幾?




大宅

積分: 2630


36#
發表於 11-10-13 11:09 |只看該作者
tammy44 發表於 11-10-13 10:53
我都諗住過埋下星期先去睇醫生呀!
Add oil

你都加油呀!


大宅

積分: 1329


35#
發表於 11-10-13 10:53 |只看該作者

回覆:feiyuen 的帖子

我都諗住過埋下星期先去睇醫生呀!
Add oil




大宅

積分: 2630


34#
發表於 11-10-13 09:57 |只看該作者

引用:回覆+feiyuen+的帖子 因為可能太早去醫生

原帖由 keroppi_JJ 於 11-10-13 發表
回覆 feiyuen 的帖子

因為可能太早去醫生度驗出果會比較淺色的.... 我朋友佢地多數係遲成個星期去, 醫生先 ...
多謝你鼓勵!




大宅

積分: 4667


33#
發表於 11-10-13 09:42 |只看該作者
回覆 feiyuen 的帖子

因為可能太早去醫生度驗出果會比較淺色的.... 我朋友佢地多數係遲成個星期去, 醫生先驗到深色呢... 所以唔使太擔心啦~ Relax^^ 緣份已到了!


大宅

積分: 2630


32#
發表於 11-10-13 09:25 |只看該作者

回覆:doctor 叫我等多個幾禮拜,我好驚食炸糊呀!

今朝換左曼仔check嘅結果!
myphoto.jpg



點評

lengkwan  very obvious la! Congratulations!  發表於 11-10-13 11:25


大宅

積分: 2630


31#
發表於 11-10-12 17:40 |只看該作者

引用:回覆+feiyuen+的帖子 記得update+個post+

原帖由 grazie 於 11-10-12 發表
回覆 feiyuen 的帖子

記得update 個post
我會架啦,多謝妳!




大宅

積分: 2630


30#
發表於 11-10-12 17:37 |只看該作者

引用:回覆+patpatbb+的帖子 Sorry,到系唔太明、

原帖由 patpatbb 於 11-10-12 發表
回覆 patpatbb 的帖子

Sorry,到系唔太明、即食藥定怎樣令月經遲來?? 因我是新JM、好多野都未識、請指教!
唔關食藥事,係真係check到bingo,但條線隔一段日子都係冇深色,一直都係條淺線,以我為例,第一日check bingo條線淺色係正常,到第8日就見紅出血直頭多到黎m咁,doctor幫我再check 條線淺過第一日,bingo 條線理應係越來越深,係每日以倍數上升架!doctor話卵子有受精,但著床唔到,所以子宮內壁會剝落,流出黎嘅血係經血,所以心理上講話當經期,個心會易過d!




別墅

積分: 559


29#
發表於 11-10-12 17:18 |只看該作者
回覆 feiyuen 的帖子

記得update 個post


男爵府

積分: 6718


28#
發表於 11-10-12 10:32 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

Sorry,到系唔太明、即食藥定怎樣令月經遲來?? 因我是新JM、好多野都未識、請指教!
我下星期尾應見紅, 去做IUI、唔知會點呢, mouth:


大宅

積分: 2630


27#
發表於 11-10-12 10:26 |只看該作者
patpatbb 發表於 11-10-12 10:21
回覆 feiyuen 的帖子

relax! relax!

收到!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo