想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3130


1#
發表於 11-10-13 09:18 |只看該作者
我上個cycle 25日,但今個月因為遲左egg day, day 23先係egg day,今日係day 32,我應該幾時最早可以check bingo呢???


大宅

積分: 3130


16#
發表於 11-10-13 14:23 |只看該作者
本帖最後由 candon 於 11-10-13 14:25 編輯

回覆 gordonccc 的帖子

想問你ge谷m feel係點架??

我都有谷m feel,我平時都有m痛,同埋m前會開始肚同埋腰痛
呢幾日又係,開始肚痛,同埋個肚勁谷(以前m唔會谷肚),我本身無肚腩,昨日開始,感覺好谷,脹起左,so覺好辛苦
反胃都有,嘔過幾次(因我本身腸胃唔好,so好容易嘔)所以我嘔唔可以作為bingo特徵
體溫今早都仲keep住高39.87.....

但個肚真係勁唔舒服,谷都好想爆,但今日check紅d,得淺色,around 10-20%,今日係egg day後第9日


男爵府

積分: 8245


15#
發表於 11-10-13 14:07 |只看該作者
我check前有強烈谷m feel..
又成日想反胃咁...
所以我就排卵後第11日check下紅d..
一見有30%深粗,我都知好大機會bingo..
因為以前我m前都試過check紅d係唔會有線..
所以我第二日再check睇下紅d有無加深,
有既就check埋綠d囉,
之後再買棒棒驗...


大宅

積分: 3130


14#
發表於 11-10-13 14:01 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

咁我等多幾日先,想問你,bingo前有無谷 m feel??or有乜特徵
我三年前生第一個時,我係無諗住一次中,個時仲去左旅行,去完返黎先check有左,so我完全忘記晒bingo時係會點....


男爵府

積分: 8245


13#
發表於 11-10-13 13:48 |只看該作者
如果bingo,紅d係會一日比一日深粗架...
我今胎係排卵後第11日check紅d,
見到有30%深粗,
之後第二日排卵後第12日再check紅d就去到60%深粗,
所以我就check埋綠d,綠d就出現淺線喇


大宅

積分: 4667


12#
發表於 11-10-13 13:08 |只看該作者
回覆 candon 的帖子

咁 check 綠D 啦


大宅

積分: 3130


11#
發表於 11-10-13 11:32 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

日日都有線呀,都唔知想點


大宅

積分: 4667


10#
發表於 11-10-13 10:45 |只看該作者
你不如試下用紅 D 驗下有冇出現淺線, 如一日比一日加深便有機會了....


大宅

積分: 3130


9#
發表於 11-10-13 10:38 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

如未夠12日check,even bingo,都未必check到,係咪??


大宅

積分: 3130


8#
發表於 11-10-13 10:37 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

okok,thanks


男爵府

積分: 8245


7#
發表於 11-10-13 10:28 |只看該作者
唔需要理cycle幾多日,
總之計排卵"後"第12天check就ok喇


大宅

積分: 3130


6#
發表於 11-10-13 10:00 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

因我cycle又唔準,上個月25日,今個月今日day 32,so我都唔知應該幾時check好


男爵府

積分: 8245


5#
發表於 11-10-13 09:54 |只看該作者
你試下呢個禮拜日check囉..


男爵府

積分: 8245


4#
發表於 11-10-13 09:53 |只看該作者
正常係啦...
因為太早check未必check到就算bingo...
咁到時你心情咪重唔好,又大壓力..
所以好多jm都等到m唔黎之後個日先check架 ..


大宅

積分: 3130


3#
發表於 11-10-13 09:50 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

係咪最少都要12日呀??


男爵府

積分: 8245


2#
發表於 11-10-13 09:48 |只看該作者
排卵後第12天可以check bingo

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo