想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 9431


1#
發表於 11-12-21 19:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3356


36#
發表於 11-12-31 20:51 |只看該作者

引用:我那天約左十一點,等左半小時,入左去計埋

原帖由 joygigi 於 11-12-31 發表
我那天約左十一點,等左半小時,入左去計埋換衫咁大約半小時,但因為我太緊張,要重新整一次,醫生話用多左 ...
thanks a lot! 咁嗰個月可否繼續try呢?




男爵府

積分: 6114


35#
發表於 11-12-31 20:39 |只看該作者

回覆:Strawberry_2011 的帖子

我那天約左十一點,等左半小時,入左去計埋換衫咁大約半小時,但因為我太緊張,要重新整一次,醫生話用多左時間,驗完要坐半小時先走得架!




大宅

積分: 3356


34#
發表於 11-12-31 18:58 |只看該作者

引用:我上星期照,千九元! 我勁怕痛,但都捱過

原帖由 joygigi 於 11-12-31 發表
我上星期照,千九元!
我勁怕痛,但都捱過了
咁要照幾耐呢?





男爵府

積分: 6114


33#
發表於 11-12-31 18:52 |只看該作者

回覆:照輸卵管後如懷孕了!係咪唔要得?

我上星期照,千九元!
我勁怕痛,但都捱過了




禁止訪問

積分: 9431


32#
發表於 11-12-31 17:56 |只看該作者

引用:我剛照完及問過醫生,佢話無問題 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2278


31#
發表於 11-12-31 17:41 |只看該作者

回覆:照輸卵管後如懷孕了!係咪唔要得?

我剛照完及問過醫生,佢話無問題




禁止訪問

積分: 9431


30#
發表於 11-12-31 17:38 |只看該作者

引用:Quote:candydoraemon+發表於+11-12-21+22:2

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3356


29#
發表於 11-12-31 12:49 |只看該作者
candydoraemon 發表於 11-12-21 22:27
但我問醫生佢話可以行房可要得bb.
喺咪當月照完後可正常行房TRY呀? 照完X-RAY, 當月不用停工嗎?
我下星期六去照喇!好想快的去照
請問痛吾痛呢?要照幾多分鐘呢? thanks


禁止訪問

積分: 9431


28#
發表於 11-12-31 12:18 |只看該作者

引用:點解呀?好痛架? 如果唔洗用藥又check到,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9431


27#
發表於 11-12-31 12:17 |只看該作者

引用:其實有D醫生check你輸卵管有無塞唔使照X+Ra

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 484


26#
發表於 11-12-31 00:33 |只看該作者

回覆:照輸卵管後如懷孕了!係咪唔要得?

點解呀?好痛架?
如果唔洗用藥又check到,聽落都幾好。
我上次做checking時我問醫生會唔會塞,佢用左支又長又彎旣野放入去,話取分泌物,跟住話無塞呀!係咪真架?




大宅

積分: 4254


25#
發表於 11-12-31 00:10 |只看該作者

回覆:Sincc 的帖子

你上次在診所打氣check 有無塞,"雲"咗2小時在診所休息。




禁止訪問

積分: 9431


24#
發表於 11-12-30 19:19 |只看該作者

引用:其實有D醫生check你輸卵管有無塞唔使照X+Ra

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4199


23#
發表於 11-12-29 18:25 |只看該作者
sakbbjaijai 發表於 11-12-29 14:10
其實有D醫生check你輸卵管有無塞唔使照X Ray, 我之前個醫生係打氣入去check, 所以check 完我即月bingo都無 ...

我想問下你呢,請問你試左幾耐唔得先去搵醫生打氣CHECK輸卵管? CHECK完之後有咩感覺?


大宅

積分: 3121


22#
發表於 11-12-29 14:10 |只看該作者

回覆:照輸卵管後如懷孕了!係咪唔要得?

其實有D醫生check你輸卵管有無塞唔使照X Ray, 我之前個醫生係打氣入去check, 所以check 完我即月bingo都無問題,而家我個B week35就快出世la,大家加油!



希望我的寶貝們健健康康,快高長大,幸福快樂


禁止訪問

積分: 9431


21#
發表於 11-12-26 15:11 |只看該作者

引用:回覆+Sincc+的帖子 如果照之前有行房,+即

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7891

畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 11-12-26 14:46 |只看該作者
回覆 Sincc 的帖子

如果照之前有行房, 即有可能已經受精, 照x光會影響胚胎. m到後, 未行房一定未有bb, 咁先可以照. 我第一次去照時, 同醫生講有帶condom行房, 都被逼cancel左, 要下一次先照, 佢地唔俾任何可能有bb既情況下去照.
囡囡於2月14日(36周2日)出世, 重2.96公斤


禁止訪問

積分: 9431


19#
發表於 11-12-26 13:36 |只看該作者

引用:由m到至照輸卵管個日,+一定唔可以行房.+醫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7891

畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 11-12-26 12:43 |只看該作者
由m到至照輸卵管個日, 一定唔可以行房. 醫生會問你有冇, 如果有就要cancel, 下個週期先再照.

照完輸卵管後可以行房, 你可以嘗試懷孕. 有study講照完輸卵管後3個月內會較容易受孕, 但冇人為左增加受孕機會而去照, 因為照係會有一定既風險, 例如發炎, 過敏反應.
囡囡於2月14日(36周2日)出世, 重2.96公斤

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo