立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7189
水晶宮
積分: 50566
hinhin_ma 發表於 12-6-23 00:46 ...要仔細....要寫時間.....要D時間做, 我平時都是成9點幾先開機, 坐晌度5個鐘睇住佢, ...
珍珠宮
積分: 46527
tammy2008 發表於 12-6-22 01:03 而家部機 cake 功能只係齋焗, 無得攪完焗....不過可以分開單搓完焗既... 大夏天整馬蹄糕 ? 凍d先啦....
hinhin_ma 發表於 12-6-22 00:32 ....幾時整馬蹄糕?? 想請教, 吐司想整到好似你果D, O毛孔, 係咪要用手排氣先得?? 機做唔到?? 要注意D MUG野?? TKS
tammy2008 發表於 12-6-21 21:41 而家部 supor 唔錯呀 ~幾啱我呢d鐘意玩少少野既人用呀~
hinhin_ma 發表於 12-6-21 21:03 ...我直覺覺得E部機D 表現係唔錯...如果早D 識佢, 會買左佢都唔定...
cheung_cnine 發表於 12-6-21 17:12 T大師, 知唔知多穀物麵粉可以係邊到買呀?西式麵包用的。
tammy2008 發表於 12-6-21 11:36 香港有牌子900蚊左右既...唔夠呢部好架 ~ 試吓轉韓粉做啦...韓粉鬆軟柔 d ~
cheung_cnine 發表於 12-6-21 13:30 Thanks T大師! 依部机好過K牌嗎?
cheung_cnine 發表於 12-6-21 11:20 Thanks! 試過減水份,都係一樣。 感覺係底部未發夠(鬆軟)
cheung_cnine 發表於 12-6-20 17:58 我係低手, 所以答唔到你好唔好用。 因為近排出來的麵包都係矮仔(未有改善)
cheung_cnine 發表於 12-6-20 17:07 of coz MADE IN CHINA lar!!!!
大宅
積分: 2550
cheung_cnine 發表於 12-3-15 17:06 你地係TB揾"twinbrid双鳥”就應該揾到。 依間最平、服務都好好!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy