烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


1#
發表於 12-2-27 17:47 |只看該作者
本帖最後由 cheung_cnine 於 12-2-27 17:48 編輯

有無媽咪用過依個牌子嘅麵包機?
我見係日本牌子但tb又有得賣喎
TB D comment都幾好。。。

http://search.rakuten.co.jp/search/mall?sitem=%E3%83%9B%E3%83%BC%E3%83%A0%E3%83%99%E3%83%BC%E3%82%AB%E3%83%AA%E3%83%BC%E3%80%80PY-D433&g=0&v=2&s=1&p=1&min=&max=&sf=0&st=A&nitem=&myButton.x=0&myButton.y=0

TB賣RMB749.

還是正正經經係香港買部比較好?Kenwood好似一千頭左右


期待新的生命來臨!


水晶宮

積分: 50566


63#
發表於 12-6-23 11:59 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-6-23 00:46
...要仔細....要寫時間.....要D時間做, 我平時都是成9點幾先開機, 坐晌度5個鐘睇住佢, ...
慢慢來啊~

0毛孔是從做型方面著手的啦~ 我才只是用 "直接法" 而已 ~


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


62#
發表於 12-6-23 00:46 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-6-22 01:03
而家部機 cake 功能只係齋焗, 無得攪完焗....不過可以分開單搓完焗既...

大夏天整馬蹄糕 ? 凍d先啦....


...要仔細....要寫時間.....要D時間做, 我平時都是成9點幾先開機, 坐晌度5個鐘睇住佢, 有D難度...

其實我都未知P仔得唔得?? 我人懶好想部機搞掂佢, 最近學人用老種同中種來提升吐司質量...希望有0毛孔出來....

另外, 又想藉中種來減酵母, 好多想試....

等等我整理下過去果幾次吐司記錄先.......


Stay Hungry , stay foolish !!


水晶宮

積分: 50566


61#
發表於 12-6-22 01:03 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-6-22 00:32
....幾時整馬蹄糕??

想請教, 吐司想整到好似你果D, O毛孔, 係咪要用手排氣先得?? 機做唔到?? 要注意D MUG野?? TKS
而家部機 cake 功能只係齋焗, 無得攪完焗....不過可以分開單搓完焗既...

大夏天整馬蹄糕 ? 凍d先啦....

O毛孔真係好少機會做到...

機做唔到 ? 如果妳而家部機做到就即係做到...做唔到就即係做唔到...
無理由因為做唔到0毛孔而換機喎...

妳又想玩 0毛孔 ? 要睇本身program 個發酵時間, 睇吓分開一半之後嗰個時間麵團發唔到到剛好( 時間同酵母量都要配合得好 ) ....如果唔明白不如講吓妳部機詳細時間..我幫妳手諗吓應該點攪...

要好似我mark得咁詳細架...


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


60#
發表於 12-6-22 00:32 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-6-21 21:41
而家部 supor 唔錯呀 ~幾啱我呢d鐘意玩少少野既人用呀~


....幾時整馬蹄糕??


想請教, 吐司想整到好似你果D, O毛孔, 係咪要用手排氣先得?? 機做唔到?? 要注意D MUG野?? TKS
Stay Hungry , stay foolish !!


水晶宮

積分: 50566


59#
發表於 12-6-21 21:41 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-6-21 21:03
...我直覺覺得E部機D 表現係唔錯...如果早D 識佢, 會買左佢都唔定...
而家部 supor 唔錯呀 ~幾啱我呢d鐘意玩少少野既人用呀~


水晶宮

積分: 50566


58#
發表於 12-6-21 21:40 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-6-21 17:12
T大師,

知唔知多穀物麵粉可以係邊到買呀?西式麵包用的。
我住鄉下地方...

呢d高級野...呢世人未必有機會見到耶 ~~


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


57#
發表於 12-6-21 21:03 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-6-21 11:36
香港有牌子900蚊左右既...唔夠呢部好架 ~

試吓轉韓粉做啦...韓粉鬆軟柔 d ~



...我直覺覺得E部機D 表現係唔錯...如果早D 識佢, 會買左佢都唔定...


T 大幾時會再戰新機....??
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


56#
發表於 12-6-21 17:12 |只看該作者
T大師,

知唔知多穀物麵粉可以係邊到買呀?西式麵包用的。
我見台灣d大師成日用依隻粉但又唔覺有得買。。。
期待新的生命來臨!


水晶宮

積分: 50566


55#
發表於 12-6-21 14:51 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-6-21 13:30
Thanks T大師!

依部机好過K牌嗎?
唔講得邊部好, 邊部唔好...要願吓用緊既友好們的感受架嘛 ~

如果有時間, 妳轉吓手動排氣....發酵會平衡好多, 直比街賣架 ~


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


54#
發表於 12-6-21 13:30 |只看該作者
Thanks T大師!

依部机好過K牌嗎?


期待新的生命來臨!


水晶宮

積分: 50566


53#
發表於 12-6-21 11:36 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-6-21 11:20
Thanks!
試過減水份,都係一樣。
感覺係底部未發夠(鬆軟)
香港有牌子900蚊左右既...唔夠呢部好架 ~

試吓轉韓粉做啦...韓粉鬆軟柔 d ~

唔同麵粉效果都好唔同架 ...否則價錢都唔會相差咁大 ~

天氣熱, 部機最好放係通風既位置運行, 廳開冷最好放埋係廳一齊涼吓 ~
開頭搓嗰2x 分鐘, 如果唔放冷氣室, 最好打開蓋搓, 太熱對麵團唔好架~

用機既情況, 好多時都需要用家執生架 ~


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


52#
發表於 12-6-21 11:20 |只看該作者

回覆:TWINBIRD麵包機

Thanks!
試過減水份,都係一樣。
感覺係底部未發夠(鬆軟)
自家製是可以接受的。

不過我都同朋友講,如果為係900蚊港紙,都有好多其他選擇。唔洗係淘寶,可以係香港買有牌子嘅。。。



期待新的生命來臨!


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


51#
發表於 12-6-21 01:15 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-6-20 17:58
我係低手, 所以答唔到你好唔好用。
因為近排出來的麵包都係矮仔(未有改善)


大家禁話....矮仔但軟熟好味就OK...

水份方面有無加減一下.. 冬天同夏天會有出入, .因為天氣熱左,夏天可用冰水,
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


50#
發表於 12-6-20 17:58 |只看該作者
我係低手, 所以答唔到你好唔好用。
因為近排出來的麵包都係矮仔(未有改善)

基本功能有, 但冇果jam 功能。。。
能否打到薄膜, 我唔識睇, 所以答唔到你。

期待新的生命來臨!


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-6-20 17:47 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-6-20 17:07
of coz MADE IN CHINA lar!!!!


部機好用?? 出來D 吐司表現穩定?? 獨立功能如何?? 可分享一下嗎??
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


48#
發表於 12-6-20 17:07 |只看該作者
of coz MADE IN CHINA lar!!!!
期待新的生命來臨!


大宅

積分: 2550


47#
發表於 12-6-20 16:53 |只看該作者
想問下部機有無寫邊度做呀?


水晶宮

積分: 50566


46#
發表於 12-3-15 17:20 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-3-15 17:06
你地係TB揾"twinbrid双鳥”就應該揾到。
依間最平、服務都好好!
嘩, 包郵...
咁打死都寄去國內搵間代收 收咗件貨先 ~

如果大家會番大陸, 有間代收可以係羅湖口岸交收, 一件貨收 $5, 幾抵吓
上淘寶 search "羅湖口岸交收服務" 就有 ~


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


45#
發表於 12-3-15 17:06 |只看該作者
本帖最後由 cheung_cnine 於 12-3-15 17:06 編輯

你地係TB揾"twinbrid双鳥”就應該揾到。
依間最平、服務都好好!

Model : PY-D433
依家重平左10蚊, RMB739!
國內包郵, 如果直送就要加120RMB.

希望幫到大家!

期待新的生命來臨!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo