自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2910


1#
發表於 12-3-20 11:12 |只看該作者
想問一下,我想知道擺滿月酒和擺百日酒有乜嘢分別呢?請問大家有無人知。謝謝!




伯爵府

積分: 15139


4#
發表於 12-4-1 09:12 |只看該作者

回覆:擺bb酒一問

個人覺得擺百日好d,bb大個d,身體抵抗力好d,又會好玩d,媽媽又唔使咁辛苦




伯爵府

積分: 16879

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-4-1 08:50 |只看該作者

回覆:擺bb酒一問

個人喜好啫~ 有d人怕滿月BB太細,所以而家好興擺百曰




大宅

積分: 2910


2#
發表於 12-4-1 08:16 |只看該作者

擺bb酒一問

有無人知嗎?
謝謝~





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo