母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 232


1#
發表於 12-3-20 13:14 |只看該作者
上星期五晚,我因為塞奶開始發燒,第朝睇醫生食左退燒藥好返,但依然好塞,醫生話可以繼續餵,所以我都有keep住俾阿仔啜,但都仲好硬!琴日,阿仔無端端發燒,又無咳,無流鼻水,點解會發燒?老公話唔好餵人奶住,佢話唔知係咪因為我發炎,d奶有菌,叫我泵出來倒左去,我當然唔想啦,因為本身都唔多奶,每安都得來不易!雖然唔係高燒,但阿仔得三個月大,好擔心,而家有俾退燒藥佢食,如果再唔好就睇醫生!




別墅

積分: 915

BK猜猜猜慶中秋


2#
發表於 12-3-20 15:34 |只看該作者
咁個情況。。。
可能系媽媽感染到BB唔定,可能天氣流感原因又唔定
有無帶BB睇醫生吖?點話吖?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo