烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3479


1#
發表於 12-3-27 20:40 |只看該作者
乜矽膠模真係可以用焗爐焗GA? 我見到係膠咁,半信半疑,未試過,唔知會點,有D驚,有無人真係試過無事GA?

http://item.taobao.com/item.htm?id=15629236486



男爵府

積分: 8605


30#
發表於 12-10-24 08:24 |只看該作者

引用:但係會唔會+packed+in+XXX+/+brand+from+XX

原帖由 yamaneko 於 12-03-28 發表
但係會唔會 packed in XXX / brand from XXX, but made in China? 而加要好小心睇 label 。



...
我喺橙買了車仔模,網上寫產地係日本。拎回來見模上印住made in china,頂!
不過我都淘了幾個矽膠模,照入焗爐,無膠味喎




伯爵府

積分: 15600


29#
發表於 12-10-24 01:34 |只看該作者

回覆:矽膠模真的可以入焗爐嗎?

我上海街陳枝x買無膠未



小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


大宅

積分: 4406


28#
發表於 12-10-24 00:34 |只看該作者

回覆:矽膠模真的可以入焗爐嗎

矽膠可以抵受高溫架,但係淘寶果啲就唔敢講啦!如果要入爐我就覺得去百貨公司買信心大啲



大宅

積分: 1836


27#
發表於 12-10-23 23:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gigiwwl+於+12-03-28+發表回

原帖由 ybhk 於 12-10-23 發表
之前見矽膠模多數最高220/230C
不過你個包裝無寫就要小心,可能個別產品不同受熱程度。




大宅

積分: 1836


26#
發表於 12-10-23 23:18 |只看該作者

引用:回覆+廷廷媽+的帖子 個網無寫可以去到幾高

原帖由 gigiwwl 於 12-03-28 發表
回覆 廷廷媽 的帖子

個網無寫可以去到幾高溫,包裝都無(應該話都無包裝),我諗用鍋蒸應該無問題吧! ...
之前見矽膠模多數最高220/230C




男爵府

積分: 8711


25#
發表於 12-10-23 19:52 |只看該作者
剛剛係吉吉島入左件日本熊仔模
應該好安全:;pppp:


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


24#
發表於 12-3-28 11:26 |只看該作者
用來做凍餅就肯定冇問題啦。
你今日backup左未?


大宅

積分: 4649


23#
發表於 12-3-28 11:08 |只看該作者
我在二德惠買的,
;-) :-D ;-) :-D


大宅

積分: 3479


22#
發表於 12-3-28 10:49 |只看該作者
回覆 廷廷媽 的帖子

個網無寫可以去到幾高溫,包裝都無(應該話都無包裝),我諗用鍋蒸應該無問題吧!


大宅

積分: 3479


21#
發表於 12-3-28 09:00 |只看該作者
回覆 廷廷媽 的帖子

ic,不過見到D膠總係有D驚驚地,都係盡量不入爐,用嚟蒸無咁驚.

點評

廷廷媽  雖然可以入爐, 但都有溫度限制架, 你買果時睇下佢寫上限幾多....  發表於 12-3-28 10:05


侯爵府

積分: 20278


20#
發表於 12-3-28 02:40 |只看該作者

回覆:chickenwing2006 的帖子

但係會唔會 packed in XXX / brand from XXX, but made in China? 而加要好小心睇 label 。




大宅

積分: 3672


19#
發表於 12-3-28 02:38 |只看該作者

回覆:矽膠模真的可以入焗爐嗎?

我用過淘寶買既矽膠入熱波爐喎
仲入左好多次... 但我吾覺有咩問題




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


18#
發表於 12-3-28 02:34 |只看該作者

引用:Quote:yammie7928+發表於+12-3-27+20:54+我

原帖由 小雄維尼 於 12-03-28 發表
就算而家見到既, 都係強國產品喎
No .... Jusco , citysuper 有 Japan 同 Italy 架




水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


17#
發表於 12-3-28 00:16 |只看該作者
yammie7928 發表於 12-3-27 20:54
我唔會入爐,尤其淘寶果D
就算而家見到既, 都係強國產品喎
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 72308

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


16#
發表於 12-3-27 23:56 |只看該作者

回覆:矽膠模真的可以入焗爐嗎?

我老公做化工架,佢話矽冇毒同抵受到高溫,所以隆胸都用矽袋喎,但大陸果d有冇溝左其他物料就




大宅

積分: 2024


15#
發表於 12-3-27 23:55 |只看該作者

矽膠模真的可以入焗爐嗎?

其實大家知唔知塑膠既特性,矽膠係熱固性既,所以唔會受熱後溶解,係可以入焗爐高溫加熱的




大宅

積分: 3000


14#
發表於 12-3-27 23:08 |只看該作者

回覆:矽膠模真的可以入焗爐嗎?

意大利品牌嗰啲無問題,大陸嗰啲就難講啲




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


13#
發表於 12-3-27 22:47 |只看該作者

引用:我唔會入爐,尤其淘寶果D +

原帖由 yammie7928 於 12-03-27 發表
我唔會入爐,尤其淘寶果D
Me too




珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


12#
發表於 12-3-27 22:46 |只看該作者
yammie7928 發表於 12-3-27 20:54
我唔會入爐,尤其淘寶果D

無錯,摶唔過


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo