自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 112006


1#
發表於 12-4-7 11:28 |只看該作者
請問你哋屋企支地拖棍 (我講係可以換拖頭個種) .......... 個頭係用 螺絲釘上 定抑或就咁 扭上去 ?

如果係就咁 扭上去 ........會唔會 拖幾拖個頭好容易鬆?



唔該先


男爵府

積分: 6815

畀面勳章


34#
發表於 12-4-7 14:10 |只看該作者

想問 ~~ 地拖頭

prologic好用,禾有養狗同禾成日甩頭髮,用呢隻拖地一次過連毛髮都拖乾淨,唔水又掃完地先拖,慳工夫




琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


33#
發表於 12-4-7 13:12 |只看該作者
本帖最後由 180 於 12-4-7 13:16 編輯
bing-jing 發表於 12-4-7 11:28
請問你哋屋企支地拖棍 (我講係可以換拖頭個種) .......... 個頭係用 螺絲釘上 定抑或就咁 扭上去 ?

如果 ...

你係咪用好舊式有支掍同白色毛神神頭個隻呀 ?
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


子爵府

積分: 10484


32#
發表於 12-4-7 13:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表

原帖由 jenniecatcat 於 12-04-07 發表
再加用呢隻拖乾,一流
bj,

我都買咗幾個地拖,最後我都係觉得jannetcatcat 介绍嗰隻最好用





翡翠宮

積分: 78289


31#
發表於 12-4-7 13:01 |只看該作者

引用:Quote:JunichiOkada+發表於+12-4-7+12:54+

原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表
oh thank you.......如果要練舉重時 禾會考慮吓
哈哈,自從有左我既第2個媽媽(即我工人)我已經無拖地好耐。
幸好我第2個媽媽虎背熊腰,支地拖同佢好夾下




水晶宮

積分: 56409


30#
發表於 12-4-7 13:01 |只看該作者

引用:Quote:lily-of-valley++好用,+吸水,+但幾貴

原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表
呢個至係重點
嘩個姐姐都好得下我個用起碼半年至9個月架。你睇到呢個係11 月買,未換過綿喎



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


29#
發表於 12-4-7 12:56 |只看該作者

引用:Quote:jenniecatcat+發表於+12-4-7+12:28+

原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表
咁乾淨o既? 新既一樣
咁係好污租架咋,都用左一排架啦。佢好易清潔嗎,用水沖沖就得



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


珊瑚宮

積分: 112006


28#
發表於 12-4-7 12:56 |只看該作者
JunichiOkada 發表於 12-4-7 12:54
我都用過個隻,記得好似係屎膏牌
之後轉用呢一隻,都ok但就好重

oh thank you.......如果要練舉重時 禾會考慮吓


翡翠宮

積分: 78289


27#
發表於 12-4-7 12:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bing-jing+於+12-04-07+發表

原帖由 jarjane 於 12-04-07 發表
我用打橫海棉果種,用耐左每次收縮脱水時會成條甩出來
我都用過個隻,記得好似係屎膏牌
之後轉用呢一隻,都ok但就好重
myphoto.jpg




象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 12-4-7 12:53 |只看該作者
bing-jing 發表於 12-4-7 12:06
係咪好似咁架?我屋企有喎

............咁咪要配過枝棍?
我以前都係用哩隻,但佢扭個頭係塑膠,成日用兩用就會崩缺扭唔上要換棍,以前啲阿姐會自己諗辦法用尼龍繩綑實,後尾換阿姐真空期時個鈡點搞唔掂,叫我改用3m都係扭上去的傳統地拖,3m又好似ok喎,而家用咗大半年,未有崩缺情況出現。


珊瑚宮

積分: 112006


25#
發表於 12-4-7 12:48 |只看該作者
lily-of-valley 好用, 吸水, 但幾貴, 三+幾蚊個. 我唔比工人用嘅, 因2week就爛晒.
呢個至係重點


珊瑚宮

積分: 112006


24#
發表於 12-4-7 12:48 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-4-7 12:28
再加用呢隻拖乾,一流

咁乾淨o既? 新既一樣


禁止訪問

積分: 81803


23#
發表於 12-4-7 12:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bing-jing+於+12-04-07+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 81803


22#
發表於 12-4-7 12:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bing-jing+於+12-04-07+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56409


21#
發表於 12-4-7 12:28 |只看該作者

引用:Quote:jenniecatcat+發表於+12-4-7+11:39+

原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表
係喎 ......有道理
再加用呢隻拖乾,一流
myphoto.jpg



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


20#
發表於 12-4-7 12:23 |只看該作者

引用:Quote:jenniecatcat+發表於+12-4-7+11:39+

原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表
係喎 ......有道理
買個呢啲啦,用腳踩整乾。我舊水桶剛爛左個扭乾個格,就淘呢個,仲未到,但係吉吉島睇維力達示範好似幾好咁。
myphoto.jpg



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


珍珠宮

積分: 38883


19#
發表於 12-4-7 12:20 |只看該作者

引用:Quote:亞貴 發表於 12-4-7 12:01 我茅手呢d

原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表
即係 #2 講個款?

你哋响冰度買架?
永安
3M紫色(大)




珊瑚宮

積分: 112006


18#
發表於 12-4-7 12:17 |只看該作者
lily-of-valley 發表於 12-4-7 12:15
係要配埋支棍, 微力達自己有支棍, 第二個牌子fit唔入嘅. 因我用緊.

收到 .........係好用呀何

點評

lily-of-valley  好用, 吸水, 但幾貴, 三+幾蚊個. 我唔比工人用嘅, 因2week就爛晒.  發表於 12-4-7 12:27


寶石宮

積分: 262534

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


17#
發表於 12-4-7 12:15 |只看該作者
bing-jing 發表於 12-4-7 12:06
係咪好似咁架?我屋企有喎

............咁咪要配過枝棍?

係要配埋支棍, 微力達自己有支棍, 第二個牌子fit唔入嘅. 因我用緊.


珊瑚宮

積分: 112006


16#
發表於 12-4-7 12:09 |只看該作者
亞貴 發表於 12-4-7 12:01
我茅手呢d傳統形地拖
我對手唔係好夠力扭乾架
變咗成日拖完個地會濕到好似水浸咁

即係 #2 講個款?

你哋响冰度買架?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo