立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6749
子爵府
積分: 10988
積分: 5675
積分: 6681
積分: 13689
原帖由 rickyuri 於 12-05-18 發表 你要買咩匹數嫁?
原帖由 reis 於 12-05-18 發表 飯煲十年未死
原帖由 peaceandlove 於 12-05-18 發表 原來這樣!有遙控嘅窗口機才有觸立抽濕~ 對,原本我揀中那部 樂聲cw-xv912ja就是有獨立抽濕
大宅
積分: 4725
rickyuri 發表於 12-5-18 01:00 有遙控嘅窗口機有觸立抽濕!咁樣喺潮濕嘅天氣咪開抽濕,唔駛開冷氣!唔使嘥電又嘥錢! ...
原帖由 YIUYIU2318 於 12-05-18 發表 好,唔該你
原帖由 peaceandlove 於 12-05-18 發表 ee~ 你點知我嗰邊潮濕架? 係 我新屋比較濕的
rickyuri 發表於 12-5-18 00:57 你試吓去華仁會!佢啲價平過出面!唔好去高登!如果唔係就去百老匯啦! ...
原帖由 YIUYIU2318 於 12-05-18 發表 係囉,你真係好好,同埋我想問下,高登買電視信得過嗎
積分: 8448
原帖由 YIUYIU2318 於 12-05-16 發表 例如電視,冷氣機,雪櫃,抽油煙機,煮食爐,吸塵機呢d ,耐用嗎
rickyuri 發表於 12-5-18 00:51 如果你嗰邊潮濕的話,就買有遙控嗰啲窗口機啦!除非嗰隻匹數無啦!
rickyuri 發表於 12-5-18 00:44 唔駛客氣!希望幫到你!
原帖由 peaceandlove 於 12-05-18 發表 嗯~ 有你這個用家推薦,我信心大增 老實講,小涼伴個款靚過樂聲好多
原帖由 peaceandlove 於 12-05-18 發表 對~ 安裝費是便宜都要 1800 一部呀 易壞嗎?喔 ~~ 謝謝告之
rickyuri 發表於 12-5-18 00:43 用咗超過十年!呢幾代小涼伴好咗好多!唔嘈!
原帖由 jellomama 於 12-05-18 發表 Hitachi 分體機好唔好?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy