自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


伯爵府

積分: 15035


1#
發表於 12-5-21 17:20 |只看該作者
本帖最後由 do-re-me 於 20-5-13 15:44 編輯

.


珍珠宮

積分: 32335

2024年龍年勳章 牛年勳章


44#
發表於 12-5-22 11:33 |只看該作者
MCMT 發表於 12-5-22 11:16
回覆 buklaylay 的帖子

Thanks you !!!

可以去康是美 Cosmed 睇...

台北有好多分店...

地下街都有...


大宅

積分: 3770


43#
發表於 12-5-22 11:16 |只看該作者
回覆 buklaylay 的帖子

Thanks you !!!

請問買 mask, 化妝品 - 可在哪裡買 (平,款多, 正) ?
請唔好點評我,因為我用手機版!


珍珠宮

積分: 43776


42#
發表於 12-5-22 11:12 |只看該作者

引用:必買:黑糖薑茶,糖村-鳥結糖,面膜必食:阿宗

原帖由 阿紫 於 12-05-21 發表
必買:黑糖薑茶,糖村-鳥結糖,面膜
必食:阿宗麵線,蜂蜜苦瓜汁,鴨舌,魯肉飯,蚵仔 ...






大宅

積分: 3106


41#
發表於 12-5-22 11:12 |只看該作者

回覆:台灣有咩好買?

早幾年試"犁記"都無乜香港人去買,而家已經好多人識路自己搭捷運去"松江南京站"買手信




大宅

積分: 3106


40#
發表於 12-5-22 11:07 |只看該作者

引用:6月中去,有咩好買?最好講埋响邊度買,tha

原帖由 do-re-me 於 12-05-21 發表
6月中去,有咩好買?最好講埋响邊度買,thank you 各位jm
我阿姨晌台北住咗好多年,佢係香港人。介紹我哋一間百年老店~~犁記,地址係台北巿長安東路二段73號,專賣鳳梨酥,綠豆碰,小月餅等等!我全部試過,超正

myphoto.jpg



點評

wyl  犁記同李儀我都有食開, 個人中意李儀多d  發表於 12-5-22 11:49


珍珠宮

積分: 32335

2024年龍年勳章 牛年勳章


39#
發表於 12-5-22 11:04 |只看該作者
MCMT 發表於 12-5-22 09:26
回覆 buklaylay 的帖子

請問台北地下街"李儀" 容易找到嗎? 它鄰近有什麼店舖呢? (ex. 7仔, ok店), 我不想 ...

好容易搵...

喺中間位嘅店舖(有前及後兩個門口)...

地址: 台北車站站前地下街11-2B, 近Z3, Z6出口


子爵府

積分: 11178


38#
發表於 12-5-22 09:43 |只看該作者
比個秘訣大家啦,去台灣想食好野,一定要去大學附近,同問吓啲同學仔,叫佢地介紹吓平時佢地去邊道食 lunch 同 tea,包你搵到正野


大宅

積分: 3770


37#
發表於 12-5-22 09:31 |只看該作者
特格????? 還是維格呀!!!!
請唔好點評我,因為我用手機版!


男爵府

積分: 6283

環保接龍勳章


36#
發表於 12-5-22 09:27 |只看該作者

回覆:台灣有咩好買?

特格鳳梨酥




大宅

積分: 3770


35#
發表於 12-5-22 09:26 |只看該作者
回覆 buklaylay 的帖子

請問台北地下街"李儀" 容易找到嗎? 它鄰近有什麼店舖呢? (ex. 7仔, ok店), 我不想去九份買呀! 拿着週圍走.
請唔好點評我,因為我用手機版!


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-5-21 23:28 |只看該作者
必買:黑糖薑茶,糖村-鳥結糖,面膜
必食:阿宗麵線,蜂蜜苦瓜汁,鴨舌,魯肉飯,蚵仔煎


珊瑚宮

積分: 119921


33#
發表於 12-5-21 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Superbee 於 12-05-21 發表So

原帖由 vvnpo 於 12-05-21 發表
這間本地人都好難訂, order太多,要預早好多訂。
日出買滿1800元送果醬一樽。可以試完先買。(是一大粒試食。即是售貨員撕開包裝弟比客人。)




珊瑚宮

積分: 119921


32#
發表於 12-5-21 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Superbee 於 12-05-21 發表So

原帖由 vvnpo 於 12-05-21 發表
這間本地人都好難訂, order太多,要預早好多訂。
日出鳳梨酥,我在台中買了好多食。17號是偏酸,350元有十粒。不要去中港路,去台中火車站的"宮原眼科"(已被日出租用一一專賣日出產品), 日治時代的建築物,有小小似電影一一哈尼波特的霍爾華之學校。(新假期週刊的比喻)。隔離有日出雪糕食,三個球225元。勁多本地人食&影相。




禁止訪問

積分: 9162


31#
發表於 12-5-21 22:28 |只看該作者

引用:Sorry,+講錯,+應該係台中至啱: 日出土鳯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8367


30#
發表於 12-5-21 22:16 |只看該作者

回覆:milktealai 的帖子






複式洋房

積分: 411


29#
發表於 12-5-21 21:56 |只看該作者

回覆:台灣有咩好買?

西門町-老天祿-鴨舌/鴨脾都ok!不過鴨舌而家都幾貴!
饒河街夜市-好多好野食!一定要去呢個夜市!
師大夜市-聽聞就快拆,值得一去但我本身冇去到
因為我本身淨係去左台北,我覺得李儀既太陽餅同鳳梨酥都好食!台北車站地下街有!仲有忠孝復興既古早麵!真係好好味同抵食架!不過較難搵
台中台南真係唔知道因為冇去過!但要買可以買返台灣品牌如uter space,stage(2間都係賣衫),廣良源呢啲會平啲!
希望幫到你啦!上面個啲我都覺得好味架




寶石宮

積分: 281776


28#
發表於 12-5-21 21:37 |只看該作者
黑糖薑母茶


子爵府

積分: 11830


27#
發表於 12-5-21 21:35 |只看該作者

引用:6月中去,有咩好買?最好講埋响邊度買,tha

原帖由 do-re-me 於 12-05-21 發表
6月中去,有咩好買?最好講埋响邊度買,thank you 各位jm
朋友啱啱買返黎
黑糖紅棗桂圓薑母茶,好補架
myphoto.jpg




男爵府

積分: 7314


26#
發表於 12-5-21 21:34 |只看該作者

引用:响呢度

原帖由 bing-jing 於 12-05-21 發表
响呢度
鴨舌真系好正我果次買左HKD1000不過真及好好味



點評

onne  HKD1000咁多!  發表於 12-5-21 22:06

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo