論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   4


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


1#
發表於 12-5-22 11:22 |只看該作者
本帖最後由 cat_1447 於 12-5-22 11:22 編輯

因為琴晚同老公討論請一個保母, 同一個外傭都係差幾百蚊

但我又冇實際經驗又講吾清楚二者既費用上分別, 請賜教!

想分析下各位請外傭後的支出

我聽過其他人講6K一個月, 包人工, , , , 保險, 機票, 食用

但不包女行, 衣服, 電話

謝謝!


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


30#
發表於 12-5-24 13:52 |只看該作者
本帖最後由 cat_1447 於 12-5-24 13:52 編輯

回覆 Anson_Ma_Ma 的帖子

可惜得觀唐同藍田~~ 我係大埔人^^ 不過好多人都話基督教係好D~ THANKS^^


別墅

積分: 613


29#
發表於 12-5-24 13:37 |只看該作者
俾條LINK你地http://www.cfsc.org.hk/unitweb/s ... p?company_id=SRV2_3


伯爵府

積分: 18653


28#
發表於 12-5-23 22:04 |只看該作者
回覆 Anson_Ma_Ma 的帖子

樂趣?是私營嗎?還是4千幾一個月嗎?
謝謝


別墅

積分: 613


27#
發表於 12-5-23 17:33 |只看該作者
觀塘趣樂

點評

cat_1447  等我8定先^^THANKS!  發表於 12-5-23 17:50


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


26#
發表於 12-5-23 17:27 |只看該作者
Anson_Ma_Ma 發表於 12-5-23 17:01
我細仔歲多介日片, 好快識行同講野, 老師仲會同佢地玩穿鞋帶, 教小朋友坐定同守紀律, 好多野都由育嬰所教, ...

甘好, 你用邊間育嬰院?


別墅

積分: 613


25#
發表於 12-5-23 17:01 |只看該作者
我細仔歲多介日片, 好快識行同講野, 老師仲會同佢地玩穿鞋帶, 教小朋友坐定同守紀律, 好多野都由育嬰所教, 我煩少好多


別墅

積分: 613


24#
發表於 12-5-23 16:33 |只看該作者
育嬰園係5包尿片同奶粉的, 但佢地會好悍快介尿片同食野

點評

cat_1447  甘好! 睇過有D 都會有收1YR 前既幼兒班, 會教D BB VIVI… 幫佢地介片…  發表於 12-5-23 16:42


複式洋房

積分: 493


23#
發表於 12-5-23 15:44 |只看該作者
回覆 CAT0112 的帖子

好有同感


子爵府

積分: 10164


22#
發表於 12-5-23 14:41 |只看該作者
小紅梅 發表於 12-5-22 13:53
你係想平d唔洗咁多$?hk請保姆而家好貴同埋唔包家務,想經濟d比bb去托兒育嬰院個類。請工人預5~6千/月。



...
育嬰園,若不申請津貼,每月大概HKD4,700,有些更不包尿片,
所以呢,bb去育嬰園,開支同請工人可能差不多,
分別可能係會放心一d,話哂有監管,亦真係受訓過!

點評

cat_1447  雖然未試過, 但覺得公供機構應該吾差既… 謝謝您!  發表於 12-5-23 16:39


洋房

積分: 70


21#
發表於 12-5-23 14:16 |只看該作者
你仔仔幾大

點評

cat_1447  7個半月大  發表於 12-5-23 14:29


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


20#
發表於 12-5-23 12:02 |只看該作者
回覆 charlesauhk 的帖子

甘可能我地細食~ 而家囝囝都係2餐粥, 8KG 食差不多2個月~


洋房

積分: 70


19#
發表於 12-5-23 11:43 |只看該作者
五kg rice X 2 一個月 因阿女要食粥


大宅

積分: 4384


18#
發表於 12-5-23 11:02 |只看該作者

引用:其實我用過社區保母,+私人保母,+育嬰所,+姐

原帖由 Anson_Ma_Ma 於 12-05-22 發表
其實我用過社區保母, 私人保母, 育嬰所, 姐姐同屋企人幫手, 最後都係用姐姐,
社區保母 : 好受氣, 佢愛理不 ...
Thanks for yr sharing




子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


17#
發表於 12-5-23 10:32 |只看該作者
333s 發表於 12-5-23 06:58
而家學定下先~
我很欣賞你, 早計劃, 準備著... well planned 做人的正確态度.
任何事情都用的著!


U RIGHT!!!
BB諗得吾完美, 我應該要為他考慮我會加油^^ THANKS~


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


16#
發表於 12-5-23 10:27 |只看該作者
tltltracy 發表於 12-5-22 23:53
仲有,老人家幫手湊,其他兄弟姊妹可能有說話聽!例如,平時唔會返屋企食飯,但又會話你霸住老人家幫您湊仔 ...

係呀! 我老公同我講, (因為我已經好小同老公O個邊見面) 仲有大半個月99家裝完修, 佢哥同嫂會搬返過去, 佢嫂講明咩家務煮反所有野都吾會做, 只會照顧自己個女!
一方面吾想聽說話, 一方面吾想6299又有藉口(因為6299係吾聽人講, 你講你事那種)… 而家我先做衰人! 不過點都會有說話聽

原來係好野要諗


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


15#
發表於 12-5-23 10:16 |只看該作者
CAT0112 發表於 12-5-22 17:30
仲有工人用水、電、煤氣唔會同你慳,我個工人嚟咗之後,一包5公斤既米,3個星期就食晒,問題係我同老公中午 ...

3個星期… WOR!! 甘可怕佢點食呀?!? (好奇!!)

GODMA O個個都係! 一星期大約最多洗1K, 佢地吾會走去睇下, 見到就買!!

好多謝你提醒!

點評

五歲仔  我都係3星期吃完5公斤的米, 但工人在家其實煮好少飯  發表於 12-5-23 11:32


象牙宮

積分: 239666


14#
發表於 12-5-23 06:58 |只看該作者
cat_1447 發表於 12-5-22 14:05
都遲O麗… 冇種常識要去登記育嬰院, 下次有^^ 而家都係搵返同區送上去比EE湊O個種… 我黎講傭傭就 ...
而家學定下先~
我很欣賞你, 早計劃, 準備著... well planned 做人的正確态度.
任何事情都用的著!

考試, 見工, 拍拖, 見對方父母, 結婚, 買樓, 買菜, 煮飯, 洗衫, 入院生BB, BB入學,.......... etc
數不了那么多.


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 1951


13#
發表於 12-5-22 23:53 |只看該作者

回覆:請左外傭後的支出

仲有,老人家幫手湊,其他兄弟姊妹可能有說話聽!例如,平時唔會返屋企食飯,但又會話你霸住老人家幫您湊仔,搞到佢地連湯都無得飲!




珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-5-22 21:23 |只看該作者

回覆 回覆:Anson_Ma_Ma的帖子

完全同意 我女一直屋企人睇 阿女返playgroup 吾得 但日日去街就得囉 仲要吾話得 貴過工人好幾倍



點評

cat_1447    發表於 12-5-23 10:17
BM媽咪  my parents 2~  發表於 12-5-22 23:10

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo