自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


琥珀宮

積分: 156734

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 12-5-26 10:45 |只看該作者
我細佬好似有飞蚊症??我想同佢去睇眼科。




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


43#
發表於 12-5-26 23:55 |只看該作者

回覆:LedTV 的帖子

旺中陳超x眼科醫生很好,很多病人。我試過飛蚊(因退化),吃日本買魚油丸,有一天眼頭流眼水後好番。不過你弟弟的Case有奌不同,看醫生是正路,祝早日康復!




珊瑚宮

積分: 111952


42#
發表於 12-5-26 23:47 |只看該作者
ZZdaphne 發表於 12-5-26 23:46
我視網膜穿''隆'',
補咗就少咗D黑色,
荷包就少咗好多金黃色的.........

mouth: OIC ...........剔茄呀


王國長老

積分: 31661

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


41#
發表於 12-5-26 23:46 |只看該作者
bing-jing 發表於 12-5-26 23:39
冇呢回事架喎 ,但求唔惡化咋


我視網膜穿''隆'',
補咗就少咗D黑色,
荷包就少咗好多金黃色的.........


珊瑚宮

積分: 111952


40#
發表於 12-5-26 23:40 |只看該作者
ZZdaphne 發表於 12-5-26 23:37
有jetso就要啦.....
咁而家好番未???

想問版主 ...........其實國王有冇幫會員買 "視力醫療保" 同 "手指醫療保" 架?

點評

ZZdaphne  無公司肯承保啦..  發表於 12-5-26 23:42


珊瑚宮

積分: 111952


39#
發表於 12-5-26 23:39 |只看該作者
ZZdaphne 發表於 12-5-26 23:37
有jetso就要啦.....
咁而家好番未???

冇呢回事架喎 ,但求唔惡化咋


王國長老

積分: 31661

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


38#
發表於 12-5-26 23:37 |只看該作者
bing-jing 發表於 12-5-26 23:33
幾舊水 又驗眼又放瞳孔 仲想有折 ?
有jetso就要啦.....
咁而家好番未???


珊瑚宮

積分: 111952


37#
發表於 12-5-26 23:35 |只看該作者
LedTV 發表於 12-5-26 23:22
嘩,4舊水診金,抵啊...就BOOK佢啦~
最緊要細心...

請留意舊 post 既日期呀吓

不過佢好 full 同埋星期三係休息架


珊瑚宮

積分: 111952


36#
發表於 12-5-26 23:33 |只看該作者
ZZdaphne 發表於 12-5-26 23:23
攪到我都想去''睇''呢個醫生, 話你介紹有無折...

幾舊水 又驗眼又放瞳孔 仲想有折 ?


珊瑚宮

積分: 111952


35#
發表於 12-5-26 23:32 |只看該作者
ZZdaphne 發表於 12-5-26 23:19
都有可能, 成日對住電腦.......

你D蚊係什麼色?

白色呀 .......好似一條橡筋咁曲埋响眼綫 中間


王國長老

積分: 31661

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


34#
發表於 12-5-26 23:23 |只看該作者
bing-jing 發表於 12-5-26 23:17
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3721620&extra=page%3D1&page=

之前有媽咪問 ...
攪到我都想去''睇''呢個醫生, 話你介紹有無折...


琥珀宮

積分: 156734

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 12-5-26 23:22 |只看該作者
bing-jing 發表於 12-5-26 23:17
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3721620&extra=page%3D1&page=

之前有媽咪問 ...

嘩,4舊水診金,抵啊...就BOOK佢啦~
最緊要細心...


王國長老

積分: 31661

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


32#
發表於 12-5-26 23:19 |只看該作者
bing-jing 發表於 12-5-26 23:12
上咗bk .....我都發現自己有飛蚊
都有可能, 成日對住電腦.......

你D蚊係什麼色?
我是黑色和透明....


珊瑚宮

積分: 111952


31#
發表於 12-5-26 23:17 |只看該作者
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3721620&extra=page%3D1&page=

之前有媽咪問有冇睇過馬醫生


水晶宮

積分: 73497


30#
發表於 12-5-26 23:16 |只看該作者
LedTV 發表於 12-5-26 23:11
唔知點解唔係好信個間嘢,所以我無諗過返去睇啊..
而家出面搵左個睇下佢講咩先..到時先再決定~~
信唔過既話就唔好返去啦~~~
你細佬自己本身會唔會係唔係太夠淚水架,好似做完激光淚水會少啲,我都係聽日講,唔知係咪真!

唔洗唔該,我都幫唔到你啲乜,祝你細佬早日康復!

點評

LedTV  多謝多謝~  發表於 12-5-26 23:25


琥珀宮

積分: 156734

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 12-5-26 23:13 |只看該作者
bing-jing 發表於 12-5-26 23:12
上咗bk .....我都發現自己有飛蚊

嘩,旺中都幾多眼科醫生喎夠晒方便~


琥珀宮

積分: 156734

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 12-5-26 23:12 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 12-5-26 23:09
又係 bj 二世 出動既時候

THANKS BJ~好詳盡


珊瑚宮

積分: 111952


27#
發表於 12-5-26 23:12 |只看該作者
上咗bk .....我都發現自己有飛蚊


........... 我睇旺角中心 馬志南醫生


琥珀宮

積分: 156734

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 12-5-26 23:11 |只看該作者
laamling 發表於 12-5-26 23:05
咁我又冇喎,只係睇有時响太光同白既地方見到,習慣左就唔覺乜嘢一回事~~~
如果佢真係咁唔舒服,點解唔去返 ...

唔知點解唔係好信個間嘢,所以我無諗過返去睇啊..
而家出面搵左個睇下佢講咩先..到時先再決定~~

唔該晒你啊..因為細佬話有嘢飛,又好乾...好鬼多樣嘢..所以我都比佢點到陀陀轉..
要啦啦淋..星期一BOOK醫生睇~


珍珠宮

積分: 45698


25#
發表於 12-5-26 23:09 |只看該作者
又係 bj 二世 出動既時候





         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo