自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3770


1#
發表於 12-6-6 09:23 |只看該作者
啲同事話我媽三十先生我好老呀



點評

wbrenda  當時的年代算遲生。現在的年代叫正常。
不過30生一定吾係老!  發表於 12-6-6 13:39


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


91#
發表於 12-6-6 17:42 |只看該作者

引用:啲同事話我媽三十先生我好老呀

原帖由 DearRainie 於 12-06-06 發表
啲同事話我媽三十先生我好老呀
我媽媽36歲做咗外婆囉!




瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


90#
發表於 12-6-6 17:41 |只看該作者
你係咪大女? 如果係, 果個年代算遲生啦. 如果唔係, 算係咁啦.

就算係而家, 話就話係common, 我自己都係過左30至生第一個, 但我覺得算少少遲. 女人成就幾高都好, 生理同機能上係30歲就係30歲, 冇得呃.


禁止訪問

積分: 73927


89#
發表於 12-6-6 17:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139306

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


88#
發表於 12-6-6 17:37 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

不過我太奶奶(9x),佢係新抱仔,之後17歲正式結婚,30歲先生大女,35先生細仔。佢遲爆
但佢仲夠膽話我32歲生bb嘅大姑奶老




瑪瑙宮

積分: 139306

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


87#
發表於 12-6-6 17:33 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

以前果代叫遲呀。

我媽28歲生我,我都覺得佢遲,我中五畢業時佢已45,但好多同學仔d亞媽都未到40




男爵府

積分: 6395

畀面勳章


86#
發表於 12-6-6 17:26 |只看該作者

引用:唔同年代有唔同嘅

原帖由 vickymok717 於 12-06-06 發表
唔同年代有唔同嘅
年代唔同無得相比




子爵府

積分: 14092


85#
發表於 12-6-6 14:27 |只看該作者
me on 34


男爵府

積分: 5628

叻叻勳章


84#
發表於 12-6-6 14:03 |只看該作者

乜三十歲先生仔好老咩

以前真係個個都好早生我媽咪21生我阿哥~



LING


公爵府

積分: 28591


83#
發表於 12-6-6 13:45 |只看該作者
唔好同明星比啦。。
佢地點同丫。。好似千花同KELLY揾夠,五十歲生都無有怕。

其實三十五先生第一胎,我覺得係極限喎。雖然之後生係得,但真係老羅。。


珍珠宮

積分: 42535


82#
發表於 12-6-6 13:39 |只看該作者
我現在三字頭,有八成舊同學都未生bb or 結婚。


大宅

積分: 1494


81#
發表於 12-6-6 13:39 |只看該作者
我朋友4X先生第一個女唔算老!


侯爵府

積分: 22414


80#
發表於 12-6-6 13:37 |只看該作者
我阿媽當年都係30歲生我, 但我係細女, 我諗60年代或之前嘅人都係早婚早生仔.


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


79#
發表於 12-6-6 13:33 |只看該作者
我媽成40+生我, d朋友都話點解你媽咁大年紀先至生.....


公爵府

積分: 27382

母親節2025勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


78#
發表於 12-6-6 13:28 |只看該作者
呢個時代,好多都差不多三十先結婚,三十歲生無問題喎~


侯爵府

積分: 21308


77#
發表於 12-6-6 13:14 |只看該作者

乜三十歲先生仔好老咩

其實老又點唔老又點,生仔好多嘢配合架嘛。咁十幾歲比人搞大果啲就最叻囉mouth: 你個同事咁話人都有。
不過我第一胎廿尾,第二胎三十幾,真係好明顯辛苦啲就真。




珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


76#
發表於 12-6-6 12:51 |只看該作者

引用:Quote:家家公主+發表於+12-6-6+12:22+有咩

原帖由 miumiuleung 於 12-06-06 發表
系呀...我認同呀.咁易有嗎

我地有得家庭.都已經over 30....
廿歲仲叫比人搞大個肚




珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


75#
發表於 12-6-6 12:49 |只看該作者
以上一代黎講...如果30歲先第一個..都真係老架..
果個年代...D人10幾20就開始生...
到30年..都唔知生緊第3個定第4個...
有D25以前可能已經生左2,3個收工添啦


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


74#
發表於 12-6-6 12:44 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

吾覺:;pppp:




大宅

積分: 3316


73#
發表於 12-6-6 12:40 |只看該作者
家家公主 發表於 12-6-6 12:22
有咩問題 ?
我大女25歲生..
細仔38歲生..

系呀...我認同呀.咁易有嗎

我地有得家庭.都已經over 30....

吾通個個20幾歲比人搞大個肚叫幸福

有人早有人遲

最緊要你個心識得去take care 小朋友

點評

家家公主    發表於 12-6-6 12:52

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo