自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


大宅

積分: 4073


1#
發表於 12-6-6 20:25 |只看該作者
本帖最後由 loveyupi 於 12-6-7 00:14 編輯

係稻X食飯竟然冇得睇電視,佢竟然話要每圍過$2000先可以開電視,頂我地都有兩圍吖,大集團都咁樣,人地cheap cheap酒樓都有啦!!




講多單係我6299既,佢地同班朋友去旺角某酒樓唸住食飯睇大結局,但電視唔係大婆台,叫侍應話要轉台,點知佢話唔得因為係同銅鑼灣分店連繋住既,要銅鑼灣果邊先轉到台,即係話銅鑼灣店睇咩,佢地就要睇咩,62佢地話當佢地係B6人咩,之後唔俾轉台就唔食走左拿!!呢單簡直係十大笑料之一

點評

~KittyMeow~  同銅鑼灣分店連繋住  發表於 12-6-7 01:02
961123    發表於 12-6-6 23:02


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


126#
發表於 12-6-7 07:35 |只看該作者
回覆 loveyupi 的帖子

mouth:mouth:
◕順其自然啦~♥ ◕


男爵府

積分: 7238


125#
發表於 12-6-7 07:29 |只看該作者
mouth:


伯爵府

積分: 16672

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


124#
發表於 12-6-7 07:26 |只看該作者

回覆:稻X真係cheap到爆~~>..

我覺得稻香越黎越差,上星期六我地果日朝早book當晚8:00去到話搵吾到個record,跟住問我地打幾多號電話,我個朋友就俾個手提佢彩返通話記錄,佢無哂聲出,跟住俾位我地

坐低我地就簡個三百幾銀既餐,落單十分鐘行黎話無燒雞,轉沙薑雞得吾得,好,轉囉

轉頭又行黎話無軟殼蟹轉花甲得吾得,仲有聖子皇又無

,我話咁除消啦,個餐五個餸你無三個叫人點叫得落,無就吾好sell個餐出黎





別墅

積分: 673


123#
發表於 12-6-7 06:34 |只看該作者
稻X真係cheap到爆~~>..


子爵府

積分: 14765

BK Milk勳章


122#
發表於 12-6-7 06:17 |只看該作者

回覆:稻X真係cheap到爆~~>..

mouth:mouth:mouth:




珍珠宮

積分: 36239

畀面勳章


121#
發表於 12-6-7 05:58 |只看該作者

回覆:稻X真係cheap到爆~~>..






禁止訪問

積分: 280


120#
發表於 12-6-7 02:28 |只看該作者

稻X真係cheap到爆~~>..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


119#
發表於 12-6-7 02:20 |只看該作者

引用: 係稻X食飯竟然冇得睇電視,佢竟然話要每

原帖由 loveyupi 於 12-06-06 發表
本帖最後由 loveyupi 於 12-6-7 00:14 編輯

係稻X食飯竟然冇得睇電視,佢竟然話要每圍過$2000先可以開電 ...
呢間野都多人幫襯架。。不過d位逼到呢。。打過邊爐覺得麻麻地。。服務都唔算好囉



Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


男爵府

積分: 7787


118#
發表於 12-6-7 01:53 |只看該作者
咁特別。


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


117#
發表於 12-6-7 01:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4051


116#
發表於 12-6-7 01:29 |只看該作者

回覆:稻X真係cheap到爆~~>..






伯爵府

積分: 19900


115#
發表於 12-6-7 01:25 |只看該作者
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


114#
發表於 12-6-7 01:25 |只看該作者
搞錯呀:;pppp:


公爵府

積分: 27122


113#
發表於 12-6-7 01:21 |只看該作者
第一次聽
期待2019


大宅

積分: 4724


112#
發表於 12-6-7 00:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Leslie224 於 12-06-06 發表

原帖由 loveyupi 於 12-06-06 發表
但佢個場一半客都冇
咁啊;有得再解釋




大宅

積分: 4073


111#
發表於 12-6-7 00:18 |只看該作者

引用:!!! 邊頭? +

原帖由 蘿絲頭 於 12-06-06 發表
!!!
邊頭?
青衣




禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


110#
發表於 12-6-6 23:48 |只看該作者

回覆:稻X真係cheap到爆~~>..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25507


109#
發表於 12-6-6 23:48 |只看該作者
loveyupi 發表於 12-6-6 23:38
午巿?唉,點食$1600呀?我樓下間cheap cheap酒樓得幾枱客都照開啦,其實我明佢地可能想慳電,但成班親戚會 ...
幾年前飲茶無咁平,同埋我有4圍同事(分頭尾圍),佢地從事體力勞動,好大食架,其實午市係可以食到$1600架,哈哈。我記得次次夾錢我地夾多多,但遲去到都食唔飽(因為我同另一同事跟埋手尾先去食),應該係頭圍同事食咗超多嘢
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


洋房

積分: 72


108#
發表於 12-6-6 23:45 |只看該作者
mouth:

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo